Το… χρυσό κόστος συντήρησης του Mini Countryman One D

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis

    Τα Mini από την στιγμή που τα απέκτησε η BMW και τα επανέφερε στην κυκλοφορία αποτέλεσαν μεγάλο πόθο για πολλούς καταναλωτές.

    Και μπορεί η εισαγωγική εταιρεία κατά καιρούς να κάνει εκπτώσεις στα οικονομικά της μοντέλα που φτάνουν και τις 11.000 ευρώ – σύμφωνα με την αγορά μία αμφιλεγόμενη οικονομική πολιτική και ιδιαίτερα για τους αγοραστές που έχουν ήδη αποκτήσει το μοντέλο πριν την έκπτωση – όμως φροντίζει να «καλύπτει» οικονομικά αυτή τη δραστική μείωση τιμής, κατά τη χρήση του αυτοκινήτου

    Για του λόγου το αληθές το σέρβις ενός Mini Countryman One D και συγκεκριμένα κάτι πολύ απλό και συνηθισμένο, που έχει να κάνει με την αλλαγή στα τακάκια των φρένων.

    Σε οποιοδήποτε άλλο αντίστοιχο αυτοκίνητο η αλλαγή στα τακάκια συμπεριλαμβανομένης της εργασίας και των ανταλλακτικών θα κόστιζε από 100 έως 150 ευρώ. Στη περίπτωση του Mini Countryman και μάλιστα με τον πετρελαιοκινητήρα που δεν βάζει «φωτιά» στο δρόμο η αντικατάσταση στα τακάκια φαίνεται ότι κοστίζει μια περιουσία με μεγάλο κερδισμένο το γερμανικό εργοστάσιο καθώς οι εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι προσπαθούν να «αμυνθούν» έναντι των παραπόνων των ιδιοκτητών Mini.

    Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ένας κάτοχος Mini Countryman One D ο οποίος επισκέφθηκε για πρώτη φορά εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να αλλάξει τα τακάκια των φρένων έχοντας από καινούριο διανύσει πολύ λίγα χιλιόμετρα (12.500 χλμ.) και του άναψε η σχετική ένδειξη επισκευής και μόλις αντίκρυσε τον λογαριασμό κόντεψε να πάθει «εγκεφαλικό».

    Ειδικότερα ο κάτοχος του καινούριου Mini Countryman One D έκλεισε ραντεβού σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας για να αλλάξει τα τακάκια και να σβηστούν οι σχετικές ενδείξεις επισκευής από τα όργανα.

    Μόλις μετέβη στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο ο τεχνικός μετά από έναν έλεγχο τον ενημέρωσε ότι τα εμπρόσθια τακάκια θέλουν αλλαγή άμεσα ενώ τα πίσω μπορούν να διανύσουν ακόμη περίπου 500-600 χλμ. Όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς ο κάτοχος του Mini Countryman One D αποφάσισε να αλλάξει τα τακάκια σε όλους τους τροχούς για να μην επισκέπτεται και πάλι άμεσα το συνεργείο.

    GYMALL

    Το μεσημέρι το αυτοκίνητο θα ήταν έτοιμο οπότε και μετέβη στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να παραλάβει το Mini Countryman One D και να πληρώσει την επισκευή και αντικατάσταση των εξαρτημάτων στα φρένα του.

     

    Το… χρυσό κόστος συντήρησης του Mini Countryman One D

     

    Μόλις πήγε να πληρώσει και αντίκρισε τον λογαριασμό κυριολεκτικά κόντεψε να πάθει «εγκεφαλικό» καθώς το συνολικό ποσό πληρωμής ανέρχονταν σε 446,68 ευρώ! Ναι σωστά διαβάσατε και να φανταστείτε ότι τόσο στην εργασία όσο και στα ανταλλακτικά είχε γίνει έκπτωση 20%!

    Δηλαδή αν κάποιος δεν είχε την έκπτωση 20% τότε το συνολικό ποσό πληρωμής θα ανέρχονταν σε 536,01 ευρώ!

    Ο κάτοχος του Mini Countryman One D πλήρωσε παρέλαβε το αυτοκίνητό του λυπημένος από το υπέρογκο κόστος επισκευής και άρχισε να ψάχνει γιατί κόστισε τόσο ακριβά η αντικατάσταση στα τακάκια ενώ τον έχει κυριεύσει και ένας τρόμος για το πόσο θα κοστίσει το μικρό ή το μεγάλο service του Mini του.

    Αναζητώντας πληροφορίες επισκέφθηκε μέχρι και την επίσημη ιστοσελίδα της εισαγωγικής εταιρείας στην Ελλάδα όπου και διαπίστωσε ότι ανέγραφε πως η αλλαγή στα εμπρόσθια τακάκια κοστίζει 140 ευρώ και εκείνος είχε πληρώσει περισσότερα από τα διπλά!

    Η απάντηση της ελληνικής θυγατρικής της BMW-Mini στην Ελλάδα ήταν: «Οι τιμές που βλέπετε στον επίσημο τιμοκατάλογο αφορούν μοντέλα έως και 31-12-2015 (ιδιαίτερα πακέτα service)…»

    To Newsauto.gr έψαξε και βρήκε στην ελεύθερη αγορά το κόστος απόκτησης για τα τακάκια σε όλους τους τροχούς και μάλιστα μάρκας Bosch τα οποίο σε καμία περίπτωση δεν ξεπερνούσαν τα 100 ευρώ!

    Επίσης αναζητήσαμε την αντικατάσταση τους σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο και το κόστος αλλαγής μαζί με τα εργατικά σε γνωστές μηχανές αναζήτησης συνεργείων ξεκινούσε από τα 62,9 ευρώ και το πιο ακριβό κόστιζε 111 ευρώ!

    Όσον αφορά στο κόστος ενός service σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο που περιλαμβάνει αλλαγή λαδιού και φίλτρου κινητήραφίλτρο αέρα και φίλτρο καυσίμου κοστίζει από 164 ευρώ.

    To αντίστοιχο κόστος σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν υπάρχει κάπου επίσημα στις ιστοσελίδες τους αλλά στην επίσημη ιστοσελίδα της εισαγωγικής υπάρχουν οι προσφορές για μοντέλα έως 2016 που περιλαμβάνει αλλαγή λαδιών και φίλτρα λαδιού, αέρα και καμπίνας (δηλαδή δεν αλλάζετε το φίλτρο καυσίμου) κοστίζει 230 ευρώ! Στο πιο νέο μοντέλο δεν υπάρχει αναγραφόμενη τιμή αλλά αν αναλογιστεί κανείς ότι στο παλιό μοντέλο η αντικατάσταση σε τακάκια εμπρός και πίσω κοστίζει 260 ευρώ και ο πελάτης του νέου Mini Countryman One D πλήρωσε 446,68 ευρώ με έκπτωση 20% τότε μάλλον είναι πολύ πιθανό το κόστος στην αλλαγή λαδιών και φίλτρων να υπερβαίνει τα 430 ευρώ!

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Βασιλιάς Κάρολος: «Είναι πραγματικά πολύ άρρωστος» – Ενημερώνονται συνεχώς τα σχέδια της κηδείας του

    Σταδιακά επιδεινώνεται η κατάσταση της υγείας του βασιλιά Καρόλου σύμφωνα με...

    Καιρός: Η αφρικανική σκόνη ξανάρχεται – Πότε θα κάνει την επανεμφάνισή της

    Αφρικανική σκόνη ήταν, πέρασε αλλά θα ξανάρθει τις επόμενες ημέρες....

    Σύλλογος Αρκάδων Πάτρας: Συγκέντρωση τροφίμων για το «Φωτεινό Αστέρι»

    Ενόψει των Αγίων Ημερών της Ανάστασης και του Πάσχα ο...

    Πάτρα: Εξετάσεις οδηγών στο πρώην εργοστάσιο – Δίνει λύση η Πειραϊκή- Πατραϊκή

    Η λύση στο πρόβλημα που υπήρχε σχετικά με τον...