O ιδρυτής της θρυλικής ελβετικής ωρολογοποιίας, Maximilian Büsser, πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της παιδικής του ηλικίας ονειρευόμενος να γίνει σχεδιαστής αυτοκινήτων – από τεσσάρων ετών σχεδίαζε και ζωγράφιζε αποκλειστικά αυτοκίνητα.
Αρκετά χρόνια αργότερα, ο ενθουσιασμός του για τις αεροδυναμικές γραμμές και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα οδηγούσε στον σχεδιασμό σπουδαίων ρολογιών με κοινό στοιχείο την οθόνη σε στυλ ταχύμετρου στο πλάι της κάσας. Όπως το ΗΜ5 (2012) με την φουτουριστική κάσα έναν φόρο τιμής στα αγωνιστικά αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’70 καθώς και το θρυλικό ψηφιακό ρολόι Amida Digitrend και το HMX (2015) που θυμίζει τα τολμηρά σχέδια της Carrozzeria Touring Superleggera, της μιλανέζικης μάρκας που ασκεί την παλιά τέχνη του coachbuilding.
Tο 2016, ο οίκος κυκλοφόρησε το Horological Machine No8, εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά Can-Am. Σήμερα, η ατέλειωτη αγάπη του Büsser και των φίλων του για τα αυτοκίνητα εκφράζεται με το HM8 Mark 2 που παίρνει τα καλύτερα χαρακτηριστικά των προηγούμενων μοντέλων – ορατή μηχανική, εργονομικό και συμπαγές μέγεθος και στυλ που παραπέμπει στα αμαξώματα των supercars.
H κάσα από τιτάνιο βαθμού 5 και το πρωτοποριακό υλικό Carbon Mocrolon διατίθεται σε λευκό ή Βritish Racing Green – το δεύτερο κυκλοφορεί σε περιορισμένη έκδοση 33 κομματιών.
O σχεδιαστικός κώδικας του ρολογιού γνέφει στην αυτοκινητοβιομηχανία, με τις καμπύλες του να φέρνουν στο νου την εμβληματική Porsche 918 Spyder αλλά και το θρυλικό Fiat Abarth 750 Zagato “Double Bubble.”
Eίναι γνωστό ότι η ΜΒ&F ωθεί τα όρια του εφικτού στα ρολόγια της και το HM8 Mark 2 δεν αποτελεί εξαίρεση: ο διπλός θόλος από κρύσταλλο ζαφείρι λόγω της πολυπλοκότητάς του είναι έως και 40 φορές ακριβότερος και μόνο ένας προμηθευτής ανέλαβε την πρόκληση.
Το HM8 Mark 2 μπορεί να έχει μια εντελώς νέα εμφάνιση, αλλά ο μηχανισμός που το τροφοδοτεί είναι ο ίδιος που συναντάμε στον προκάτοχό του: ένας περίπλοκος μηχανισμός που δημιουργήθηκε αποκλειστικά in-house συμπεριλαμβανομένης της βάσης Girard-Perregaux, αποτελείται από 247 μέρη, έχει συχνότητα 4 Ηz (28.800 ταλαντώσεις/ ώρα) και προσφέρει 42 ώρες ενεργειακής αυτονομίας.
To ΗΜ8 Μark 2 της ελβετικής ωρολογοποιίας ΜΒ&F κοστίζει 70.000 ευρώ.