Tι ετοιμάζει η Aston Martin;

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Τα τελευταία δύο χρόνια η Aston Martin έχει αναστρέψει το αρνητικό κλίμα που επικρατούσε στην εταιρεία και έχει θέσει τις βάσεις για την ανάπτυξή της.

    Αυτό φαίνεται τόσο από τις πωλήσεις των μοντέλων παραγωγής της όσο και από την εφετινή πορεία της στη Formula 1.

    Το νέο διοικητικό σχήμα με επικεφαλής τον Λόρενς Στρολ και τα χρήματα από το fund το οποίο επένδυσε στη βρετανική εταιρεία άλλαξε τον ρου της ως τότε.

    Πρόσφατα, ο Στρολ έδωσε συνέντευξη στην οποία αναφέρθηκε στο περίγραμμα του επιχειρηματικού σχεδίου για την επόμενη πενταετία. Ωστόσο, διευκρίνισε ότι οι λεπτομέρειες αυτού θα ανακοινωθούν επίσημα στις 27 Ιουνίου, στο πλαίσιο της Ημέρας Κεφαλαιαγορών που θα διεξαχθεί τότε.

    Tι ετοιμάζει η Aston Martin;

    Σύμφωνα με τον Εβραιοκαναδό επιχειρηματία, η Aston Martin θα παρουσιάσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της το 2026, παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει ιδιαίτερη πίεση για τη δημιουργία ενός τέτοιου οχήματός της. «Δεν έχω πολλούς πελάτες μας που να μου ζητούν ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημά μας» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Στρόλ.

    Εκτός αυτού, ο Διευθύνων Σύμβουλος της βρετανικής εταιρείας τόνισε ότι το Plug-in υβριδικό σύστημα θα είναι αυτό που θα έχει προτεραιότητα στα νέα αυτοκίνητά της και θα τοποθετείται σίγουρα σε αυτά και την επόμενη δεκαετία.

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Θυμίζουμε ότι το πρώτο μοντέλο της με PHEV σύστημα είναι η Valhalla η οποία καθυστέρησε στην παραγωγή της αλλά οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν εντός της επόμενης χρονιάς.

    Ο Στρολ δήλωσε επίσης ότι τον επόμενο ενάμιση χρόνο η Aston Martin θα παρουσιάσει άλλα επτά καινούργια μοντέλα τα οποία θα πλαισιώνουν την άρτι αφιχθείσα DB12. Αυτά θα είναι κυρίως οι αντικαταστάτες των μοντέλων της σειράς DB, η νέα Vantage, όπως και κάποια άλλα που θα προστεθούν στην γκάμα της.

    Tι ετοιμάζει η Aston Martin;

    Ο Στρολ είπε ότι στόχος του είναι να φτάσει η Aston Martin τις 10.000 πωλήσεις ετησίως και η λίστα αναμονής για τα μοντέλα της να φτάνει τον ενάμιση με δύο χρόνια, δηλαδή κάτι που ισχύει για τη Ferrari.

    Συγκεκριμένα, διευκρίνισε: «Κάθε μοντέλο θα κατασκευάζεται σε αριθμό που να υστερεί κατά 10% της ζήτησής του. Με αυτόν τον τρόπο μένουν χρήματα στο ταμείο, διατηρείται η αξία του, όπως και ο πολυτελής χαρακτήρας του.

    »Με ενδιαφέρει η αύξηση του μικτού περιθωρίου κέρδους παρά η αύξηση του όγκου πωλήσεων. Αυτό είναι πολυτέλεια. Το όραμα και το όνειρό μου για την Aston Martin είναι να γίνει μια υπερπολυτελής μάρκα συνδεδεμένη με τις υψηλές επιδόσεις και την τεχνολογία και τα εργαλεία Μάρκετινγκ από τη Formula 1» κατέληξε ο Λόρενς Στρολ.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Κλέλια Ανδριολάτου: «Είμαι ερωτευμένη» – Η αγάπη που βρέθηκε… μακριά από τα πλατό

    Η Κλέλια Ανδριολάτου αποχαιρετά το 2024 που της έφερε μια τεράστια...

    Αμφιλοχία: Θρήνος για τον 27χρονο ποδοσφαιριστή που πνίγηκε – Έπεσε με το αυτοκίνητό του στη θάλασσα

    Συγκλονισμένη είναι η τοπική κοινωνία της Αμφιλοχίας, από το τραγικό...
    Best Shop