Τι είναι το «fakeaway»: Η νέα τάση για «σικ» πίτσες στη Βρετανία

    Ημερομηνία:

    Μια νέα τάση κατακλύζει τα ράφια των βρετανικών σούπερ μάρκετ τονώνοντας την κατανάλωση αλλά και ανεβάζοντας την τιμή ενός άλλοτε πολύ προσιτού τροφίμου.

    Οι φρέσκιες και κατεψυγμένες πίτσες γίνονται πλέον «σικ», καθώς όλο και περισσότεροι Βρετανοί στρέφονται σε αυτά τα πολυτελή έτοιμα γεύματα, στην προσπάθειά τους να μειώσουν το takeaway, το delivery ή τις εξόδους σε εστιατόρια. Το αποτέλεσμα είναι πίτσες με ειδικά στυλ και εξωπραγματικά toppings, καθώς τα έτοιμα γεύματα προσπαθούν να αναπαράγουν τις τάσεις των εστιατορίων.

    Έτσι οι καταναλωτές στη Βρετανία ανακαλύπτουν άγνωστες ιταλικές τοπικές σπεσιαλιτέ και ασυνήθιστες γαρνιτούρες ενώ νέα ονόματα του επιχειρείν έρχονται στο προσκήνιο.

    Για παράδειγμα, οι πωλήσεις της Crosta & Mollica, η οποία γεμίζει τις πίτσες της από προζύμι με συστατικά όπως καπνιστό προβολόνε, τυρί fior di latte και ελιές Taggiasca, έχουν υπερδιπλασιαστεί τον τελευταίο χρόνο. Μάλιστα η εταιρεία ισχυρίζεται ότι είναι η μόνη μάρκα στο Ηνωμένο Βασίλειο που αγοράζεται από κατάστημα και φτιάχνεται στην Ιταλία, και ότι οι πίτσες της ψήνονται σε ξυλόφουρνους με πέτρα λάβας από την Αίτνα.

    Ο ανταγωνισμός στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ καλά κρατεί, καθώς είναι γεμάτα με προϊόντα από αλυσίδες εστιατορίων όπως Pizza Express και Franco Manca, τα οποία ο καταναλωτής  ψήνει ή μαγειρεύει στο σπίτι του. Αλλά ενώ τα προϊόντα με το εμπορικό σήμα ενός εστιατορίου είναι γενικά πιο ακριβά από άλλα παρόμοια, εξακολουθούν να είναι αισθητά φθηνότερα από ό,τι στο εστιατόριο ή από το delivery.

    Υπολογίζεται ότι σχεδόν 1,8 δισ. λίρες (2,12 δισ. ευρώ) ετησίως δαπανώνται για φρέσκια και κατεψυγμένη πίτσα στα καταστήματα του Ηνωμένου Βασιλείου, σύμφωνα με τους αναλυτές της NIQ.

    Οι εταιρείες όμως στρέφονται πλέον σε πιο παραδοσιακές μεθόδους και σε συνταγές από την πατρίδα της πίτσας.

    Η νέα σειρά Urban Pizza της Waitrose περιλαμβάνει μια πίτσα με γεύση καρμπονάρα και ζυμαρικά, καθώς και μια πίτσα τυρί-μπέργκερ, με αγγουράκια και σάλτσα μπέργκερ. Το διαφημιστικό σημείωμα που τις συνοδεύει, συμβουλεύει τους αγοραστές να «ετοιμαστούν για το απόλυτο fakeaway», με τη σειρά να έχει σχεδιαστεί, όπως υποστηρίζουν, για να δίνει την αίσθηση ότι «τρώτε το αγαπημένο σας φαγητό από ένα μοντέρνο αστικό εστιατόριο».

    Καθώς η πιτσαρίες γνωρίζουν άνθιση στο Ηνωμένο Βασίλειο αλλά και σε όλο τον κόσμο, η μόδα του fakeaway προσφέρει στους πελάτες την ίδια γεύση και την ίδια ποικιλία αλλά στο σπίτι.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Στο πλευρό του Στέφανου Κασσελάκη ο Θέμης Μπάκας

    Μαζί με τον Στέφανο Κασσελάκη συμπορεύεται πλέον ο υποψήφιος...

    Π. Μαρινάκης: Προσβολές και ύβρεις είχαμε από τον Αντώνη Σαμαρά

    Για την ομιλία Καραμανλή μίλησε στο MEGA ο κυβερνητικός...

    Καβάλα: Είπαν σε ηλικιωμένη πως συγγενικό της πρόσωπο κινδυνεύει και της απέσπασαν χρυσές λίρες

    Θύμα απάτης έπεσε ακόμα μία γυναίκα σε οικισμό της...

    Τα απομνημονεύματα της Μέρκελ – Οι αναφορές της στην Ελλάδα για το κρίσιμο 2015

    Είναι best-seller πριν καν κυκλοφορήσει. Ο λόγος για τα...
    Best Shop