flamis.gr
Αληθινές ειδήσεις από την Πάτρα με το κύρος έγκριτων δημοσιογράφων. Έκτακτη επικαιρότητα και τα τελευταία νέα από την Πάτρα, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο!

Θ. Κανελλόπουλος: Να ανατρέψουμε την μιζέρια της Δημοτικής Αρχής Πελετίδη, για να μην μοιρολογούμε για το μέλλον μας.

 Σε ανακοίνωσή του ο ο Θεόδωρος Κανελλόπουλος, μέλος του Δ.Σ. του ΚΟΔΗΠ Εκπρόσωπός της Δημοτικής Παράταξης «ΝΕΑ ΠΑΤΡΑ» σε ανακοίνωσή του αναφέρει:

Στις 22 Αυγούστου με δημόσια παρέμβασή μου στα Μ.Μ.Ε. είχα αναφερθεί, στην αδράνεια της Δημοτικής Αρχής για την αποκατάσταση της Μαρίνας, μετά την θεομηνία που έπληξε την Πάτρα τον Νοέμβριο του 2021.

Μια αδράνεια που οδηγούσε σε «Ναυάγιο» για τη χρηματοδότηση και την αποκατάσταση των ζημιών.

Η συμβολή όμως των Κυβερνητικών Βουλευτών του νομού Αχαΐας, στο να πάρουν από το χέρι το Δήμαρχο Πατρέων και τους αρμόδιους υπηρεσιακούς του παράγοντες, για να συναντηθούν με τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ κ. Χρήστο Τριαντόπουλο στις 30/8/2022, για να εγκριθεί η χρηματοδότηση για την αποκατάσταση των ζημιών.

Μια συνάντηση όμως που παρ’ όλες τις φωτογραφίες που αναρτήθηκαν και τις δηλώσεις, στην πορεία αποδείχτηκε ότι ο Δήμος Πατρέων ήταν απροετοίμαστος.

Διεκδικούσε χρηματοδότηση για την αποκατάσταση των ζημιών της Μαρίνας από τη θεομηνία, χωρίς να έχει συνταχθεί η απαιτούμενη Μελέτη.

Για άλλη μια φορά η Δημοτική Αρχή Πελετίδη αποδεικνύεται, κατώτερη των περιστάσεων για την αναπτυξιακή προοπτική της Πάτρας.

Και μην προτρέξουν τα γνωστά «άμισθα φερέφωνα» της Βίλας, όχι των οργίων, αλλά της Λάσπης από το fb, να καταγγείλουν ότι κάνουμε πόλεμο στην Δημοτική Αρχή.

Άλλωστε παραδέχθηκε τόσο η Δημοτική Αρχή όσο και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, ότι δεν είχαν προβεί στην σύνταξη μελέτης για την αποκατάσταση των ζημιών, καθώς οι τεχνικές υπηρεσίες δεν έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις για Λιμενικά Έργα.

Γι’ αυτό εισηγήθηκε στην συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Πατρέων στις 4/10/2022, την Ανάθεση Μελέτης για την αποκατάσταση των ζημιών της Μαρίνας από την θεομηνία στις 29 & 30.11.2021, σε Ιδιωτικό Γραφείο.

Δεν θα σταθώ στο οικονομικό κόστος των 40.000€ που θα καταβάλλει ο Δήμος Πατρέων, ή την απόφαση έστω και αργά να αναθέσει μελέτες του Δήμου σε ιδιωτικά γραφεία.

Άλλωστε όλοι οι Δήμοι συνεργάζονται και συντάσσουν μελέτες με εξωτερικούς συνεργάτες, ώστε να είναι έτοιμος ο φάκελος για να ενταχθεί σε διάφορες κατά καιρούς χρηματοδοτήσεις.

Θα σταθώ στο γεγονός ότι ο Δήμος Πατρεών, διεκδικούσε χρηματοδότηση χωρίς τις προβλεπόμενες μελέτες.

Θα σταθώ στο γεγονός ότι ο Δήμος Πατρεών, αντί να έχει ως προτεραιότητα την Οικονομική Ανάπτυξη του Δήμου, από τις δυνατότητες που δίνει το θαλάσσιο μέτωπο, το Λιμάνι και η Μαρίνα, το μόνο που πράττει είναι να καταγγέλλει.

Όταν άλλοι Δήμοι σήμερα σχεδιάζουν και προχωρούν στην οικονομική ανάπτυξη σε Μαρίνες και σε Υδατοδρόμια, εμείς βάλουμε τους πάντες.

Όταν η Κυλλήνη θα έχει αεροπορική διασύνδεση με υδροπλάνα, όχι μόνο με τα νησιά του Ιουνίου αλλά και με άλλες περιοχές της Ελλάδας, στην Πάτρα θα «ψάχνουμε» που θα εγκατασταθεί ο χώρος του υδατοδρομίου στο λιμάνι.

Όταν σε λίγα χρόνια στη Βόνιτσα, στην Ηγουμενίτσα, στο Κιάτο, στον Αστακό θα ελλιμενίζονται κότερα, στην Πάτρα θα «κλαψουρίζουμε».

Δυστυχώς για την Πάτρα, η ιδεοληψία της Δημοτικής Αρχής Πελετίδη δεν την αφήνει να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες των οικονομικών συνεργασιών με τους ιδιώτες.

Άραγε σε ποιόν άλλον Δήμο θα ερχόταν στον τόπο του ένας Ελληνοαμερικάνος Επιχειρηματίας π.χ. Θ. Στεφανόπουλος, ο οποίος ενώ επενδύει στον τοπικό τουρισμό με αγορές ξενοδοχειακών μονάδων, δεν θα του πρότειναν και την αξιοποίηση της Δημοτικής Μαρίνας;

Για να μην μοιρολογούμε για το μέλλον μας στην Πάτρα οφείλουμε, να ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ αυτή την μιζέρια και την Δημοτική Αρχή Πελετίδη που την εκφράζει.

Να ανοίξουμε νέους δρόμους για την Πάτρα, τις λαϊκές ανάγκες και τη νεολαία.

Για το δρόμο της οικονομικής ανάπτυξης του Δήμου Πατρέων.