Το Survivor έφερε τα πάνω κάτω στην τηλεθέαση των πρωινών εκπομπών

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis

    Πώς άλλαξε η τηλεθέαση στις πρωινές εκπομπές μετά την πρεμιέρα του Survivor;

    Το Survivor All Star είναι εδώ και ο ΣΚΑΪ παίρνει βαθιές ανάσες, καθώς η τηλεθέαση εκτοξεύθηκε στην prime time ζώνη. Ωστόσο, το reality επιβίωσης φαίνεται πως επηρεάζει και άλλα προγράμματα του σταθμού, κυρίως τις ψυχαγωγικές εκπομπές.

    Τις πρώτες αλλαγές τις παρατηρούμε στην πρωινή ζώνη, εκεί που τη Δευτέρα η Φαίη Σκορδά σκαρφάλωσε στις πρώτες θέσεις του πίνακα μετρήσεων της Nielsen, πίσω από τον Γιώργο Λιάγκα, με αρκετά υψηλό ποσοστό. Στον αντίποδα βρέθηκε το Breakfast@Star που υποχώρησε σημαντικά, καθώς δεν συμπεριλαμβάνει το Survivor στη θεματολογία του αλλά αναμένει την πρεμιέρα του MasterChef ώστε να μπορέσει να αυξήσει την τηλεθέαση.

    Η τηλεθέαση αναλυτικά…

    ΔΥΝΑΜΙΚΟ

    ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ 15,7%
    ΠΡΩΙΝΟ ΜΑΣ 13,3%
    SUPER ΚΑΤΕΡΙΝΑ 11,9%
    ΠΑΜΕ ΔΑΝΑΗ! 10,5%
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΙΝΙΑΤΙΚΑ; 8,1%
    BREAKFAST AT STAR 1,9%

    ΓΕΝΙΚΟ

    ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ 18,6%
    ΠΡΩΙΝΟ ΜΑΣ 14,5%
    SUPER ΚΑΤΕΡΙΝΑ 10,3%
    ΠΑΜΕ ΔΑΝΑΗ! 9%
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΙΝΙΑΤΙΚΑ; 6,4%
    BREAKFAST AT STAR 3,3%

    GYMALL

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Πάτρα: H συναυλία “Ερχόμενος προς το εκούσιον Πάθος” την Κυριακή των Βαΐων

    Ενόψει των αγίων ημερών της Μεγάλης Εβδομάδας και του...

    Οι καλύτερες και οι χειρότερες τροφές για το συκώτι, και τι να προσέχετε

    Το ήπαρ είναι το δεύτερο μεγαλύτερο όργανο του σώματος, και η...

    Χρεώσεις POS: Μέχρι τη Μ. Δευτέρα η νομοθετική ρύθμιση

    Τέλος στην εκκρεμότητα των διαπραγματεύσεων με Visa και Mastercard...

    Πάσχα: Οι Έλληνες αλλάζουν συνήθειες – Μικρότερα τραπέζια, λιγότερα ταξίδια και… χειροποίητα γλυκά

    Διαφορές στις πασχαλινές καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων, με «ψαλίδι»...