Το ΟΡΕΝ ανακοινώνει, με ιδιαίτερη χαρά, την έναρξη συνεργασίας με την MRB Hellas, τη μεγαλύτερη εταιρεία κοινωνικο-πολιτικών ερευνών και δημοσκοπήσεων στην Ελλάδα. Η συμπόρευση με την ιστορικότερη εταιρεία έρευνας αγοράς θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο το κύρος του Ανοιχτού Καναλιού και θα κάνει πιο στέρεες τις γέφυρες εμπιστοσύνης που ήδη έχει χτίσει με του πολίτες.
Ο γενικός διευθυντής Δημήτρης Μαύρος, επί δεκαετίες πρόεδρος του Συλλόγου Εταιρειών Δημοσκοπήσεων και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ), θα παρουσιάζει και θα αναλύει κάθε μήνα τα ευρήματα ειδικών ερευνών για λογαριασμό του ΟΡΕΝ. Και δύο φορές το χρόνο θα ανατέμνει τις πολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές εξελίξεις με τις ΤΑΣΕΙΣ, το σημαντικότερο βαρόμετρο της χώρας με το μεγαλύτερο δείγμα (2.000 άτομα) από το 1987.
Οι χρονοσειρές που διαθέτει (140.000 ερωτηματολόγια/Έλληνες πολίτες-ερωτώμενοι) αποτελούν το σημαντικότερο ερμηνευτικό πλαίσιο για τις κοινωνικές και πολιτικές εξελίξεις.
Ιδιαίτερα δημιουργική προβλέπεται η συνεργασία του ΟΡΕΝ με την MRB Hellas, κατά την προεκλογική περίοδο, όπως και στο Exit Poll την ημέρα των εκλογών. Άλλωστε, η MRB από το 2009 είναι η εταιρεία-οικοδεσπότης στο κοινό Exit Poll που οργανώνουν τα κανάλια σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις, λόγω της υλικοτεχνικής και ανθρώπινης υποδομής που διαθέτει.
Η MRB Hellas έχει συνεργαστεί με την πλειοψηφία των Μέσων Ενημέρωσης, των κομμάτων, των συνδικαλιστικών φορέων, τα κοινωφελή ιδρύματα, τις εργοδοτικές οργανώσεις και ΜΚΟ. Από το 2021 έχει αναπτύξει παρουσία και στα Βαλκάνια, με προεκλογικές έρευνες στην Αλβανία για λογαριασμό του τηλεοπτικού σταθμού Euronews Albania, καθώς και με τη διεξαγωγή Exit Poll. Και τα δύο εγχειρήματα στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία.