Δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως πλέον οι καταναλωτές ψωνίζουν μόνο προσφορές και επισκέπτονται.. πάνω από 2 σούπερ μάρκετ κάθε φορά που ψωνίζουν! Να εξοικονομήσουν χρήματα με κάθε τρόπο προσπαθούν και οι Πατρινοί, οι οποίοι μετά και τις νέες αυξήσεις στις τιμές έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους στις προσφορές και τις εκπτώσεις των σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα, με πρόσφατη έρευνα σε δείγμα 2.000 καταναλωτών, το 90% εξοικονομούν χρήματα μέσω προσφορών, κουπονιών ή δωροεπιταγών από τις αλυσίδες σουπερμάρκετ και τους προμηθευτές των προϊόντων. Όπως τόνισαν οι καταναλωτές, το όφελος είναι στο τελικό κόστος των αγορών είναι τουλάχιστον 5%, ενώ σε πολλές περιπτώσεις φτάνει και το 10%. H μηναία συνολική αξία αυτών των ενεργειών αντιστοιχεί κατά μέσο όρο σε όφελος πάνω από 25 ευρώ μηνιαία ανά νοικοκυριό και 300 ευρώ ετησίως. Αν σε αυτό υπολογίσουμε και την εξοικονόμηση χρημάτων από προϊόντα ετικέτας, τότε το όφελος του μέσου καταναλωτή είναι μεγάλο. Σύμφωνα με την έρευνα, μία στις πέντε επισκέψεις στο σούπερ μάρκετ έχει ως αφετηρία κάποια προσφορά για την οποία ενημερώθηκε ο καταναλωτής πριν επισκεφθεί το κατάστημα, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι περίπου μία φορά την εβδομάδα ο καταναλωτής αφιερώνει χρόνο για την αγορά προσφορών. Χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι ένας στους δύο καταναλωτές 50% δηλώνει ότι ψάχνει ενεργητικά για προσφορές και εκπτώσεις στο διαδίκτυο και στα φυλλάδια των αλυσίδων σουπερμάρκετ πριν επισκεφθεί το κατάστημα για τις αγορές του.