Συνδρομές στο διαδίκτυο: Ετοιμαστείτε να πληρώσετε για όσα είχατε έως τώρα δωρεάν

    Ημερομηνία:

    Η ζωή μας στο διαδίκτυο φαίνεται ότι γίνεται ακριβότερη. Οι μεγαλύτερες πλατφόρμες των social media πειραματίζονται με τη χρέωση συνδρομών που υπόσχονται από καλύτερη ασφάλεια έως μεγαλύτερη απήχηση. Οι συνδρομές για πράγματα που είχαμε συνηθίσει να απολαμβάνουμε δωρεάν είναι, όπως όλα δείχνουν,  η αναδυόμενη τάση στον ψηφιακό κόσμο.

    Την αρχή έκανε το Twitter και παρότι δεν πήγε όπως θα ήλπιζε ο Elon Musk, η κίνηση αυτή δεν άργησε να βρει μιμητές.

    Φλίγκος

    Την περασμένη Παρασκευή, το Twitter  ανακοίνωσε ότι η πιστοποίηση της αυθεντικότητας των λογαριασμών μέσω γραπτού μηνύματος στο κινητό θα είναι διαθέσιμη μόνο για τους πελάτες που πληρώνουν για την υπηρεσία Twitter Blue μετά τις 20 Μαρτίου. Στο πλαίσιο των αλλαγών στο Twitter Blue, οι  χρήστες μπορούν τώρα να πληρώνουν μια μηνιαία συνδρομή εάν θέλουν το μπλε τικ των πιστοποιημένων λογαριασμών του Twitter.

    Οι συνδρομητές αυτοί θα μπορούν, σύντομα, να κάνουν edit στα tweets τους, να βλέπουν λιγότερες διαφημίσεις, να ανεβάζουν μεγαλύτερα tweets και να εμφανίζονται πιο ψηλά στο timeline των άλλων χρηστών.

    GLEARNET

    Την κίνηση του Twitter ακολούθησε η Meta, η οποία την Κυριακή ανακοίνωσε ότι ξεκινά δοκιμαστικά μία νέα υπηρεσία πιστοποίησης για το Instagram και το Facebook. Για 11,99 ή 14,99 δολάρια τον μήνα, οι συνδρομητές αυτοί θα έχουν πρόσβαση σε «πραγματικό άτομο» (από την εξυπηρέτηση πελατών) για τα προβλήματα με τον λογαριασμό τους αλλά και προληπτική παρακολούθηση για λογαριασμούς που παριστάνουν ότι είναι εκείνοι.

    Πέρυσι, το Snapchat είχε ξεκινήσει να προσφέρει μια μηνιαία συνδρομή στα 3,99 δολάρια που δίνει στους χρήστες πρόσβαση σε περισσότερες επιλογές περιεχομένου.

    Αλλά και τα dating apps, όπως τα Hinge και Tinder προσφέρουν δοκιμαστικά πακέτα συνδρομών των 50, 60 και 500 δολαρίων, για χρήστες που θέλουν οι άλλοι να βλέπουν γρηγορότερα τα likes τους.

    Συνδρομητικές υπηρεσίες αρχίζουν να προσφέρουν και πλατφόρμες όπως οι Uber, Lyft, Instacart και DoorDash, με την υπόσχεση για γρηγορότερη εξυπηρέτηση και περισσότερες εκπτώσεις.

    Τι συμβαίνει; Έπειτα από τόσα χρόνια αλματώδους ανάπτυξης, οι τεχνολογικές εταιρείες ωριμάζουν και πλέον αναζητούν άλλους τρόπους για να αποσπάσουν περισσότερα χρήματα από τους χρήστες τους, σημειώνει το Axios. Και καθώς οι χρήστες απαιτούν πιο καινούριες εμπειρίες όταν είναι online, οι εταιρείες προσπαθούν να κρατήσουν τους πελάτες τους πιστούς, προσφέροντας νέες λειτουργίες, έστω και με συνδρομή.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΕΣΥ: Μεγάλες ελλείψεις προσωπικού στα δημόσια νοσοκομεία – «Κύμα» φυγής υγειονομικών

    Για κύμα μαζικής φυγής των υγειονομικών από το σύστημα δημόσιας...

    To πάθημα έγινε μάθημα για το ΝΑΤΟ – Ασπίδα αέρος από την Αρκτική έως τη Μεσόγειο

    Το ΝΑΤΟ ξεκίνησε μια πρωτοβουλία για την ενίσχυση της άμυνας της...

    Η Ευρώπη θα εξετάσει την απαγόρευση των social media για παιδιά έως 16 ετών

    Πιθανούς περιορισμούς στην πρόσβαση παιδιών έως 16 ετών στα...

    Σε 15 χρόνια «χάθηκαν» 185 ελληνικές ναυτιλιακές – Λιγότερες αλλά μεγαλύτερες

    Επιμένει η τάση μείωσης του αριθμού των ελληνικών ναυτιλιακών...