Μεγάλη ταλαιπωρία υπέστησαν αρκετοί Πατρινοί από τον ΟΠΕΚΑ, που επρόκειτο να λάβουν-μέρα πληρωμής-τα προνιακά -αναπηρικά-επιδόματα κατά την τακτική μηναία καταβολή.
Μερίδα εξ αυτών, λόγω σοβαρού τεχνικού προβλήματος της πλατφόρμας της ΗΔΙΚΑ, έλαβαν μικρότερα ή μεγαλύτερα ποσά. Αφού υπήρξαν οχλήσεις από την πλευρά τους, προσπάθησαν να διευθετήσουν το όλο θέμα οι τεχνικοί, ωστόσο αυτό δεν κατέστη γρήγορα δυνατό. Οπότε η διοίκηση του ΟΠΕΚΑ, εξέδωσε την παρακάτω επίσημη ενημέρωση.
Αναλυτικά σε αυτή αναφέρεται: «Σε συνέχεια ερωτημάτων δικαιούχων αναπηρικών επιδομάτων, ο ΟΠΕΚΑ διευκρινίζει ότι:
Κατά την τακτική μηνιαία καταβολή των αναπηρικών επιδομάτων παρατηρήθηκαν σε ορισμένες περιπτώσεις διαφοροποιημένες καταβολές, λόγω σοβαρού τεχνικού προβλήματος της πλατφόρμας της ΗΔΙΚΑ που εξυπηρετεί τα αναπηρικά προνοιακά επιδόματα.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο της εκκαθάρισης της πληρωμής του τρέχοντος μήνα Φεβρουαρίου, σε ορισμένους δικαιούχους σημειώθηκαν αναντιστοιχίες ανάμεσα στο δικαιούμενο και στο καταβαλλόμενο ποσό των επιδομάτων.
Ο ΟΠΕΚΑ ζητά συγγνώμη από τους πολίτες για την ταλαιπωρία αυτή. Ο ΟΠΕΚΑ σε συνεργασία με την ΗΔΙΚΑ καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση του τεχνικού προβλήματος το συντομότερο δυνατό.
Η απόδοση των ορθών ποσών στις παραπάνω περιπτώσεις δικαιούχων θα λάβει χώρα με έκτακτη καταβολή, για την οποία οι πολίτες θα ενημερωθούν με νεότερη ανακοίνωση».