Συνδρομές στο διαδίκτυο: Ετοιμαστείτε να πληρώσετε για όσα είχατε έως τώρα δωρεάν

    Ημερομηνία:

    Η ζωή μας στο διαδίκτυο φαίνεται ότι γίνεται ακριβότερη. Οι μεγαλύτερες πλατφόρμες των social media πειραματίζονται με τη χρέωση συνδρομών που υπόσχονται από καλύτερη ασφάλεια έως μεγαλύτερη απήχηση. Οι συνδρομές για πράγματα που είχαμε συνηθίσει να απολαμβάνουμε δωρεάν είναι, όπως όλα δείχνουν,  η αναδυόμενη τάση στον ψηφιακό κόσμο.

    Την αρχή έκανε το Twitter και παρότι δεν πήγε όπως θα ήλπιζε ο Elon Musk, η κίνηση αυτή δεν άργησε να βρει μιμητές.

    Την περασμένη Παρασκευή, το Twitter  ανακοίνωσε ότι η πιστοποίηση της αυθεντικότητας των λογαριασμών μέσω γραπτού μηνύματος στο κινητό θα είναι διαθέσιμη μόνο για τους πελάτες που πληρώνουν για την υπηρεσία Twitter Blue μετά τις 20 Μαρτίου. Στο πλαίσιο των αλλαγών στο Twitter Blue, οι  χρήστες μπορούν τώρα να πληρώνουν μια μηνιαία συνδρομή εάν θέλουν το μπλε τικ των πιστοποιημένων λογαριασμών του Twitter.

    Οι συνδρομητές αυτοί θα μπορούν, σύντομα, να κάνουν edit στα tweets τους, να βλέπουν λιγότερες διαφημίσεις, να ανεβάζουν μεγαλύτερα tweets και να εμφανίζονται πιο ψηλά στο timeline των άλλων χρηστών.

    Την κίνηση του Twitter ακολούθησε η Meta, η οποία την Κυριακή ανακοίνωσε ότι ξεκινά δοκιμαστικά μία νέα υπηρεσία πιστοποίησης για το Instagram και το Facebook. Για 11,99 ή 14,99 δολάρια τον μήνα, οι συνδρομητές αυτοί θα έχουν πρόσβαση σε «πραγματικό άτομο» (από την εξυπηρέτηση πελατών) για τα προβλήματα με τον λογαριασμό τους αλλά και προληπτική παρακολούθηση για λογαριασμούς που παριστάνουν ότι είναι εκείνοι.

    Πέρυσι, το Snapchat είχε ξεκινήσει να προσφέρει μια μηνιαία συνδρομή στα 3,99 δολάρια που δίνει στους χρήστες πρόσβαση σε περισσότερες επιλογές περιεχομένου.

    Αλλά και τα dating apps, όπως τα Hinge και Tinder προσφέρουν δοκιμαστικά πακέτα συνδρομών των 50, 60 και 500 δολαρίων, για χρήστες που θέλουν οι άλλοι να βλέπουν γρηγορότερα τα likes τους.

    Συνδρομητικές υπηρεσίες αρχίζουν να προσφέρουν και πλατφόρμες όπως οι Uber, Lyft, Instacart και DoorDash, με την υπόσχεση για γρηγορότερη εξυπηρέτηση και περισσότερες εκπτώσεις.

    Τι συμβαίνει; Έπειτα από τόσα χρόνια αλματώδους ανάπτυξης, οι τεχνολογικές εταιρείες ωριμάζουν και πλέον αναζητούν άλλους τρόπους για να αποσπάσουν περισσότερα χρήματα από τους χρήστες τους, σημειώνει το Axios. Και καθώς οι χρήστες απαιτούν πιο καινούριες εμπειρίες όταν είναι online, οι εταιρείες προσπαθούν να κρατήσουν τους πελάτες τους πιστούς, προσφέροντας νέες λειτουργίες, έστω και με συνδρομή.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Οι νέες ΔΕΥΑ, η διεύρυνση της ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ και τα έσοδα του Δημοσίου

    Στην ημιτελική φάση μπαίνει η «μάχη» για τις νέες...

    Τα επιδόματα, το ύψος του «ταβανιού» και οι σκέψεις για «ενιαία κριτήρια»

    Η στήλη επανέρχεται πάλι στο ζήτημα των κοινωνικών επιδομάτων....

    Ειρήνη Μουρτζούκου: Οδηγείται στο αυτόφωρο – Αντέδρασε όταν συνελήφθη, αποκάλυψε η εκπρόσωπος της ΕΛΑΣ

    Στα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων μεταφέρθηκε η Ειρήνη Μουρτζούκου προκειμένου να...

    ΚΑΙ Η ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ: Οι περιφέρειες που έμειναν εκτός πιστωτικής επέκτασης

    Δεν ωφελήθηκαν όλες οι περιφέρειες της χώρας από την...
    Best Shop