Σε διάλυση οδηγείται τελικά το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, λίγο πριν κάνει το παρθενικό του ταξίδι. Ο λόγος για το «Global Dream II», το οποίο μπορεί να κόστισε 1,4 δισ. δολ., με τις σχετικές προσδοκίες να είναι υψηλές, ωστόσο δεν είχε την ευκαιρία να πραγματοποιήσει το πρώτο του ταξίδι, καταλήγοντας να γίνει παλιοσίδερα. Ειδικότερα, σύμφωνα με ρεπορτάζ της Daily Mail, το κρουαζιερόπλοιο είχε σχεδιαστεί για να μεταφέρει 9.000 επιβάτες, ενώ ναυπηγήθηκε στην εταιρεία συμφερόντων της Γερμανίας και του Χονγκ Κονγκ, MV Werften. Η δυσάρεστη αυτή εξέλιξη οφείλεται στο γεγονός ότι λίγο πριν μπει και η τελευταία «πινελιά», η Dream Cruises που είχε παραγγείλει το υπό ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιο πτώχευσε εξαιτίας των μειωμένων εσόδων λόγω πανδημίας. Μετά την πτώχευση της Dream Cruises, κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να αγοράσει το τεράστιο σκάφος των 20 καταστρωμάτων.
Το κρουαζιερόπλοιο «Global Dream II» είχε σχεδιαστεί για να μεταφέρει 9.000 επιβάτες.
Το πολυτελές κρουαζιερόπλοιο «Global Dream II» διέθετε στον εξωτερικό του χώρο υδάτινο πάρκο αλλά και κινηματογράφο, ενώ η χωρητικότητά του ξεπερνάει κατά πολύ το δεύτερο μεγαλύτερο σε μέγεθος κρουαζιερόπλοιο. Πρόκειται για το «Wonder of the Seas», το οποίο ανήκει στη Royal Caribbean και μπορεί να μεταφέρει 6.988 επιβάτες. Αν και χρειάστηκαν αρκετά κεφάλαια, της τάξης του 1,4 δισ. δολ., προκειμένου να κατασκευαστεί, το κρουαζιερόπλοιο χρειάζονται ακόμη προσθήκες οι οποίες κοστολογούνται στα 230 εκατ. δολ. Το πλοίο έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, ωστόσο θα πρέπει να προστεθεί εξοπλισμός αλλά και χώροι για τους επιβάτες. Οπως μαρτυράει και ο αριθμός (ΙΙ) του «Global Dream», υπάρχει και άλλο ένα πλοίο παρόμοιου μεγέθους, το οποίο ωστόσο ακόμη δεν έχει την ίδια κατάληξη.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Daily Mail, τώρα τα δύο πλοία βρίσκονται στο γερμανικό ναυπηγείο Wismar, ωστόσο μέχρι το τέλος του επόμενου χρόνου θα πρέπει να μεταφερθούν. Αυτό θα συμβεί γιατί το συγκεκριμένο ναυπηγείο θα χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή πολεμικών πλοίων. Παρά τη μη εκδήλωση ενδιαφέροντος για την αγορά αυτού του μεγάλου κρουαζιερόπλοιου, αναλυτές εκτιμούν ότι υπάρχει ελπίδα για την εύρεση υποψήφιου αγοραστή, ειδικά από την κινεζική αγορά κρουαζιέρας. Αναλυτές στην TradeWinds ανέφεραν χαρακτηριστικά πως «το “Global Dream” δεν θα είχε κανένα πρόβλημα να βρει αγοραστή σε μια ισχυρή αγορά κρουαζιέρας. Αντιμετωπίζοντας τη στενή προθεσμία να απομακρυνθεί από το ναυπηγείο του μέχρι το τέλος του 2023, η ανακύκλωση του πλοίου στην Τουρκία είναι η τελευταία λύση που η Morgen (ο διαχειριστής του ναυπηγείου) ελπίζει να αποφύγει».