Στον “πάγο” ξανά οι συζητήσεις για την πίστα F1 στην Χαλανδρίτσα

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis

    Επενδυτής φαίνεται να υπάρχει στον ορίζοντα για την κατασκευή της πίστας F1 της Χαλανδρίτσας.

    Αυτό όμως που μάλλον δεν υπάρχει από ένα μέρος των μετόχων της Αυτοκινητοδρόμιο Α.Ε. είναι να προχωρήσει η υλοποίηση του έργου, τουλάχιστον με τους όρους και τις προϋποθέσεις που θέτει ο επενδυτής.

    Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Το διάστημα που προηγήθηκε υπήρχαν έντονες διαβουλεύσεις από επενδυτή για το όλο θέμα, με τη χρηματοδότηση του έργου από το EFSI (European Fund for Strategic Investments), να δίνει νέες δυνατότητες για την υλοποίηση και ανάπτυξη μεγάλων ευρωπαϊκών έργων υποδομών.

    Ο επενδυτής αυτός, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι μεγάλη εταιρεία ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία, η Seanergy Mare maritime Co SA. Η εταιρεία έτσι είχε εκφράσει το ενδιαφέρον της για την κατασκευή της πίστας αυτής, αναγνωρίζοντας τη δυναμική μιας τέτοιας προοπτικής.

    Όμως το κόστος της επένδυσης είναι τεράστιο και η εταιρεία μαζί με την πρόταση της έχει ζητήσει να αναλάβει το 81% των μετοχών του πλειοψηφικού πακέτου της Αυτοκινητοδρόμιο ΑΕ όταν ολοκληρωθεί το έργο.

    GYMALL

    Ο όρος αυτός φαίνεται να προβληματίζει τους μετόχους και να τους κάνει διστακτικούς ως προς την έκβαση της πρότασης.  Ο επενδυτής, φέρεται να έχει έρθει σε επαφή με μεγάλη κατασκευαστική εταιρεία που ειδικεύεται στην κατασκευή σε πίστες F1.

    Το κόστος της επένδυσης ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια ευρώ. Όμως πέρα από τις δυσκολίες της υλοποίησης ενός τέτοιου έργου, υπάρχει και προβληματισμός για την βιωσιμότητα του, όταν και αν αυτό ολοκληρωθεί.

    Το σίγουρο για την ώρα είναι ότι οι συζητήσεις και οι επαφές του στρατηγικού επενδυτή με τους μετόχους, έχουν «παγώσει», κυρίως από την πλευρά των μετόχων.

     

    Υπερβολικό το 81%

    Οι τελευταίοι θεωρούν ότι η παραχώρηση του 81% των μετοχών στον στρατηγικό επενδυτή είναι υπερβολική και πρόκειται να τους βγάλει εκτός από τις αποφάσεις και ενδεχομένως και εκτός του νέου διοικητικού συμβουλίου που θα προκύψει.

    Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε ότι η τηλεσύσκεψη που ήταν να γίνει μεταξύ των μετόχων και του στρατηγικού επενδυτή στο πρώτο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου αναβλήθηκε.  

    Αξίζει να αναφέρουμε ότι στο διάστημα που οι συζητήσεις με τους μετόχους ήταν έντονες, είχε γίνει η αποτίμηση της εμπορικής αξίας της εταιρείας, από ορκωτούς λογιστές. Μάλιστα, είχε υποβληθεί έγγραφη οικονομική προσφορά για την ανάκτηση των μετοχών στο Δ. Σ. της Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας ΑΕ.

    Από τότε όμως τα πράγματα φαίνεται ότι έχουν μείνει στάσιμα και δεν έχει προχωρήσει καμία διαπραγμάτευση επί της ουσίας του όλου επενδυτικού σχεδίου. Οπότε όλα δείχνουν ότι το ζήτημα πάει προς αρνητική έκβαση…

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ημερίδα το Σάββατο στην Πάτρα: «Από τον ρεπόρτερ του 19ου αιώνα στη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης»

    Μια ιδιαίτερα σημαντική αναδίφηση για τον χώρο των Μέσων...

    Διευρύνεται το ωράριο λειτουργίας του ΚΕΠ Ρίου

    Από τον Δήμο Πατρέων ανακοινώνεται ότι από τη Δευτέρα...

    Αντιπεριφερειάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης ορίστηκε ο Π. Σακελλαρόπουλος

    Με απόφαση του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριου Φαρμάκη, Αντιπεριφερειάρχης...

    Το Συνδικάτο Οικοδόμων Πάτρας στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στον Άραξο

    Το Συνδικάτο Οικοδόμων και Συναφών Επαγγελμάτων Πάτρας, σε ανακοίνωση...