Το τρένο θα σφυρίξει από Κάτω Αχαΐα για Πύργο – Το χρονοδιάγραμμα του έργου

    Ημερομηνία:

    Ο ΟΣΕ, κεντρικά, σχεδιάζει την ανάπτυξη του μετρικού δικτύου στην Πελοπόννησο, με πρόβλεψη και για τη δρομολόγηση τρένων, κυρίως για εσωτερικό τουρισμό.

    Η στόχευση αφορά στο ανενεργό τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής από Κάτω Αχαΐα μέχρι Πύργο, με το αίτημα χρηματοδότησης να φτάνει στα 50 εκατ. ευρώ, αντί μελέτης κατασκευής, που ήδη υπάρχει και ανεβάζει το κόστος στα 150 εκατ. €.

    Η μείωση του κονδυλίου που απαιτείται – που μέχρι το καλοκαίρι μπορεί να επιφέρει ακόμα και δημοπράτηση του έργου – από την πρόβλεψη αναβάθμισης της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής κι αν κάποτε διασυνδεθεί την ηλεκτροκίνητη στο Λιμάνι της Πάτρας, τότε να περάσει από το ήδη βελτιωμένο δίκτυο.

    ICECAP

    Η γραμμή Αχαγιάς προς την πρωτεύουσα της Ηλείας και την Αρχαία Ολυμπία θα μπορούσε να γίνει μέσα σε 2 χρόνια ή και σε λιγότερο χρονικό διάστημα και τοποθετείται μέσα στο 2024, παράλληλα και με την προβλεπόμενη παράδοση του μεγαλύτερου οδικού τμήματος του αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πατρών.

    Τα έργα θα έχουν συνολικό μήκος 78 χλμ. με 113 μικρά και μεγάλα έργα, αλλά 14 Στάσεις, σε Κάτω Αχαΐα, Σαγέικα, Λάππα, Βάρδα, Κουρτέση, Λεχαινά, Ανδραβίδα, Καβάσιλα, Γαστούνη, Αμπελόκαμπο, Αμαλιάδα, Προφήτη Ηλία, Σκουροχώρι και Πύργο.

    Φλίγκος

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    100 άντρες εναντίον ενός γορίλα: Ποιος θα νικήσει; – Γιατί η ερώτηση έγινε viral;

    Το υποθετικό ερώτημα αν «θα μπορούσαν 100 άνδρες να...

    Από τι υλικό είναι φτιαγμένος ο ΛΕΞ;

    Αναδύθηκε μέσα από τις ρωγμές του κυρίαρχου πολιτιστικού αφηγήματος,...

    ΙΝΣΕΤΕ: Αύξηση 4,8% στις αεροπορικές αφίξεις το πρώτο τρίμηνο

    Αύξηση 4,8% κατέγραψαν οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις κατά την...