flamis.gr

Συνδρομητική τηλεόραση με νέα δεδομένα: Το ντεμαράζ της Nova και η Cosmote

Φουντώνει για τα καλά η μάχη στη συνδρομητική τηλεόραση με αιχμή του δόρατος τις μεγάλες διεθνείς αθλητικές διοργανώσεις και τα ξένα πρωταθλήματα ποδοσφαίρου, καθώς την ώρα που η Cosmote TV εξασφάλισε για άλλα τρία χρόνια τη διοργάνωση – ναυαρχίδα παγκοσμίως, το Champions League, η Nova έκανε εντυπωσιακό ντεμαράζ εξασφαλίζοντας τόσο την Primera Division (ισπανικό πρωτάθλημα) όσο και τη Bundesliga (γερμανικό πρωτάθλημα).

Οι δύο τελευταίες διοργανώσεις όλα τα τελευταία χρόνια «έπαιζαν» στην Cosmote TV και θεωρούνται ιδιαίτερα ελκυστικές για τους φίλους του ποδοσφαίρου, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για τη μετατόπιση συνδρομητών.
Η Cosmote TV λοιπόν εξασφάλισε τα τηλεοπτικά δικαιώματα μετάδοσης στην Ελλάδα των αγώνων του Champions League και του Europa League της UEFA για τα έτη 2021-2024, ενώ στο πακέτο περιλαμβάνεται και η μετάδοση του Europa Conference League που θα διοργανωθεί για πρώτη φορά την ερχόμενη σεζόν (2021-2022).
Παράλληλα, ένας αγώνας του Champions League κάθε Τετάρτη, θα μεταδίδεται και από ένα ακόμη ελεύθερο κανάλι στη χώρα μας, που θα είναι το Mega, με το κανάλι να επανέρχεται δυναμικά μετά από χρόνια, σ’ ένα χώρο που έχει μακρά και επιτυχημένη παράδοση.
Από την άλλη πλευρά, η Nova, μετά την απόκτησή της από τον όμιλο BC Partners που μέσω της United έχει δημιουργήσει μεγάλη «ομπρέλα» τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών σ’ όλα τα Βαλκάνια, μπαίνει πολύ ανταγωνιστικά πλέον στα διεθνή εμπορικά συμβόλαια.
To United Group λοιπόν ήρθε σε συμφωνία με την Bundesliga International – θυγατρική της Γερμανικής Ποδοσφαιρικής Λίγκας (DFL) – για τα τηλεοπτικά δικαιώματα των αγώνων από τη σεζόν 2021-22 έως και το 2024-25 σε Ελλάδα, Κύπρο, Βοσνία – Ερζεγοβίνη, Κροατία, Μαυροβούνιο, Β. Μακεδονία, Σερβία, Σλοβενία και Βουλγαρία.
Η συμφωνία περιλαμβάνει τους αγώνες της πρώτης και δεύτερης κατηγορίας της γερμανικής Bundesliga, το ετήσιο παιχνίδι του γερμανικού Σούπερ Καπ, καθώς και τους αγώνες πλέι – οφ ανάμεσα στις δύο πρώτες κατηγορίες.
Πρόκειται για ένα μπουκέτο πάνω από 300 αγώνες ετησίως σ’ ένα από τα πιο θεαματικά και ελκυστικά πρωταθλήματα της Ευρώπης, που έχει σημειώσει κατακόρυφη άνοδο την τελευταία 10ετία.
Δεν είναι τυχαίο ότι σύμφωνα με τα στατιστικά, στο γερμανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου επιτυγχάνονται 3,29 γκολ ανά αγώνα, τα περισσότερα από τα πέντε κορυφαία της Γηραιάς Ηπείρου, ενώ καταγράφεται η μεγαλύτερη πληρότητα στα γήπεδα με τα περισσότερα εισιτήρια.
Σημειώνεται ότι το γερμανικό αλλά και το ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου έρχονται να προστεθούν – από την επόμενη σεζόν – στο ιταλικό πρωτάθλημα (Serie A) αλλά και στο γαλλικό (Ligue 1) που επίσης «παίζουν» στη Nova τα τελευταία χρόνια. Από την άλλη πλευρά, η Cosmote TV διατηρεί το ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα της Αγγλίας, την Premier League, που θεωρείται το πιο δημοφιλές πρωτάθλημα και το πιο εμπορικό της Ευρώπης και ίσως όλου του κόσμου.
Θυμίζουμε πως η Nova έχει πλέον εξασφαλίσει και όλους τους αγώνες του ελληνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου για τη σεζόν 2020-2021 ώστε να μεταδίδονται αποκλειστικά στα κανάλια Novasports, ενώ πριν την εξαγορά από το PC Partners, είχε τα δικαιώματα μόνο για εφτά ΠΑΕ, ενώ η Cosmote TV έχει το κύπελλο Ελλάδος.
Σε ό,τι αφορά την Cosmote TV εξ αρχής, αιχμή του δόρατος στο πρόγραμμά της ήταν οι μεγάλες διεθνείς αθλητικές διοργανώσεις, σε όλα τα σπορ. Η εξασφάλιση του UEFA Champions League ήταν η σημαντικότερη κίνηση που αναβάθμισε τα μέγιστα την πλατφόρμα και την κατέστησε «απαραίτητη» για καταστήματα, καφέ, εστιατόρια αλλά και χιλιάδες νοικοκυριά. Επίσης, διαθέτει τα δικαιώματα για δημοφιλείς διοργανώσεις όπως το NBA, η Lega Basket Ιταλίας, όλα τα μεγάλα μηχανοκίνητα (Formula1, MotoGP, WRC) καθώς και όλα τα ΑΤΡ στο τένις, Masters 1000, World Tour Finals, 500 κ.λπ.
ΟΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ
Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία από τον περασμένο Ιούνιο, ο συνολικός αριθμός των συνδρομητών τηλεόρασης της Cosmote TV ήταν 563.051 χιλιάδες και είναι στην πρώτη θέση αυτής της αγοράς.
Πρόκειται για μια μεγάλη επιτυχία της Cosmote που μέσα σε ελάχιστα χρόνια κατάφερε να «χτίσει» μια πολύ σημαντική συνδρομητική βάση, έχοντας πλέον θέση leader, μεγαλώνοντας παράλληλα μια αγορά που – συγκριτικά με τα δεδομένα του εξωτερικού – παραμένει «μικρή» στην Ελλάδα και έχει περιθώρια διεύρυνσης.
Η Nova, σύμφωνα με στοιχεία από τα τέλη του 2019 διέθετε 341.883 συνδρομητές, ενώ αν προστεθούν και οι περίπου 114.170 συνδρομητές χονδρικής μέσω των συμφωνιών που έχει κάνει με Vodafone και Wind φτάνει τους 456.000 συνδρομητές Pay TV λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, η Vodafone TV έχει 138.000 συνδρομητές και η Wind Vision 72.000.

 

Comments are closed.