Ογκωδέστατο το υλικό που έχει στη διάθεσή του ο πρώην υφυπουργός -βουλευτής Αχαΐας, Νίκος Νικολόπουλος για τις «αμαρτωλές » εργολαβίες και συμβάσεις που πληρώθηκαν και δεν εκτελέσθηκε και σήμερα θρηνούμε 57 θύματα στα Τέμπη.
Στην Μάνδρα και στο Μάτι έφταιγε η… άναρχη δόμηση. Στην Ηλεία έφταιγε ο στρατηγός άνεμος. Στα Τέμπη θα φταίει κάποιος σταθμάρχης ή – ποιος ξέρει – τι άλλο θα σκαρφιστούν για αυτό το διαχρονικό έγκλημα εις βάρος του ελληνικού λαού;
Και αν έφυγαν δεκάδες ψυχές τόσο άδικα, τίποτε δεν αλλάζει γι’ αυτούς. Θα προβάρουν το ύφος της συντριβής για λίγες μέρες και μετά πάλι θα αντιμετωπίζουν την ασφάλεια των πολιτών ως «κόστος». Στα σιδηροδρομικά δίκτυα, στα νοσοκομεία, στα αστικά ΜΜΜ, στις φυσικές καταστροφές, στην εγκληματικότητα, σε δημόσια έργα, παντού υπάρχει «κόστος» που πρέπει να περιοριστεί.
Ένα διαρκές έγκλημα χωρίς τιμωρία…
Νίκος Νικολόπουλος: Στο υπόμνημά αναφέρεται εν συντομία στο ιστορικό της υπόθεσης και παραπέμπει σε προηγούμενες ερωτήσεις του για το ίδιο θέμα και που χρονολογούνται από το 1996. Επισημαίνει την επί της ουσίας άρνηση απάντησης όλων των διατελεσάντων αρμόδιων Υπουργών και των υπεκφυγών τους. Αναφέρεται επίσης στις ισχυρότατες ενδείξεις διαφθοράς, διαπλοκής και κακοδιαχείρισης των έργων, στην κατασπατάληση Δημόσιου χρήματος σε αυτά τα έργα υποδομής, σημαντικά και ουσιώδη για την εύρυθμη λειτουργία της χώρας τα οποία κάποιοι, γνωστοί άγνωστοι, μετέτρεψαν «χρυσοτόκο όρνιθα».
Καταλήγοντας ο Ν. Νικολόπουλος στο υπόμνημά του , όντας κοινοβουλευτικός με εμπειρία πάνω από 30 χρόνια, ρεαλιστής εκ των πραγμάτων διατυπώνει τις επιφυλάξεις του για την κατάληξη της υπόθεσης, δηλώνοντας : «Οφείλω ακόμη να σας επισημάνω, ότι δεν τρέφω αυταπάτες για την εξέλιξη της υπόθεσης που διερευνάτε, δεδομένου ότι, όπως προκύπτει από τη μέχρι τώρα εμπειρία μου, ακόμη κι αν οι διερευνώμενες υποθέσεις καταλήξουν σε άσκηση ποινικών διώξεων, τα μεγάλα συμφέροντα που εμπλέκονται σ’ αυτά τα σκάνδαλα βρίσκουν τον τρόπο, είτε με τροποποίηση του Ποινικού Κώδικα, είτε αλλιώς να πέφτουν στα «μαλακά» ή/και να αθωώνονται εντελώς, όπως έγινε με το μεγάλο σκάνδαλο της αμαρτωλής σύμβασης 994/2005 του Προαστιακού Σιδηροδρόμου».
Κάποια ενδεικτικά αποσπάσματα που περιέχει το υπόμνημα του Προέδρου του Χριστιανοδημοκρατικού κόμματος Ελλάδος προς τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου είναι τα παρακάτω :
Σκόπιμα και εγκληματικά καθυστερεί ο εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου, προκειμένου ο ΟΣΕ, ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής των αυτοκινητοδρόμων, να μη βρεθεί σε πλεονεκτική θέση, πριν ολοκληρωθούν τα έργα των αυτοκινητοδρόμων!!!
Και το πιο τραγικό είναι, ότι όλοι, κάνουν τους ανήξερους για την πραγματική αιτία του τραγικού δυστυχήματος και ετοιμάζονται να αποδώσουν το ατύχημα, ως συνήθως, σε «ανθρώπινο λάθος» του μηχανοδηγού της αμαξοστοιχίας ενω γνωρίζουν ότι υπάρχουν και έχουν χρυσοπληρωθεί τα συστήματα ασφαλείας των σιδηροδρόμων, τα οποία εκμηδενίζουν τις πιθανότητες να συμβούν ατυχήματα. Είναι, τα συστήματα σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, που, όπως ανέφερα στην σχετική Ερώτηση & Α.Κ.Ε., λειτουργούσαν επί χρόνια επιτυχώς και έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας, με συνέπεια τα τρένα να κυκλοφορούν «τυφλά».
Είναι το ψηφιακό ραδιοσύστημα GSM-R και το σύστημα προστασίας των τρένων ETCS, τα οποία έπρεπε να είναι σε λειτουργία εδώ και μερικά χρόνια, αλλά δυστυχώς οι αρμόδιοι ανέχονται τις εγκληματικές καθυστερήσεις στην παράδοσή τους και «καλύπτουν» τους επίορκους υπαλλήλους του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ, που ίσως και να παίζουν το παιγνίδι των «εθνικών εργολάβων»
Αν υπήρχαν και λειτουργούσαν τα εν λόγω συστήματα, δεν θα είχε συμβεί το τραγικό δυστύχημα …