TikTok: H EE απαιτεί απαντήσεις για τη στόχευση ανηλίκων με διαφημίσεις

    Ημερομηνία:

    Περιθώριο δύο μηνών να απαντήσει στις καταγγελίες για στόχευση των παιδιών με διαφημίσεις δίνει η Ευρωπαϊκή Ένωση στο TikTok, την κινεζική εφαρμογή που κάνει θραύση στους ανηλίκους.

    Παράλληλα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε επίσημο διάλογο με την εταιρεία ByteDance, στην οποία ανήκει η εφαρμογή. προκειμένου να επανεξεταστούν οι εμπορικές πρακτικές και πολιτικές της.

    «Στην Ευρωπαϊκή Ένωση απαγορεύεται να στοχεύονται τα παιδιά και οι ανήλικοι με μεταμφιεσμένες διαφημίσεις όπως τα μπάνερ στα βίντεο» δήλωσε ο επίτροπος Δικαιοσύνης της ΕΕ Ντιντιέ Ρέιντερς, επισημαίνοντας ότι η αύξηση της χρήσης ψηφιακών εφαρμογών στη διάρκεια της πανδημίας έφερε νέες προκλήσεις όσον αφορά την προστασία των ανήλικων χρηστών.

    Η ByteDance έχει τώρα περιθώριο ενός μήνα για να απαντήσει και να επικοινωνήσει με την Επιτροπή και τις αρχές προστασίας καταναλωτών των χωρών-μελών, υπό την ηγεσία της Σουηδικής Υπηρεσίας Καταναλωτών και της Ιρλανδικής Επιτροπής Ανταγωνισμού και Προστασίας των Καταναλωτών.

    TAGS:

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Black Friday: Η σκοτεινή αληθινή ιστορία πίσω από το όνομα

    Για χρόνια, την λεγόμενη Black Friday αγοραστές κατέκλυζαν τα...

    Τσάι: Οι πιο ξεχωριστές και σπάνιες ποικιλίες

    Από την Κίνα του 3ου αιώνα π.Χ ως το...

    Τα 10 χαρακτηριστικά του καλού μαθητή – Τι να κάνουν οι γονείς για να τα αναδείξουν

    Ας ξεκινήσουμε με μία απλή υπενθύμιση: καλός μαθητής δεν...

    ΗΠΑ: Ροζ κρουαζιέρες για να φέρουν τα ζευγάρια πιο κοντά…! 60 άτομα ταυτόχρονο οργασμό

    Όταν φθίνει το ερωτικό πάθος, υπάρχει η λύση της... ροζ κρουαζιέρας. Τα ζευγάρια...