Το Γυμνάσιο Λαμπείας πήρε το πρώτο βραβείο από τον Ν. Φαρμάκη

    Ημερομηνία:

    Την πρώτη θέση στον μαθητικό διαγωνισμό με τίτλο “Αναδεικνύω την Περιοχή μου” που διοργάνωσε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος με την υποστήριξη της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και του Περιφερειακού Επιμορφωτικού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Δυτικής Ελλάδας.

    Ο μαθητικός διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του έργου διασυνοριακής συνεργασίας «Promoting Area Attractiveness through Hiking and Introducing a Different Touristic Approach (P.A.T.H.)», το οποίο έχει ενταχθεί στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Εδαφικής Συνεργασίας INTERREG Ελλάδα – Ιταλία 2014-2020. Οι δράσεις του στόχο έχουν την ενίσχυση της τουριστικής προβολής και ανάδειξης της Δυτικής Ελλάδας.

    “Εξαιρετικές ιδέες, εμπνευσμένες προτάσεις, προσεγγίσεις με ιδιαίτερες ευαισθησίες για το περιβάλλον γνωρίσαμε μέσα από τον μαθητικό διαγωνισμό με τίτλο «Αναδεικνύω την Περιοχή μου», που διοργάνωσε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας για μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων της Αχαϊας, της Αιτωλοακαρνανίας και της Ηλείας.

    Το βράδυ της Δευτέρας είχα την χαρά να απονείμω τα βραβεία στις νικήτριες ομάδες.

    Για την ιστορία οι ομάδες που συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία ήταν:                                                                                                                             

    1η θέση: “Παραδοσιακό χωριό Λαμπεία ή Δίβρη” – (ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΜΠΕΙΑΣ Λ.Τ)

    2η θέση: “Φαράγγι του Βουραϊκού” – (1o ΓΕΛ ΑΙΓΙΟΥ)

    3η θέση: “Αρχαία Καλυδώνα” – (ΓΕΛ ΕΥΗΝΟΧΩΡΙΟΥ)”, επεσήμανε μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδος Νεκτάριος Φαρμάκης.

    Δικές τους δημιουργίες

    Στο πλαίσιο του Μαθητικού Διαγωνισμού, οι μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας κλήθηκαν να δημιουργήσουν το δικό τους βίντεο, ατομικά ή σε ομάδες έχοντας με αυτό τον τρόπο την ευκαιρία να αναδείξουν τουριστικά σημεία με ιδιαίτερο πολιτιστικό, φυσικό και ιστορικό ενδιαφέρον στην περιοχή που διαμένουν. Η ανταπόκριση των μαθητών ήταν ιδιαίτερα σημαντική με τον αριθμό των συμμετοχών να φτάνει τις τριάντα.

    Η Επιτροπή Αξιολόγησης, αποτελούμενη από τους Φαφούτη Παναγιώτη, Λογαρά Κώστα, Καμπέρο Θεόδωρο, Πετρή Ιωάννα και Χριστοπούλου Σοφία, πραγματοποίησε δυο διαδικτυακές συνεδριάσεις στις οποίες τα μέλη της είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις, παρατηρήσεις και σχόλια για τις τριάντα συμμέτοχες. Η επιτροπή αξιολόγησε θετικά τα βίντεο τα οποία πληρούσαν τα στοιχεία της αυθεντικότητας και αμεσότητας, της προσέλκυσης του ενδιαφέροντος του θεατή, της ορθότητα των στοιχείων που παρουσιάζονταν καθώς και της καλής ποιότητας εικόνας και ήχου.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Cottage cheese, φέτα, γραβιέρα, παρμεζάνα – Πόση πρωτεΐνη και ασβέστιο περιέχουν;

    Αρχικά, το Cottage cheese είναι ένα τυρί το οποίο...

    Η επιστήμη εξηγεί γιατί οι μπαμπάδες «λιώνουν» για τις κόρες τους

    Ο εγκέφαλος των μπαμπάδων και η εν γένει συμπεριφορά τους εμφανίζουν...

    Τα 4 ζώδια που ξαναγράφουν την ιστορία της αγάπης τους

    Την περίοδο μέχρι τα μέσα του Απριλίου, τέσσερα ζώδια θα έχουν την...

    Ψήσιμο στον φούρνο: Τα πιο συχνά λάθη και πώς να τα αποφύγετε

    Ένα αφράτο, μοσχομυριστό κέικ, ένα καλοψημένο χοιρινό και οι μελωμένες...