Η θεατρική ομάδα του Συλλόγου Λεύκας παρουσιάζει σήμερα, αύριο και μεθαύριο, στις 9 το βράδυ, την κωμωδία των Γιαννακόπουλου-Σακελλάριου, με τίτλο: «Ούτε γάτα….ούτε ζημιά».
Παίζουν:
Πόπη: Δήμητρα Σπανού. Λαλάκης: Νίκος Γασπαρινάτος. Σταθμάρχης: Δημήτρης Σουλελές. Θυρωρός-Φρόσω: Ντίνα Κατζιμπατζάκη-Ντεμίρη. Νίκος: Δημήτρης Κουτσιούμπας. Λολότα: Μαρία Μανεσιώτη. Κική: Φωτεινή Μιχαλοπούλου. Υπηρέτρια: Ειρήνη Σαλαμούρα. Βαγγελιώ: Ιωάννα Καλιαμπάκου. Λαμόγιο: Κων/να Χρυσικοπούλου. Αστυνόμος: Γιώργος Πατσακός.
Σκηνοθεσία-σκηνογραφία: Χρήστος Σαλαμούρας.
Τιμή εισόδου: γενική 10 ευρώ και παιδικό 5 ευρώ
Τηλέφωνο κρατήσεων: 6975-725723.




