Οι εκπαιδευτικοί στην Αγγλία μπορούν να χρησιμοποιήσουν Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) για να επιταχύνουν τη βαθμολόγηση και να γράφουν επιστολές προς τους γονείς, σύμφωνα με νέες κυβερνητικές οδηγίες.
Το εκπαιδευτικό υλικό που διανέμεται στα σχολεία, το οποίο είδε για πρώτη φορά αποκλειστικά το BBC, αναφέρει ότι οι εκπαιδευτικοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να «βοηθήσουν στην αυτοματοποίηση καθημερινών εργασιών» και να επικεντρωθούν αντ’ αυτού σε «ποιοτικό χρόνο πρόσωπο με πρόσωπο».
Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να είναι διαφανείς σχετικά με τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης και να ελέγχουν πάντα τα αποτελέσματά της, δήλωσε το Υπουργείο Παιδείας (DfE).
Ο Σύνδεσμος Ηγετών Σχολείων και Κολλεγίων (ASCL) δήλωσε ότι θα μπορούσε να «ελευθερώσει χρόνο για διδασκαλία πρόσωπο με πρόσωπο», αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν «μεγάλα ζητήματα» που πρέπει να επιλυθούν.

Εκπαιδευτικοί οργανισμοί λένε ότι ήταν ένα «σημαντικό βήμα προς τα εμπρός», αλλά οι εκπαιδευτικοί θα «θέλανε σαφήνεια σχετικά με το πώς ακριβώς θα πρέπει να ενημερώνουν… τους γονείς για το πού έχουν χρησιμοποιήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη».
Εκπαιδευτικοί και μαθητές έχουν ήδη πειραματιστεί με την Τεχνητή Νοημοσύνη και το Υπουργείο Παιδείας έχει υποστηρίξει στο παρελθόν τη χρήση της μεταξύ των εκπαιδευτικών.
Το Υπουργείο Παιδείας αναφέρει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη θα πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο για βαθμολόγηση «χαμηλού διακυβεύματος», όπως κουίζ ή εργασίες για το σπίτι, και οι εκπαιδευτικοί πρέπει να ελέγχουν τα αποτελέσματά της.
Δίνουν επίσης στους εκπαιδευτικούς την άδεια να χρησιμοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη για να γράφουν «ρουτίνας» επιστολές προς τους γονείς.
Ένα τμήμα δείχνει πώς θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία μιας επιστολής σχετικά με μια έξαρση ψειρών, για παράδειγμα.