Το έλεγε η υφυπουργός Τουρισμού η Σοφία Ζαχαράκη, αλλά για κάποιο λόγο, πέρασε στα ψιλά των ΜΜΕ.
Η Πάτρα τα χρόνια πριν από την πανδημία ήταν ο τέταρτος τοπ χειμερινός προορισμός σε όλη την επικράτεια. Το γεγονός αυτό φυσικά έχει να κάνει με το καρναβάλι τότε που όλα τα ξενοδοχεία της Πάτρας και της Αχαϊας, βρίσκονταν για τουλάχιστον ένα τριήμερο στο 100% της πληρότητας τους.
Είναι όμως ένα στοιχείο που δείχνει ότι η δημοτική αρχή δεν τα έχει πάει και τόσο άσχημα στο θέμα του τουρισμού παρά τα πυρά που έχει δεχθεί – δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα – από τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης. Τουλάχιστον από πλευράς αριθμών έχει αξιοποιήσει το brand του Πατρινού Καρναβαλιού.
Όμως το θέμα βέβαια είναι ότι ούτε το brand του Πατρινού Καρναβαλικού είναι για δύο και τρεις διανυχτερεύσεις, αλλά ούτε και οι τουριστικές δυνατότητες της Πάτρας θα πρέπει να εξαντλούνται στο καρναβάλι.