Τα γραφεία γνωριμιών επέστρεψαν – Ετσι γίνονται τα συνοικέσια στην εποχή της ψηφιακής μοναξιάς

    Ημερομηνία:

    Έχεις δοκιμάσει τα πάντα: Έχεις κατεβάσει όλες τις εφαρμογές γνωριμιών, έχεις αφιερώσει ώρες από τη ζωή σου κάνοντας swipe δεξιά και αριστερά, έχεις υποκύψει στις πιέσεις των φίλων σου που θέλουν να σου γνωρίσουν «ένα πολύ καλό παιδί», έχεις απαντήσει στο friend request ενός Νίκου η κατάσταση του οποίου είναι «complicated», αλλά τίποτα. Δεν έχεις καταφέρει να βρεις τον έρωτα της ζωής σου. Και τότε, μία Κυριακή με την τηλεόραση να «ντύνει» με ήχους και εικόνες ένα αδιάφορο απόγευμα, σηκώνεις το βλέμμα σου και βλέπεις τον Λάμπρο Κωνσταντάρα, στην ταινία «Ησαΐα μη χορεύεις», να υποστηρίζει με σθένος ότι ο μόνος τρόπος για να βρει κανείς την πραγματική ευτυχία είναι το συνοικέσιο. Σταματάς και διερωτάσαι: Να το τολμήσω; Και το τολμάς.

    Τα γραφεία γνωριμιών επέστρεψαν – Ετσι γίνονται τα συνοικέσια στην εποχή της ψηφιακής μοναξιάς

    Έπειτα από σύντομη αναζήτηση στο διαδίκτυο διαπιστώνεις ότι όχι μόνο τα γραφεία συνοικεσίων δεν έχουν εξαφανιστεί, αλλά έχουν επανέλθει δυναμικά. Με ένα έξυπνο rebranding προσεγγίζουν νέους ανθρώπους που, κουρασμένοι από τις συχνές απογοητεύσεις, απευθύνονται σε επαγγελματίες για κάτι τόσο σοβαρό όσο η πραγματική αγάπη. Μήπως τελικά δεν είναι τόσο παλιακό να αφήσεις κάποιον άλλον να σου βρει σύντροφο ζωής; Μπορεί τα συνοικέσια να είναι συνυφασμένα με το παρελθόν, κάτι ανάμεσα στην παράδοση και την κοινωνική αναγκαιότητα, όταν οι νεαρές γυναίκες ζούσαν υπό αυστηρούς περιορισμούς και οι γνωριμίες με άνδρες δεν ήταν εύκολη υπόθεση, ωστόσο, αποδεικνύονται περισσότερο σύγχρονα από όσο νομίζει κανείς.

    Μακριά από το στερεότυπο της 30χρονης «γεροντοκόρης» που εναπόθετε τις ελπίδες της στην προξενήτρα της γειτονιάς, σήμερα ολοένα περισσότεροι νέοι εμπιστεύονται τους ειδικούς και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν συνδρομή για να βρουν το άλλο τους μισό. Πράγματι, σε έναν κόσμο με ψευδή προφίλ, με μηνύματα που μένουν στο «διαβάστηκε» και με το σκληρό φαινόμενο του ghosting να σκιάζει κάθε απόπειρα επικοινωνίας, το γραφείο γνωριμιών μοιάζει η πιο ειλικρινής επιλογή για πραγματική σύνδεση και ανθρώπινη επαφή.

    Ο έρωτας παραμένει… αναλογικός
    Σε μια εποχή όπου οι γνωριμίες γίνονται με ένα DM, υπάρχουν ακόμη χώροι που επιμένουν στον παραδοσιακό τρόπο αναζήτησης συντρόφου, με σεβασμό, σοβαρότητα και διακριτικότητα. Ανάμεσα σε αυτούς, ένα από τα ιστορικά γραφεία συνοικεσίων της Αθήνας, το γραφείο Πάππας, το οποίο ιδρύθηκε το 1939 και, όπως αναφέρει στο Newmoney.gr ο ιδιοκτήτης κ. Γιώργος Πάππας, «ξεκίνησε σαν μεσιτικό γραφείο από τον παππού μου, που γρήγορα αντιλήφθηκε το χάρισμά του στα πετυχημένα προξενιά».
    Όπως εξηγεί, την εποχή εκείνη υπήρχε ο θεσμός της προίκας. Επομένως, πολλοί γονείς απευθύνονταν στο γραφείο για να αγοράσουν διαμερίσματα για τις κόρες τους και έτσι, μέσα από τις συζητήσεις, προέκυπταν γνωριμίες. Η ικανότητα του παππού του «στα ταιριάσματα» τον οδήγησε να στραφεί αποκλειστικά στα συνοικέσια, με στόχο όχι το κέρδος, αλλά τη χαρά του να φέρνει την ευτυχία στους ανθρώπους. Τα πρώτα χρόνια, όπως λέει ο κ. Πάππας, «είχαν την αγνότητα των αληθινών συναισθημάτων». Ο γάμος τότε είχε αξία, και οι άνθρωποι ερωτεύονταν χωρίς «φίλτρα». Η δεκαετία του 1980 υπήρξε, όπως σημειώνει, η «χρυσή εποχή» για τα συνοικέσια, με δεκάδες γάμους, προσκλήσεις και μπομπονιέρες να στοιβάζονται στο γραφείο του ως ευχαριστήρια δώρα.

    Σήμερα, οι συνθήκες έχουν αλλάξει, αλλά το ενδιαφέρον για τα γραφεία συνοικεσίων αναζωπυρώνεται. Ο ίδιος εξηγεί πως οι εφαρμογές γνωριμιών «δεν βοήθησαν στην επίτευξη ουσιαστικών σχέσεων». Τα προφίλ συχνά δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και δεν αντικατοπτρίζουν γνήσιες προθέσεις. Επιπλέον, η έλλειψη ασφάλειας και η ψυχική καταπόνηση, έπειτα από δυσάρεστες εμπειρίες, ωθούν πολλούς να στραφούν σε πιο αξιόπιστες λύσεις.
    Το κοινωνικό και οικονομικό υπόβαθρο των περισσότερων πελατών είναι υψηλό, όπως λέει, χωρίς ωστόσο αυτό να αποκλείει τους υπόλοιπους υποψηφίους. Αρκεί, όπως τονίζει ο κ. Πάππας, να σκέφτονται σοβαρά και υπεύθυνα σχετικά με τη δημιουργία σχέσης ζωής και όχι ευκαιριακές καταστάσεις. Όσο για το ποσοστό ανδρών και γυναικών, η αναλογία είναι ίση και το ζητούμενο είναι κοινό: Μια σταθερή, ουσιαστική σχέση ζωής. «Επιλέγουν εμάς γιατί παρέχουμε ασφάλεια, αξιοπιστία κι εχεμύθεια», σχολιάζει.

    Ποια, όμως, είναι η διαδικασία μέχρι το πρώτο ραντεβού; Έπειτα από τη συμπλήρωση ενός λεπτομερούς ερωτηματολογίου με προσωπικά στοιχεία, ενδιαφέροντα και προσδοκίες, η εξειδικευμένη ομάδα επιλέγει προσεκτικά συμβατούς υποψηφίους. Προϋπόθεση η ηλικία, το μορφωτικό επίπεδο, οι πεποιθήσεις, τα χόμπι και τα ενδιαφέροντα. Στη συνέχεια γίνεται επικοινωνία με τον πελάτη, ο οποίος ενημερώνεται σχετικά με την επιλογή έχει γίνει για εκείνον κι αν συμφωνήσει του δίνεται το τηλέφωνο ώστε να γίνει μία πρώτη τηλεφωνική επαφή και στη συνέχεια η συνάντηση. Κάθε γνωριμία γίνεται «με σοβαρότητα, ασφάλεια και απόλυτη εχεμύθεια», επισημαίνει. Εξάλλου, όπως τονίζει, όποιος απευθύνεται στο γραφείο του, το επιλέγει γιατί ξέρει ότι δε θα χάσει το χρόνο του σε ανούσιες γνωριμίες.

    «Οι προκαταλήψεις μειώνονται συνεχώς. Στο εξωτερικό, τα γραφεία συνοικεσίων είναι ιδιαίτερα διαδεδομένα» και πλέον στην Ελλάδα όλο και περισσότεροι άνθρωποι τα βλέπουν ως μια σύγχρονη, υπεύθυνη επιλογή. Άλλωστε, «είναι της μόδας!». Μάλιστα, προτρέπει όσους διστάζουν, να μην αφήνουν άλλο τον χρόνο να περνάει, στερώντας από τον εαυτό τους το δικαίωμα μιας συντροφικής ευτυχισμένης ζωής. Εξάλλου, σύμφωνα με τον κ. Πάππας, το ποσοστό επιτυχίας του γραφείου αγγίζει το «100%». «Όλοι βρίσκουν τον σύντροφό τους», λέει και θυμάται την ιστορία δύο ανθρώπων που ξανασυναντήθηκαν έπειτα από 45 χρόνια. Αφού έχασαν τους συζύγους τους, κάλεσαν το γραφείο για να βρουν σύντροφο, και διαπίστωσαν ότι είχαν γνωριστεί στα φοιτητικά τους χρόνια, αλλά τότε η σχέση τους δεν ευδοκίμησε. Θυμήθηκαν τα παλιά και αποφάσισαν να δώσουν μία δεύτερη ευκαιρία για μια κοινή ζωή. Όσο για το μέλλον των γραφείων συνοικεσίων, υποστηρίζει ότι ο ρόλος τους είναι διαχρονικός: «Υπήρχαν, υπάρχουν και στο μέλλον προβλέπεται, λόγω της αστυφιλίας, του διαδικτύου και της έλλειψης χρόνου, να υπάρχουν και να συνεχίζουν με επιτυχία το έργο τους». Άλλωστε, οι άνθρωποι πάντα θα ψάχνουν την αληθινή αγάπη.
    Τα γραφεία γνωριμιών επέστρεψαν – Ετσι γίνονται τα συνοικέσια στην εποχή της ψηφιακής μοναξιάς
    Σε έναν κόσμο με ψευδή προφίλ και με το σκληρό φαινόμενο του ghosting το γραφείο γνωριμιών μοιάζει η πιο ειλικρινής επιλογή για ανθρώπινη επαφή. Photo: Getty Images/Ideal Image

    Η αναζήτηση συντρόφου δεν είναι θέμα τύχης
    Η σοβαρή, επιστημονικά τεκμηριωμένη προσέγγιση της ανθρώπινης σχέσης, ήταν ο στόχος του κ. Αντώνη Δρακόπουλου, ιδιοκτήτη του Drakopoulos Dating όταν το 2000 ίδρυσε το γραφείο του. Πίσω από την απόφασή του δεν ήταν επιχειρηματικά κίνητρα, αλλά η πραγματική ανάγκη να κατανοήσει ποιες συνθήκες μπορούν να ενώσουν δύο ανθρώπους. Εξάλλου, ο ίδιος ως ψυχολόγος, παρατηρούσε στις συνεδρίες μια τάση: Την έντονη μοναξιά και τη δυσκολία των ανθρώπων να συνδεθούν ουσιαστικά, παρά την πληθώρα επιλογών. Συνειδητοποίησε τότε ότι «η αναζήτηση συντρόφου δεν είναι θέμα τύχης ή ποσότητας, αλλά ψυχολογικής συμβατότητας και εστιασμένης επιλογής».
    Όπως αναφέρει στο Νewmoney.gr, η αγορά χρειαζόταν μια σοβαρή, επιστημονικά τεκμηριωμένη προσέγγιση στο matchmaking, κάτι που ξεπερνούσε τις παραδοσιακές αντιλήψεις και τις επιφανειακές γνωριμίες. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα για ένα σύγχρονο γραφείο γνωριμιών βασισμένο στην ψυχολογική συμβατότητα.

    Μετά τα πρώτα χρόνια λειτουργίας όπου χτίστηκε η εμπιστοσύνη, αποδείχθηκε ότι το γραφείο είναι σοβαρό και όχι μία «προξενήτρα του 21ου αιώνα». Όσο για τη «χρυσή εποχή» του, ο κ. Δρακόπουλος την τοποθετεί στην περίοδο 2005-2010 πριν την απόλυτη κυριαρχία των εφαρμογών. Τότε, θυμάται, οι πρώτες συνεντεύξεις ήταν «πασπαλισμένες» με αθωότητα και ειλικρίνεια, με τους υποψηφίους να μοιράζονται τις βαθύτερες αξίες τους και τις πραγματικές ανάγκες χωρίς «φίλτρα». Ανάμεσα στις εκατοντάδες ιστορίες, ξεχωρίζει τον Ηλία, έναν επιτυχημένο, αλλά εσωστρεφή μηχανικό και την Κατερίνα, μια εξωστρεφή εκπαιδευτικό. Φαινομενικά δεν είχαν τίποτα κοινό, το γραφείο, όμως, διέκρινε την αμοιβαία ανάγκη τους για σταθερότητα και πάθος, κάνοντας την ιδανική προσωπική αντιστοίχιση. Σήμερα είναι μαζί και έχουν μια όμορφη οικογένεια.

    Τι άλλαξε με τον ερχομό των εφαρμογών γνωριμιών; Σύμφωνα με τον κ. Δρακόπουλο, άλλαξαν τα πάντα. Αρχικά επηρέασαν αρνητικά, καθώς υπήρχε η ευκολία του swipe, ωστόσο μακροπρόθεσμα βοήθησαν το γραφείο. Οι εφαρμογές δημιούργησαν ένα φαινόμενο «που ονομάζω “κόπωση από την επιλογή” και “εξουθένωση από το swipe” (Dating App Fatigue). Οι άνθρωποι έχουν πρόσβαση σε χιλιάδες άτομα, αλλά οι γνωριμίες είναι επιφανειακές, χρονοβόρες και συχνά καταλήγουν σε απογοήτευση. Το γραφείο μας πλέον απευθύνεται σε αυτούς που έχουν βαρεθεί το “παιχνίδι” και αναζητούν την ποιότητα αντί της ποσότητας, την ουσία αντί της εικόνας». Ολοένα περισσότεροι νέοι, επαγγελματικά επιτυχημένοι και με υψηλό μορφωτικό επίπεδο, από τον επιχειρηματικό κόσμο, τη ναυτιλία, τον χώρο των Τεχνών, μέχρι την επιστημονική κοινότητα, εμπιστεύονται τους ειδικούς για την αναζήτηση αγάπης, καθώς «δεν έχουν πρόβλημα να γνωρίσουν κόσμο, αλλά έχουν πρόβλημα να βρουν τον σωστό κόσμο».

    Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται απόλυτη ισορροπία ανάμεσα σε άνδρες και γυναίκες, αφού αμφότεροι έχουν συνειδητοποιήσει την αξία του χρόνου. Εξάλλου, αναζητούν την ουσία κι όχι έναν εφήμερο έρωτα. Για αυτό το λόγο, επιλέγουν το γραφείο γιατί γνωρίζουν ότι οι υποψήφιοι είναι πραγματικοί και τα προφίλ τους επαληθευμένα και ξέρουν πως δε θα δαπανήσουν χρόνο χωρίς λόγο.
    Η διαδικασία επιλογής συμβατού υποψηφίου είναι πολυεπίπεδη και περιλαμβάνει συνέντευξη κατά την οποία εξετάζεται όχι μόνο τι θέλει να βρει, αλλά τι πραγματικά χρειάζεται. Απαντώντας σε ερωτήματα σχετικά με τη ζωή, τα ενδιαφέροντα, αλλά και τις αξίες και τις προσδοκίες, χαρτογραφείται η προσωπικότητα και γίνεται ένα «μυστικό» φιλτράρισμα, κατά το οποίο αναλύεται η δομή του χαρακτήρα, αφού απαιτείται συμβατότητα σε κρίσιμα πεδία κι όχι απλές ομοιότητες. Με βάση τα δεδομένα, προτείνεται ο πιο συμβατός υποψήφιος και έπειτα από τη σύμφωνη γνώμη και των δύο, δίνονται τα στοιχεία επικοινωνίας για την πρώτη συνάντηση.

    Το ποσοστό επιτυχίας για ζευγάρια που έχουν παραμείνει μαζί για πάνω από ένα χρόνο ή έχουν προχωρήσει σε γάμο ή συμβίωση, κινείται γύρω στο 60-70%, ενώ μεγαλύτερο είναι το ποσοστό για ζευγάρια που έχουν δημιουργήσει σχέση μικρότερου διαστήματος. Το μήνυμα που στέλνει ο κ. Δρακόπουλος σε όσους ντρέπονται είναι: Μην ντρέπεστε που είστε σοβαροί με την ευτυχία σας! Όπως εξηγεί, δεν ντρέπεται κανείς όταν προσλαμβάνει έναν καλό λογιστή ή όταν απευθύνεται σε έναν καλό ψυχολόγο. Γιατί, λοιπόν, να ντραπεί να χρησιμοποιήσει έναν επαγγελματία για το πιο σημαντικό κεφάλαιο της ζωής του; Με συγκίνηση θυμάται τη στιγμή που μία νέα γυναίκα λίγη ώρα πριν φτάσει στην εκκλησία, του έστειλε μήνυμα για να τον ευχαριστήσει που χάρη στο γραφείο βρήκε τον άνδρα της ζωής της. Ο κ. Δρακόπουλος προβλέπει ευοίωνο το μέλλον των γραφείων γνωριμιών, τα οποία σε αντίθεση με τις εφαρμογές που θα παραμείνουν για τις περιστασιακές γνωριμίες, θα εξελιχθούν σε «Personal Relationship Consultancies», συνδυάζοντας την τεχνολογία και τους εξειδικευμένους επαγγελματίες. «Ο κόσμος θα πληρώνει για την εγγύηση της ποιότητας και την εξοικονόμηση του χρόνου. Είμαστε το αντίδοτο στην ψηφιακή μοναξιά», τονίζει.

    Δεν υπάρχουν πια ταμπού στα συνοικέσια
    Με την πολυετή εμπειρία του στις δημόσιες σχέσεις και έπειτα από σχετική εκπαίδευση, το 2009 ο κ. Λευτέρης Παμπουλίδης ίδρυσε το γραφείο γνωριμιών Vip Dating Club που στοχεύει στη δημιουργία σοβαρών σχέσεων. Μέσα από τηλεοπτικές εκπομπές και εκδηλώσεις κατάφερε να χτίσει τη φήμη του και να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού. Η επιτυχία του βασίστηκε στη σκληρή δουλειά, την προσοχή στη λεπτομέρεια, τον επαγγελματισμό και τη σοβαρότητα, προσελκύοντας πελάτες που εμπιστεύτηκαν στην ομάδα τη συναισθηματική ζωή τους. Παρά την άνθιση των εφαρμογών το γραφείο δεν επηρεάστηκε, καθώς απευθύνεται αποκλειστικά σε ανθρώπους που αναζητούν σοβαρή σχέση, ασφάλεια και όχι «παιχνίδια». Με την πρώτη «ύποπτη» συμπεριφορά, η ομάδα συνεργάζεται με ψυχολόγο και αν χρειαστεί με τις αρμόδιες αρχές, ώστε να διασφαλιστεί η προστασία των μελών. Αν επιβεβαιωθεί οποιαδήποτε παραβατική συμπεριφορά, το άτομο αποκλείεται άμεσα από τα αρχεία του γραφείου.

    Η υπεύθυνη επικοινωνίας, Έλενα Κοσμά, εξηγεί ότι καθώς τα γραφεία συνοικεσίων «έχουν γίνει πλέον της μόδας», τα τελευταία χρόνια υπάρχουν ολοένα περισσότεροι νέοι που αναζητούν την αγάπη με αυτόν τον τρόπο. Το ηλικιακό φάσμα των ενδιαφερόμενων ξεκινά από τα 21 και φτάνει ακόμα και τα 91, ενώ προσεγγίζει με ευαισθησία και σοβαρότητα άτομα με ειδικές ανάγκες, τα οποία προσέρχονται στο χώρο με τους γονείς τους. Παράλληλα, δεν είναι λίγες οι οικογένειες που προχωρούν σε εγγραφή των παιδιών τους εν αγνοία τους, με τις σχέσεις που δημιουργούνται να καταλήγουν σε γάμο πολλές φορές. Την ίδια ώρα, παρέχονται δωρεάν ή μειωμένες συνδρομές σε ανέργους ή οικονομικά αδύναμους που επιθυμούν να βρουν σχέση ζωής. Από την άλλη, στο πελατολόγιο βρίσκονται και εφοπλιστές, δημοσιογράφοι και αναγνωρίσιμα πρόσωπα.

    Εξάλλου, όπως αναφέρει η κα. Κοσμά, «πλέον δεν υπάρχουν ταμπού» στα συνοικέσια. Οι προκαταλήψεις έχουν καταρριφθεί, ιδίως τη στιγμή που έρχονται νέοι ηλικίας 20-25, προσθέτει. Ομάδα ειδικών επιμελείται το ταίριασμα, με βασικό εργαλείο ένα αναλυτικό βιογραφικό όπου αναγράφονται προσωπικά στοιχεία, ενδιαφέροντα και προσδοκίες για τον μελλοντικό σύντροφο όπως η ηλικία, το μορφωτικό επίπεδο. Υπάρχουν διάφορα πακέτα συνδρομών, από ετήσια μέχρι απεριόριστης διάρκειας, με την εγγραφή να ενεργοποιείται εντός μίας εβδομάδας. Στη συνέχεια, το προφίλ περνά στην ειδική ομάδα, όπου προτείνονται πιθανά ταιριάσματα. Η ανωνυμία διασφαλίζεται πλήρως, καθώς δεν αποκαλύπτονται προσωπικά δεδομένα όπως το επώνυμο, η διεύθυνση, η φωτογραφία ή οικονομικά στοιχεία. Στη συνέχεια γίνεται επικοινωνία με τους πελάτες και προτείνεται να προγραμματιστεί το ραντεβού.

    Σε αντίθεση με τα dating apps, το Vip Dating Club δεν εστιάζει στην εικόνα, αλλά στην ουσιαστική επαφή. Άλλωστε, στις εφαρμογές εφαρμόζονται φίλτρα, ή μπορεί η φωτογραφία να μην ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Όταν ξεκινήσει μία σχέση, η καρτέλα «παγώνει» για ένα διάστημα, ώστε να μην προκύψουν νέα ραντεβού και σε περίπτωση που η σχέση τελειώσει, ο πελάτης να μη χάσει τη συνδρομή του. Σε τρεις μήνες, το γραφείο επικοινωνεί για να δει αν η σχέση προχωράει. Η ποιότητα των ανθρώπων που απευθύνονται στο γραφείο είναι υψηλή, με πολλούς να αναζητούν σύντροφο ζωής, απογοητευμένοι – ακόμα και φοβισμένοι – από τις εφαρμογές. Ιδίως γυναίκες που θέλουν να κάνουν οικογένεια ή άνθρωποι που αφοσιώθηκαν στις σπουδές και την καριέρα τους και δεν είχαν χρόνο για σχέσεις, συνειδητοποιούν πως ο χρόνος πέρασε.
    Το γραφείο δέχεται αιτήματα και από το εξωτερικό, από Έλληνες που θέλουν να επιστρέψουν στην Ελλάδα ή να βρουν σύντροφο από τη χώρα και να επιστρέψουν στο εξωτερικό. Έχουν καταγραφεί υψηλά ποσοστά επιτυχίας σε μακροχρόνιες σχέσεις, ενώ καθημερινά το γραφείο λαμβάνει περίπου 15 νέα αιτήματα.

    Πρόσφατα, επτά φίλες ηλικίας 24-29 ετών προσήλθαν όλες μαζί, αφού είδαν την τηλεοπτική εκπομπή με τον κ. Παμπουλίδη. Το μήνυμα που στέλνει το γραφείο σε όσους διστάζουν είναι σαφές: «Τα χρόνια περνούν. Αν θέλετε να κάνετε οικογένεια, μη χάνετε χρόνο». Αυτό σκέφτηκαν και ένας κύριος 56 ετών και μία νεότερη κυρία, οι οποίοι έπειτα από το διαζύγιό τους απευθύνθηκαν στο γραφείο για να βρουν σύντροφο. Μετά τη διαδικασία ταιριάσματος, διαπιστώθηκε πως εκείνος ήταν καθηγητής της στο μεταπτυχιακό. Η συνάντηση χάρη στο γραφείο, τους έφερε ξανά κοντά και τελικά τους οδήγησε στα σκαλιά της εκκλησίας. «Τα γραφεία συνοικεσίων θα πάνε πολύ καλά», καταλήγει η κα. Κοσμά. «Τα κοινωνικά δίκτυα είναι μία φούσκα που ξεφουσκώνει σιγά-σιγά. Όταν ένα γραφείο γνωριμιών είναι σωστό, πάει καλά», προσθέτει και τονίζει πως πολλοί απογοητευμένοι από εμπειρία άλλων γραφείων απευθύνονται σε εκείνους. Το θέμα, όπως αναφέρει, είναι «να ασχοληθείς σοβαρά».

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Φουσκωμένα χείλη: Το κόστος και οι κίνδυνοι μιας μόδας που εξαπλώνεται

    H Gen Z λατρεύει τα διογκωμένα χείλη, περισσότερο από...

    Στεγαστική κρίση: Νέα προγράμματα για φθηνότερα σπίτια

    Μια καινοτόμο «φόρμουλα» επιδότησης κατοικιών ή και ένα νέο πανευρωπαϊκό “deal” (όπως το...

    Πάτρα: Τι καιρός θα επικρατεί στην παρέλαση της Τρίτης

    Καλός αναμένεται να είναι ο καιρός για την παρέλαση...

    Φοινικούντα – Ανιψιά 68χρονου: «Υπάρχει ηθικός αυτουργός – Γνωρίζω πολλά και φοβάμαι»

    Η υπόθεση του διπλού φονικού στη Φοινικούντα αποκτά νέα...