Το σύστημα κίνησης ECO-G 100 είναι προσιτό στην κτήση και οικονομικό στη χρήση του

    Ημερομηνία:

    Η Dacia προσφέρει μοντέλα με κινητήρα διπλού καυσίμου, βενζίνης και LPG, από το 2010, ενώ πρόσφατα οι πωλήσεις των μοντέλων με LPG έφτασαν το νούμερο-ορόσημο του 1.000.000 οχημάτων (σε όλες της χώρες που δραστηριοποιείται συνολικά). Το σύστημα διπλού καυσίμου, το οποίο μετονομάστηκε σε «ECO-G 100¨» το 2020, παρέχει ροπή έως και 170Nm  από τις 2.000σ.α.λ. και η ευελιξία του προσφέρει μια πληθώρα πλεονεκτημάτων.

    Το σύστημα κίνησης ECO-G 100 είναι προσιτό στην κτήση και οικονομικό στη χρήση του. Το υγραέριο είναι ένα από τα φθηνότερα καύσιμα στην αγορά, κοστίζοντας πάνω από 40% λιγότερο από την αμόλυβδη 95άρα βενζίνη, γεγονός που εξασφαλίζει κέρδος άνω των 40€ σε κάθε γέμισμα του ρεζερβουάρ, ανάλογα το μοντέλο.

    Το σύστημα κίνησης ECO-G 100 είναι προσιτό στην κτήση και οικονομικό στη χρήση του Το σύστημα κίνησης ECO-G 100 είναι προσιτό στην κτήση και οικονομικό στη χρήση του

    Το κινητήριο σύνολο ECO-G 100 είναι πιο ισχυρό από το αντίστοιχο της βενζινοκίνητης έκδοσης (με 10 περισσότερους ίππους και 10 περισσότερα Nm ροπής), καταναλώνει 10% λιγότερο και εκπέμπει 10% λιγότερο CO2. Το αποτύπωμα άνθρακα του είναι μικρότερο και εκλύει έως και 90% λιγότερα μικροσωματίδια.

    Τα συγκεκριμένα μοντέλα έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να λειτουργούν με υγραέριο και το ρεζερβουάρ βρίσκεται στο χώρο που σε άλλα αυτοκίνητα φιλοξενείται η ρεζέρβα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν ‘κλέβει’ χώρο από το ρεζερβουάρ βενζίνης, αλλά ούτε και από το πορτμπαγκάζ. Τα μοντέλα υγραερίου διαθέτουν τις ίδιες εγγυήσεις, όπως κάθε άλλο όχημα στη γκάμα της μάρκας, με θερμικούς κινητήρες.

    Ένα όχημα διπλού καυσίμου, βενζίνης και LPG, λειτουργεί εξίσου καλά και με τα δύο καύσιμα. Διαθέτει δύο ξεχωριστά ρεζερβουάρ, με το καθένα να χωρά περίπου 50 λίτρα, ανάλογα με το μοντέλο, ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα απλό στη χρήση του: ο οδηγός μπορεί να αλλάξει χειροκίνητα από το ένα είδος καυσίμου στο άλλο και μετά να επιστρέψει στην πρώτη του επιλογή, ή το όχημα μπορεί να περάσει αυτόματα στη βενζίνη, όταν το ρεζερβουάρ υγραερίου είναι άδειο.

    Το σύστημα κίνησης ECO-G 100 επιτυγχάνει αυτονομία ρεκόρ που φτάνει και μέχρι τα 1.500 km, ανάλογα το μοντέλο.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    XAΡΑΛΑΜΠΟΣ ΜΠΟΝΑΝΟΣ: Τι δεν μας είπε ο Καραμανλής στην Πάτρα – Σκληρή γλώσσα από τον αναπληρωτή Περιφερειάρχη

    Με σκληρή γλώσσα μίλησε ο αναπληρωτής Περιφερειάρχης Χαράλαμπος Μπονάνος...

    Τηλεθέαση: Σάρωσε ξανά η Αγγελική Νικολούλη με το «Τούνελ»

    Αγγελική Νικολούλη και Νίκος Μουτσινάς έδωσαν τη δεύτερη μάχη τους...

    Αγγλία: Βαριά ήττα για την Μάντσεστερ Σίτι, 4-0 η Τότεναμ

    Το χειρότερο δώρο πήρε ο Πεπ Γκουαρδιόλα μόλις δύο...

    ΣΥΡΙΖΑ για Ρωμανό: Aστυνομικές πρακτικές τύπου «συνήθως υπόπτων» δεν αρμόζουν σε σύγχρονο κράτος δικαίου

    Στην προφυλάκιση του Νίκου Ρωμανού αναφέρεται ο ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία...
    Best Shop