Τέμπη: Καταγγελίες περί στοχοποίησης του μηχανοδηγού του Intercity, η ανατροπή στην κατάθεση του σταθμάρχη και η «απολογία» του επιθεωρητή

    Ημερομηνία:

    Την οργή του για τη στοχοποίηση του μηχανοδηγού του επιβατικού τρένου, ο οποίος έχασε τη ζωή του κατά τη σύγκρουση με την εμπορική αμαξοστοιχία στα Τέμπη, εξέφρασε ο πρόεδρος των μηχανοδηγών, Κώστας Γενιδούνιας μετά τη συνάντηση που είχαν οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο με τον νέο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργο Γεραπετρίτη.

    «Συνεχίζεται η επιλεκτική διαρροή εγγράφων της δικογραφίας που στοχοποιούν τον νεκρό μηχανοδηγό της Intercity 62 για πρόβλημα υγείας. Προς ενημέρωση όλων, ο συνάδελφός μας είχε περάσει ιατρικές εξετάσεις στις 15 Νοεμβρίου 2022 από πιστοποιημένο ιατρικό κέντρο από τη ΡΑΣ. Αρκετά ως εδώ!» τόνισε ο πρόεδρος των μηχανοδηγών.

    Και συνέχισε: «Να βγει η Hellenic Τrain και να μιλήσει επιτέλους».

    Ο ίδιος καταγγέλλει «κοπτοραπτική» στα ηχητικά ντοκουμέντα που έχουν κυκλοφορήσει για την τραγωδία.

    «Εδώ έχουμε κανονική κοπτορραπτική στα ηχητικά που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα… Ο μοναδικός που έχει αυτά τα ηχητικά, είτε στο GSMR που κάνει την επικοινωνία μεταξύ των σταθμαρχών είτε την ώρα που φεύγει το τρένο από τη Λάρισα, είναι ο ΟΣΕ. Είναι δυνατόν στο Youtube 8-10 ώρες μετά το τραγικό δυστύχημα να υπάρχει συνομιλία σταθμάρχη–μηχανοδηγού που αποτελεί αντικείμενο προανακριτικής ανάκρισης; Την επόμενη ημέρα από το δυστύχημα, το ηχητικό που φεύγει το τρένο από τη Λάρισα. Εμείς για όλα αυτά έχουμε ενημερώσει, ειδοποιήσει, στείλει εξώδικα, κάνει κινητοποιήσεις. Κανείς ποτέ δεν μας έβλεπε, δεν ζήτησε να μας δει την τελευταία περίοδο. Και βλέπουμε να βγαίνει ένα ηχητικό 10 ώρες μετά το δυστύχημα και να αρχίζουν να εξυφαίνονται σενάρια … ».

    «Περιμένουμε οι μηχανοδηγοί να ακούσουμε όλο το υλικό», επανέλαβε ο κ. Γενιδούνιας, τονίζοντας παράλληλα το ερώτημα «πώς είναι δυνατόν συνομιλία σε VHF, σε ασύρματο, όχι στο GSMR, που είναι “κλειστό”, δεν το ακούει ο κόσμος, πώς διέρρευσε και κόπηκε;».

    «ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ Ο ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΣ»

    Συνάδελφος και φίλος του μηχανοδηγού του μοιραίου Intercity 62 είπε πως προκύπτουν προβληματισμοί γύρω από το γεγονός ότι ο οδηγός δεν ενημέρωσε μόλις είδε ότι το τρένο πήγαινε στο ρεύμα καθόδου.

    «Ο συγχωρεμένος είχε περάσει θέμα υγείας μεγάλο. Αν ήταν ικανός να οδηγήσει, δεν μπορώ να το κρίνω εγώ. Δεν ξέρω αν ήταν σε κατάσταση που μπορούσε να οδηγήσει τρένο. Είχε θέμα σοβαρό».

    Ο εργαζόμενος του ΟΣΕ ισχυρίστηκε πως το λάθος είναι του σταθμάρχη, ωστόσο ανέφερε πως εάν ο μηχανοδηγός το είχε αντιληφθεί έγκαιρα, τότε θα είχε αποφευχθεί η τραγωδία: «Ο σταθμάρχης το έκανε το λάθος. Ο συγχωρεμένος γιατί δεν το κατάλαβε; Αν ο μηχανοδηγός το καταλάβαινε, δεν θα γινόταν τίποτα. Φαίνεται η διαγώνιος. Στρίβει το τρένο ολόκληρο, το τρένο στρίβει. Αυτός έπρεπε να το κοκαλώσει το τρένο πριν μπει απέναντι στην άλλη γραμμή. Επρεπε να το κοκαλώσει και να πει «γιατί με οδηγείς στην άλλη γραμμή;. Δεν θα γινόταν τίποτα. Ούτε έκανε εκφώνηση ο μηχανοδηγός. Είναι υποχρεωμένος να το πει. Με το που φεύγει από τον σταθμό κάθε τρένο, είναι υποχρεωμένος όπου περνάει να φωνάζει. Το μυαλό μου πάει ή μιλούσε στο κινητό ή το θέμα υγείας».

    ΤΙ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ Ο ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ

    Βόμβα από τον 59χρονο σταθμάρχη Λάρισας  με την απολογία του.
    Σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι δύο άλλοι σταθμάρχες έπρεπε να βρίσκονται στο πόστο τους μέχρι τις 11 το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Όπως εξήγησε στην απολογία του ο ήδη προφυλακισμένος σταθμάρχης, από τις 10.25μμ ήταν μόνος του.

    «Όπως διαπίστωσα από την κατάθεση του προϊσταμένου μου, αυτός είχε δώσει εντολή στους δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας να καθίσουν μέχρι τις 23:00, ενώ και ο κεντρικός σταθμάρχης Λάρισας, Γιώργος Ζήντρος, έδωσε εντολή στον παλαιότερο σταθμάρχη να καθίσει μέχρι να περάσει και η αμαξοστοιχία 62», ανέφερε χαρακτηριστικά ο 59χρονος σταθμάρχης στην απολογία του.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, ωστόσο, ο κατηγορούμενος προέβη και σε μία ακόμη αποκάλυψη: «Ο σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων έδωσε εντολή στον Π. να καθίσει μέχρι να περάσει και η αμαξοστοιχία 62. Μετά το συμβάν, η ώρα παράδοσης παραλαβής διορθώθηκε με μπλάνκο στο βιβλίο παράδοσης-παραλαβής που τηρείται στο γραφείο του σταθμάρχη. Η πραγματική ώρα αναχώρησης του Π. είναι περί 22:20 και του Χ. περί 22:10».

    Και η ομολογία του σταθμάρχη στα Παλαιοφάρσαλα, επιβεβαιώνει τα παραπάνω. Ο σταθμάρχης των Παλαιοφαρσάλων επικοινώνησε με τον σταθμάρχη της Λάρισας για να μάθει τι εικόνα επικρατούσε εκεί: «Αφού μίλησα με τον Βασίλη Σ., μετά από λίγο κάλεσα τον σταθμάρχη Κ.Π. στο κινητό του στις 22:45 και τον ρώτησα πού βρίσκεται και μου απάντησε ότι είχε φύγει. Τον ρώτησα γιατί έφυγε και μου απάντησε: “πόσο να καθίσω, αυτόν θα φυλάω;”»!!!

    Ο διάλογος:
    -Που είσαι;

    -Έφυγα

    -Δεν καθόσουν ακόμα λίγο να περάσει και αυτό το τρένο να ησυχάσουμε;

    -Ε, πόσο να καθίσω να τον φυλάξω;

    Μάλιστα ο σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων ενημέρωσε τον δεύτερο σταθμάρχη Λάρισας ότι τις ημέρες που υπάρχει φόρτος εργασίας όπως η συγκεκριμένη, δεν πρέπει να φεύγει κανείς από τη θέση του, είτε έχει τελειώσει η βάρδια του είτε όχι, μέχρι να πέσει η κίνηση στο δίκτυο.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Στο top 10 των πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ελλάδα η BYD

    Σε ποιον να το λέγαμε και ποιος να μας…...

    Η επιστήμη πίσω από την τέλεια γαλατόπιτα

    Η γαλατόπιτα είναι ένα παραδοσιακό ελληνικό γλυκό, που γεμίζει το σπίτι...

    Ποιο αλκοολούχο ποτό είναι το καλύτερο για την υγεία;

    Μπορεί η περιστασιακή χρήση αλκοόλ να μην έχει συσχετιστεί με σοβαρούς κινδύνους για...
    Best Shop