Σκληρή μάχη δόθηκε για την τηλεθέαση της prime time ζώνης την Δευτέρα. Ο νικητής ήταν ένας και μοναδικός, ενώ η πρώτη τριάδα δεν άλλαξε αφού η πίτα μοιράστηκε και πάλι ανάμεσα στα τρία προγράμματα: Survivor, Άγριες Μέλισσες και MasterChef.
Το ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ ήταν αυτό που έκοψε πρώτο το νήμα με αρκετά μεγάλη διαφορά σε σχέση με το πρόγραμμα που πήρε τη δεύτερη θέση.
Συγκεκριμένα, το Survivor απέσπασε ένα μεγάλο κομμάτι της τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό, ανεβάζοντας περισσότερο τα ποσοστά του στο 35,7%: Ακολούθησαν οι Άγριες Μέλισσες με 25,3% και το MasterChef με 22,7%.

Παρατηρούμε ότι το ριάλιτι επιβίωσης κρατά και ενισχύει διαρκώς τη δυναμική του αφαιρώντας ποσοστά από τα άλλα προγράμματα που παίζουν την ίδια ώρα αφού όπως παρατηρούμε, οι Άγριες Μέλισσες έχουν χάσει αρκετές μονάδες και πλέον κινούνται στο 25%, έχοντας βέβαια την ίδια ώρα το MasterChef, που κινείται στο 22%. Μάλιστα, θα δούμε πώς θα διαμορφωθεί το τοπίο όταν το ριάλιτι μαγειρικής μπει στο κανονικό διαγωνιστικό κομμάτι, αφού ακόμα βλέπουμε τις οντισιόν. Ενδεχομένως να πιέσει περαιτέρω τις Άγριες Μέλισσες.
Άνοδος για το Ράδιο Αρβύλα
Όσο για την τηλεοπτική έκπληξη της σεζόν, τους Ράδιο Αρβύλα σε ώρα που κανείς δεν το περίμενε, έχουν βρει το τηλεοπτικό κοινό τους και μένουν σταθερά στο 18,4% χαρίζοντας απίστευτες στιγμές γέλιου στους τηλεθεατές, κάθε μέρα στις 8 στο Open.
Δείτε παρακάτω την τηλεθέαση αναλυτικά
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Survivor – 35,7%
Άγριες Μέλισσες – 25,3%

MasterChef – 22,7%
Ράδιο Αρβύλα – 18,4%
Ήλιος – 18%
Παρουσιάστε – 13%
8 Λέξεις – 12,4%
Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 10,2%
Έξαψη – 10,1%
Έλα στη θέση μου – 10%
Ενώπιος Ενωπίω – 8%
Αγγελική – 6,5%
Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 6,5%
Σημείο συνάντησης – 1,1%
*Μη καθαρά ποσοστά τηλεθέασης