Τι είναι το «carouseling» και… γιατί όλοι λένε ότι σκοτώνει τον έρωτα

    Ημερομηνία:

    Αν έχεις ανέβει ποτέ σε ένα καρουζέλ σε λούνα παρκ ή σου είχαν κάνει δώρο αυτό το μουσικό περιστρεφόμενο διακοσμητικό, τότε ξέρεις ότι αυτός ο φαύλος κύκλος μπορεί να καταντήσει κουραστικός… Το «carouseling» είναι στην ουσία ένας όρος που περιγράφει την τάση κάποιων αναποφάσιστων singles, οι οποίοι κάνουν αδιάκοπα scrolling και swiping στις εφαρμογές γνωριμιών, συνομιλώντας – για εβδομάδες, μπορεί και μήνες – με πολλά άτομα ταυτόχρονα, χωρίς να έχουν πρόθεση να τα συναντήσουν από κοντά.

    Το γεγονός ότι μπορεί να συνομιλείς με ένα άτομο το οποίο δεν ενδιαφέρεται πραγματικά για εσένα και δεν έχει σκοπό να προχωρήσει μαζί σου, ενώ σου δείχνει το αντίθετο, μπορεί να είναι αγχωτικό και τρομακτικό.

    Είναι γνωστό πως με την ανάπτυξη και τη διάδοση που έχουν τα dating apps, αλλά και μετά από μερικά χρόνια σε καραντίνα ο τρόπος που φλερτάρουμε έχει αλλάξει. Ακόμη και αν τα μαγαζιά είναι γεμάτα με ελεύθερους που ανταλλάζουν βλέμματα γεμάτα νόημα, τις περισσότερες φορές, παραμένουν απλά ματιές που δεν γίνονται ποτέ κουβέντες. Ίσως αυτός να είναι ο λόγος που οι περισσότεροι έχουν πλέον στραφεί σε αυτές τις εφαρμογές: μας δίνουν αμέτρητες επιλογές. Ωστόσο, το «carouseling» δείχνει ότι αυτό μπορεί να είναι εξαντλητικό.

    Dating burnout

    Είναι ενδιαφέρον ότι οι γυναίκες βιώνουν εντονότερο burnout συγκριτικά με τους άνδρες, με το 80% να αναφέρει ότι αισθάνεται κάποιο επίπεδο επαγγελματικής εξουθένωσης σε σύγκριση με το 74% των ανδρών, σύμφωνα με στοιχεία του Forbes.

    Εξετάζοντας γιατί οι άνθρωποι λένε ότι βιώνουν αυτά τα συναισθήματα, ο κυριότερος λόγος φαίνεται να είναι η αδυναμία να συνάψουν μια σοβαρή σχέση (40%). Μεγάλο ρόλο παίζει επίσης το αίσθημα απογοήτευσης από τους άλλους χρήστες (35%), το αίσθημα απόρριψης (27%) και οι επαναλαμβανόμενες ίδιες συνομιλίες (24%).

    Πρόσφατη δημοσκόπηση στο Ηνωμένο Βασίλειο δείχνει ότι οι νέοι αποζητούν αυθεντικότητα, ειλικρίνεια, διαφάνεια, ψυχική ευεξία και ο σεβασμό και προκρίνει την αφοσίωση (79%), τον σεβασμό (78%) και τα «ανοιχτά μυαλά» (61%) έναντι της εμφάνισης (56%).

    «Η γενική αντίληψη είναι ότι [οι εφαρμογές γνωριμιών] έχουν γκρεμίσει την ιδέα της δέσμευσης. Προσφέρουν πράγματι περισσότερες επιλογές στους ανθρώπους και όταν έχουμε περισσότερες επιλογές είναι πιο δύσκολο να δεσμευτούμε, αλλά δεν νομίζω ότι είναι οι εφαρμογές γνωριμιών που το προκάλεσαν αυτό. Αντικατοπτρίζουν απλώς αυτό το στοιχείο της κοινωνίας. Είναι ο καπιταλισμός και η κοινωνία που βασίζεται στις επιλογές» σχολιάζει η Δρ Τζένι βαν Χουφ, κοινωνιολόγος στο Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Νέος ΚΟΚ: Πόσο πάει το «πορτοκαλί» φανάρι;

    Η μόνη περίπτωση που επιτρέπεται η διέλευση, είναι όταν το όχημα βρίσκεται...

    Ο Έλληνας εφοπλιστής με τα εκατομμύρια κέρδη και την τρέλα του

    Ο εφοπλιστής και επιχειρηματίας Χάρης Βαφειάς κατάφερε μέσα στα τελευταία χρόνια...

    Η ΒΙΚΟΣ COLA στη φανέλα της μεγαλύτερης ομάδας μπάσκετ της Πάτρας! Μπράβο στην εταιρεία αναψυκτικών

    Η εταιρεία ΒΙΚΟΣ Cola η οποία πρωταγωνιστεί στον χώρο...

    Κρίση στο γάμο του εφοπλιστή Αλέξανδρου Σαρακάκη και της Ρενάτας Καρρά

    Eνα από τα πιο ωραία, ταιριαστά και μέχρι πρότινος...