Style Perse: Οι δύο γυναίκες πίσω από το ελληνικό e-shop με τα κορυφαία brands του εξωτερικού

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    To online shopping, ειδικά μετά τα πανδημικά χρόνια, κατόρθωσε να γίνει αγαπημένη συνήθεια, αλλάζοντας πλήρως τα αγοραστικά δεδομένα παγκοσμίως. Η πρωτογενής επιχειρηματικότητα στις διαδικτυακές αγορές, ωστόσο, δεν ήταν επιγέννημα του Covid, με πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες να διαμορφώνουν το ιντερνετικό περιβάλλον από πριν. Συγκεκριμένα ο κλάδος της online πολυτελούς μόδας λειτουργεί παραδοσιακά με ένα μοντέλο χονδρικής πώλησης, με λιανοπωλητές που κυμαίνονται από το Net-a-Porter έως τη Nordstrom, να αγοράζουν και να κατέχουν αποθέματα από τις μάρκες.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Eνα δεύτερο μοντέλο ωστόσο, έχει αρχίσει εδώ και μερικά χρόνια να διεκδικεί μεγάλο χώρο στο e-shopping, καθώς οι λιανοπωλητές στρέφονται στις ηλεκτρονικές παραχωρήσεις ως μέσο διεύρυνσης της γκάμας τους και χωρίς να διαχειρίζονται το κόστος των αποθεμάτων.
    Αυτό το μοντέλο που ακολουθεί με μεγάλη επιτυχία το Farfetch, το ΝΑP και το Matches, ουσιαστικά προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία τόσο στα συνεργαζόμενα brands, όσο και στον χρήστη, αφαιρώντας από την αγοραστική του εμπειρία την άβολη και αμήχανη στιγμή που προκαλεί το μήνυμα «Εκτός Αποθέματος».

    Ωστόσο ίσως η μεγαλύτερη στιγμή ικανοποίησής μας, όταν περιπλανιόμαστε σε μια ιστοσελίδα, προέρχεται από τη μεγάλη γκάμα μαρκών που μπορεί να εμπεριέχει, προσφέροντάς μας αμέτρητες επιλογές για να δομήσουμε την γκαρνταρόμπα μας με μοναδικά και διαχρονικά κομμάτια.
    Μια ανάλογη εμπειρία ικανοποίησης προσφέρει και το Style Perse. Oταν ο επισκέπτης εισέρχεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.styleperse.shop, βλέπει μπροστά του να ξεδιπλώνεται μια καλά δομημένη και ενδελεχώς εκτελεσμένη, επιχειρηματική ιδέα που μετατρέπει τo online shopping σε μια ευκαιρία απόκτησης μοναδικών και εμβληματικών κομματιών.

    Style Perse: Οι δύο γυναίκες πίσω από το ελληνικό e-shop με τα κορυφαία brands του εξωτερικού

    Other Stories, Oversized Padded Shoulder Blazer

    Style Perse: Οι δύο γυναίκες πίσω από το ελληνικό e-shop με τα κορυφαία brands του εξωτερικού

    Bottega Veneta, denim skirt

    Style Perse: Οι δύο γυναίκες πίσω από το ελληνικό e-shop με τα κορυφαία brands του εξωτερικού

    Other Stories, Wide Blet Trench Coat

    Style Perse: Οι δύο γυναίκες πίσω από το ελληνικό e-shop με τα κορυφαία brands του εξωτερικού

    Saint Laurent, Suede Sandals

    Style Perse: Οι δύο γυναίκες πίσω από το ελληνικό e-shop με τα κορυφαία brands του εξωτερικού

    Valentino Garavani, Rockstud Leather Sandals

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Οι ιθύνοντες πίσω από αυτό το μοδάτο όραμα είναι η Εύα Νησιώτη, η για χρόνια διευθύντρια του περιοδικού Harper’s Bazaar και η Δέσποινα Λυκομήτρου, πρώην Διευθύντρια Επικοινωνίας για τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια του ομίλου Richemont. Μαζί κατορθώνουν να χτίζουν καθημερινά ένα e-shop που φιλοξενεί μια μεγάλη γκάμα από designer brands και τα μεγαλύτερα καταστήματα του εξωτερικού, που τις εμπιστεύονται ως βασικές μεταπωλήτριες. Από Alexander Wang, Off-White, την Gucci, Jimmy Choo, Celine και Givenchy έως τη Valentino, Botegga Byredo, Zimmerman, Jacquemus και Saint Laurent.

    Η Δέσποινα Λυκομήτρου μας εξηγεί ότι αυτή η διαδικασία της συνεργασίας με τους διεθνείς οίκους, η οποία αποτελεί τάση στο εξωτερικό τα 2-3 τελευταία χρόνια, είναι μια ιδέα που ξεκίνησε πολύ πριν γίνει ευρέως γνωστό αυτό το μοντέλο. Το project τους, το οποίο «αποτέλεσε στοίχημα για να φέρουμε τα brands κάτω από μια ελληνική στέγη», όπως η ίδια τονίζει, κατορθώνει να φέρνει πρώτο στα ελληνικά δεδομένα την παγκόσμια τάση του online shopping και να τη συστήνει στους χρήστες που αναζητούν την πολυτέλεια. Αυτή η καινοτόμα οπτική γωνία, τις οδήγησε να δημιουργήσουν πριν από 2-2,5 περίπου χρόνια το Style Perse. «Κάνουμε ένα προσεχτικό curation, δηλαδή μια αυστηρή επιλογή των προϊόντων που βάζουμε στην ιστοσελίδα μας». Σκοπός, όπως η ίδια εξηγεί, είναι να μην ωθούνται οι καταναλωτές σε συμβατικές αγορές, ή να χάνονται άσκοπα σε χιλιάδες ιστοσελίδες.

    Style Perse: Οι δύο γυναίκες πίσω από το ελληνικό e-shop με τα κορυφαία brands του εξωτερικού

    Prada, Woven Headband

    Style Perse: Οι δύο γυναίκες πίσω από το ελληνικό e-shop με τα κορυφαία brands του εξωτερικού

    Alexandre De Paris, Camelia Barrette

    H αλήθεια είναι ότι το online περιεχόμενο του Style Perse θυμίζει περισσότερο την είσοδο σε μια capsule συλλογή, που περιέχει ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ και είδη σπιτιού και τα οποία, πέρα από τη μοναδικότητά τους, έχουν μια πολύ κοινή σοφιστικέ, γαλλικού τύπου αισθητική. «Ουσιαστικά μεταφέραμε εμάς, το στυλ μας, εκεί», μας εξηγεί η Δέσποινα Λυκομήτρου, η οποία καταλαβαίνει την ανάγκη των Ελληνίδων καταναλωτριών τόσο για μοναδικά, ξεχωριστά, πολυτελή κομμάτια, όσο και για πιο φθηνά αντικείμενα που όμως δεν φθίνουν σε ποιότητα. Στόχος τους, όπως μας αναφέρει η ομάδα του e-shop, είναι το «Buy less, buy better», το προσωπικό μότο που εσωκλείει πλήρως την ιδεολογία της Εύας Νησιώτη και της Δέσποινας Λυκομήτρου, γύρω από τις σύγχρονες αγοραστικές συνήθειες.

    Style Perse: Οι δύο γυναίκες πίσω από το ελληνικό e-shop με τα κορυφαία brands του εξωτερικού

     

    Style Perse: Οι δύο γυναίκες πίσω από το ελληνικό e-shop με τα κορυφαία brands του εξωτερικού

     

    «Καταλάβαμε ότι αυτό είναι το μέλλον και θέλαμε να το φέρουμε στην Ελλάδα», μας αναλύουν, θεωρώντας ότι το shopping πρόκειται να γίνει μια ολιστική εμπειρία, που θα συνδυάζει τα φυσικά καταστήματα και τον online χώρο. Ωστόσο, η Δέσποινα Λυκομήτρου, όπως και η συνεργάτης της, δεν παύουν να μεγεθύνουν τον αισθητικό αντίκτυπο που μπορεί να έχουν στους καταναλωτές, εμπλουτίζοντας την ιστοσελίδα με νέο content.
    Πλέον, ο χρήστης του Style Perse μπορεί να βρίσκει στην ιστοσελίδα περιεχόμενο με θεματολογία διαμορφωμένη γύρω από τη μόδα, το street style, τη βιώσιμη μόδα, αλλά και τον τρόπο που μπορεί να δημιουργήσει μια capsule γκαρνταρόμπα, είτε με exclusive πολυτελή κομμάτια, είτε με ποιοτικά value for money προϊόντα.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Switz Group: Ο Ινδός που έχει εξαγοράσει 20 ελληνικές εταιρείες τροφίμων – ΦΩΤΟ

    Εάν τώρα λίγο πριν από τα Χριστούγεννα αποφασίσατε να...

    Πάρις Χίλτον: Γιόρτασε… γυμνή τα Χριστούγεννα – «Η παρουσία μου είναι δώρο» γράφει

    Η Πάρις Χίλτον δεν σταματά να εκπλήσσει και φέτος τις γιορτές,...

    ΑΕΚ: Η γεμάτη OPAP Arena παραμένει πρώτη σε εισιτήρια για τρίτη σερί σεζόν

    Η ΑΕΚ από τη στιγμή που επέστρεψε στη Νέα Φιλαδέλφεια τον...
    Best Shop