Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζει η τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία TOGG τις ετοιμασίες για το λανσάρισμα του πρώτου αυτοκινήτου με το έμβλημά της.
Μετά τη δημοσίευση των πρώτων επίσημων φωτογραφιών που απεικόνιζαν το αμάξωμα του επερχόμενου SUV, η TOGG «χτυπά» ξανά μέσω Twitter.
Η εταιρεία ανακοινώνει πως ολοκληρώθηκαν οι αεροακουστικές και αεροδυναμικές δοκιμές του μικρομεσαίου sport utility vehicle, το οποίο πρωταγωνιστεί σε μια νέα φωτογραφία, ενόψει της εμπορικής του διάθεσης το τελευταίο τρίμηνο του 2022.
«Ντυμένο» σε άσπρο και μαύρο, το αυτοκίνητο διαφέρει αρκετά σε σχέση με την πρωτότυπη εκδοχή του, έχοντας πιο «γήινη» εμφάνιση. Οι παραδοσιακοί πλευρικοί καθρέφτες έχουν αντικαταστήσει την τεχνολογία καμερών, και αντί για κάθετα φώτα ημέρας –σε σχήμα ανεστραμμένο “L” – υπάρχουν στρογγυλά σώματα.
Όπως είναι, λοιπόν, εμφανές, το SUV της TOGG παίρνει σιγά-σιγά την τελική του μορφή, που απέχει σημαντικά από τη φουτουριστική σχεδίαση του πρωτότυπου.

Με την υποστήριξη του Ερντογάν
Υπενθυμίζεται ότι οι πρωτότυπες εκδόσεις των ηλεκτρικών της TOGG παρουσιάστηκαν τον Δεκέμβριο του 2019, στο πλαίσιο εκδήλωσης παρουσία του Τούρκου Προέδρου, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Το πρώτο όχημα της εταιρείας θα είναι ένα μικρομεσαίο SUV που θα κατασκευάζεται στη νέα μονάδα της εταιρείας στην Μπούρσα, με την επένδυση να ξεπερνά τα 3,7 δισ. δολάρια. Απώτερος στόχος είναι η κατασκευή 175.000 μονάδων ετησίως, γεγονός που θα σηματοδοτήσει την αύξηση των συνολικών θέσεων εργασίας σε 4.300, με το (τουλάχιστον) 30% από αυτές να καταλαμβάνονται από γυναίκες.
Το SUV θα ενσωματώνει ένα μοτέρ 203 PS (στον πίσω άξονα), ενώ προαιρετικά θα μπορεί να προστεθεί και ένα επιπλέον στον μπροστινό, χαρίζοντάς του τετρακίνητη υπόσταση και ιπποδύναμη 400 ίππων. Οι δικίνητες εκδόσεις θα ολοκληρώνουν το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ. και οι τετρακίνητες σε λιγότερα από 4,8 δλ.
Πριν από λίγες μέρες, η TOGG ανακοίνωσε την ίδρυση θυγατρικής εταιρείας κατασκευής μπαταριών – υπό την ονομασία SIRO Silk Road Clean Energy Solutions – που θα συνεργάζεται με τη Farasis.
Η αυτονομία των συσσωρευτών θα είναι 300 χλμ., αλλά οι πλουσιότερες εκδόσεις θα μπορούν να διανύσουν με μια φόρτιση έως και 500 χλμ.