14 Nοεμβρίου 1994
Οι πρώτοι επιβάτες περνούν τη Σήραγγα της Μάγχη με το πρώτο τρένο της σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας Eurostar σε δύο ώρες και 15 λεπτά, ξεκινώντας από το Λονδίνο με προορισμό το Παρίσι. Ο Μπομπ Πρίστον, οδηγός του πρώτου δρομολογίου, το χαρακτήρισε «ιστορική στιγμή». Αν και η πιο δημοφιλής διαδρομή είναι το Παρίσι – Λονδίνο, δεν είναι και η μοναδική. Το Eurostar άρχισε να λειτουργεί λίγους μήνες μετά το άνοιγμα του Eurotunnel.
Το τούνελ περίπου 37 χλμ κάτω από το στενό της Μάγχης είναι όχι μόνο η μακρύτερη υποθαλάσσια σήραγγα στον κόσμο, αλλά και η εδαφική απευθείας σύνδεση της Μεγάλης Βρετανίας με την ηπειρωτική Ευρώπη. Για πολλούς ταξιδιώτες αποτελεί μια εναλλακτική λύση για το αεροπλάνο.
Το δίκτυο των τρένων της Eurostar συνδέει, μεταξύ άλλων, το Λονδίνο με τις Βρυξέλλες, το Παρίσι, τη Eurodisneyland, τη Λιόν, την Αβινιόν, τη Μασσαλία στη Μεσόγειο και το Αμστερνταμ στη Βόρεια Θάλασσα.
Η σήραγγα της Μάγχης ονομάστηκε το κορυφαίο κατασκευαστικό επίτευγμα του 20ου αιώνα σε έρευνα της αμερικανικής εταιρείας πολιτικών μηχανικών στις 23 Μαρτίου, ξεπερνώντας έργα όπως η γέφυρα Golden Gate στο Σαν Φρανσίσκο, το Μεγάλο Φράγμα Ασουάν πέρα από τον ποταμό Νείλο στην Αίγυπτο και η Όπερα του Σίδνεϊ μεταξύ άλλων. Τα κριτήρια για την έρευνα περιελάμβαναν τον οικονομικό αντίκτυπο, τον αντίκτυπο και τα οφέλη για την ανθρωπότητα, τις επιρροές σε μελλοντικά έργα, καθώς και την καινοτομία και εφαρμογή νέας τεχνολογίας.
Παρά το υψηλό κόστος (περίπου 7,2 δισ. δολάρια μέχρι το 1994, υπέρβαση άνω του 80% σε σχέση με τον αρχικό προϋπολογισμό), η υποθαλάσσια σήραγγα της Μάγχης έγινε γρήγορα δημοφιλής και κερδοφόρα ως επιχείρηση. Ακολούθησε μια περίοδος ύφεσης και το 2003 καταγράφηκαν οι χειρότερες οικονομικές επιδόσεις, οι οποίες όμως αντιμετωπίστηκαν επιτυχώς μετά το 2008.
Σήμερα, εξαιτίας της πανδημίας και των ταξιδιωτικών περιορισμών έχει μειωθεί σημαντικά ο αριθμός των επιβατών που περνούν τη Μάχγη μέσω Eurotunnel. Ωστόσο η μεταφορά εμπορευμάτων συνεχίζεται τους τελευταίους μήνες κανονικά. Περίπου το ένα τέταρτο των βρετανικών εισαγωγών εισέρχονται στη χώρα από τη σήραγγα.