Θανάσης Παπαδόπουλος για Οδοντωτό: «Είναι το παρελθόν και το μέλλον»

    Ημερομηνία:

    Μετά από περίπου 7 μήνες ακινησίας, λόγω της πανδημίας και των απανωτών λοκντάουν,  ξεκίνησαν από χθες το πρωί τα δρομολόγια του Οδοντωτού σιδηρόδρομου, με εκκίνηση το Διακοπτό και άφιξη του πρώτου τρένου στις 10 στο Σταθμό των Καλαβρύτων, όπου το περίμενε περιχαρής ο δήμαρχος Θανάσης Παπαδόπουλος με τον βοηθό του Τάκη Χριστοδούλου και τον πρόεδρο του Συλλόγου Φίλων του Οδοντωτού Γιάννη Καραπαναγιώτη.

    Η επιστροφή, του πολλά υποσχόμενου τουριστικά για την περιοχή, τρένου έγινε με τρία μόνο δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθημερινά (9:05 π.µ., 11:30 π.µ. και 2:05 µ.µ.) και τρία από Καλάβρυτα (10:17 π.µ., 12:43 µ.µ. και 3:23 µ.µ.), ενώ τα σαββατοκύριακα θα προστίθενται ακόμα δύο, με ανοιχτό το ενδεχόμενο περισσοτέρων αν όμως υπάρξει ζήτηση.

    Ο κ. Παπαδόπουλος, εξ αφορμής της επανεκκίνησης του Οδοντωτού, μίλησε για ευημερία, πρόοδο και επαφή με τον έξω κόσμο, μαζί με το πολιτισμικό απόθεμα και την κοινωνική κινητικότητα στην ορεινή και απομακρυσμένη περιοχή, ως μέρος της τοπικής ταυτότητας και κομμάτι της ιστορίας και της ζωής της. «Είναι το παρελθόν και το μέλλον» όπως χαρακτηριστικά τόνισε.

    Επανέλαβε πως πρόκειται για μία μοναδική τουριστική εμπειρία που μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη, αφού ο Οδοντωτός και τα Καλάβρυτα δεν θα είχαν τη φυσιογνωμία που έχουν σήμερα, επιμένοντας στην διαρκή ανάδειξη, αναβάθμιση και αξιοποίησή του, ακόμα και των παραδοσιακών συρμών που έχουν παροπλιστεί, αλλά και των παλιών μηχανών ως κομμάτι ταξιδιωτικής εμπειρίας.

    Δεν παρέλειψε να αναφερθεί στον μεγάλο στόχο επέκτασης του Οδοντωτού προς την Μονή Αγίας Λαύρας και το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων, ως αυτονόητη ανάγκη, θυμίζοντας την δέσμευση του πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη για χρηματοδότηση. «Η επέκταση θα χτίσει ένα ξεχωριστό τουριστικό περίπατο, μια ισχυρή εμπειρία, έναν συγκερασμό επαφής με την ιστορία, τη φύση και την αναψυχή, μοναδική στη χώρα, γρήγορα, εύκολα, με χαμηλό κόστος και μεγάλη ακρίβεια» υποστήριξε.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Πάτρα: Αυτός είναι ο πιο επικίνδυνος δρόμος στην Αχαϊα – Κανείς δεν έχει ενδιαφερθεί να γίνει το έργο

    Πριν μερικούς μήνες κάναμε ρεπορτάζ για τον δρόμο –...

    Ακίνητα: Ποιες χώρες έχουν τις μεγαλύτερες φούσκες – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα

    Μια νέα έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής δείχνει ότι οι...

    Πάτρα: KFC και στο κέντρο της πόλης

    Φαίνεται πως μια από τις πιο γνωστές και δημοφιλείς...

    Πάτρα: Επικίνδυνο μπαλκόνι αλλά… ποιος ασχολείται;

    Αρκετή η συζήτηση για τα υπό κατάρρευση κτίρια στην...