«Το 2009, πριν από 16 χρόνια, έγινε μια επένδυση, περάσαμε στη νέα εποχή του Οδοντωτού, καθώς ήδη από εκείνο το καλοκαίρι είχε ολοκληρωθεί ο πλήρης εκσυγχρονισμός της γραμμής. Επίσης, επιθεωρήθηκαν και συντηρήθηκαν γεφύρια και μπήκαν τα τέσσερα νέα ελβετικά τρένα.
Μια επένδυση του Δημοσίου της τάξης των 40 εκατομμυρίων ευρώ, που άνοιξε μια νέα περίοδο με μεγάλες προσδοκίες και νέες δυνατότητες στις μετακινήσεις! Το 2019 η νέα πορεία ανακόπτεται, καθώς ήρθε ο κορονοϊός και είχαμε την υποχρεωτική ακινησία με τη διακοπή δρομολογίων.
Το 2023 ήταν η επόμενη δύσκολη χρονιά: μια πυρκαγιά στα 4 χλμ. από το Διακοπτό ξεγύμνωσε τμήμα από το φαράγγι, τότε ξεκίνησαν συνεχείς κατολισθήσεις στα καμένα και προβλήματα με τη λειτουργία της γραμμής, που δεν έχουν ακόμη αποκατασταθεί!» αναφέρει ο πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Οδοντωτού Διακοπτό–Καλάβρυτα, Γιάννης Καραπαναγιώτης, και συνεχίζει: «Ενδιάμεσα, το 2016, η «Hellenic Train» αναλαμβάνει την εμπορική εκμετάλλευση της γραμμής και το 2017 έγινε η μεταβίβαση της ευθύνης συντήρησης των τρένων, με τη μίσθωση του τροχαίου υλικού στην εταιρεία. Και το ερώτημα σήμερα είναι σαφές: πόσα δρομολόγια και τι κόσμο μετέφερε το τρένο πριν αναλάβει η «Hellenic Train» και τι συμβαίνει σήμερα;».