Top 10: Ποια emoji χρησιμοποιήσαμε περισσότερο φέτος

    Ημερομηνία:

    Αμετακίνητο από το 2015 παραμενει το emoticon με τα δάκρυα γέλιου, το οποίο απέσπασε ξανά την πρώτη θέση μεταξύ όλων των άλλων εικονιδίων το 2021. Ωστόσο, μία ολόκληρη γενιά, η generation Z (όσοι γεννήθηκαν μετά το 1996) φαίνεται πως το απέφυγε, διότι «δεν είναι κουλ».

    Σύμφωνα με στοιχεία από την Unicode Consortium τα 9 από τα 10 emoticon που χρησιμοποιήθηκαν περισσότερο φέτος βρίσκονταν και στη λίστα του 2019 (όταν πραγματοποιήθηκε η τελευταία έρευνα της εταιρείας). Tη δεύτερη θέση – όπως και το 2019 – κατέλαβε η κόκκινη καρδιά, την τρίτη το εικονίδιο με μάτια καρδιές και την τέταρτη το emoticon που γελά υστερικά.

    top-10-poia-emoji-chrisimopoiisame-perissotero-fetos0

    Συγκεκριμένα όμως όσον αφορά την θέση που κατέλαβε το εικονίδιο με τα δάκρυα γέλιου, δεν έχει προκαλέσει έκπληξη: «Δεδομένου του αριθμού των ανθρώπων γενικά που χρησιμοποιούν emoji, ακόμη και εάν μία ομάδα θεωρεί ότι κάποιο είναι γελοίο, πρέπει να είναι πολύ μεγάλη για να επηρεάσει τις τάσεις», σημείωσε στους New York Times ο Alexander Robertson, που ασχολείται με την έρευνα γύρω από τα emoji στην Google.

    Πότε εφευρέθηκαν τα emoji;

    Τα emoji εφευρέθηκαν πρώτη φορά στα τέλη της δεκαετίας του 1990 από την NTT DoCoMo, μία ιαπωνική εταιρεία τηλεπικοινωνιών, η οποία είχε στόχο να προσελκύσει πελάτες νεότερης ηλικίας. Ο Shigetaka Kurita, που εργαζόταν στην ΝΤΤ DoCoMo πρότεινε τη χρήση απλών εικόνων που θα συνοδεύουν τα μηνύματα.

    Ο Kurita δημιούργησε 176 emoji παίρνοντας έμπνευση από manga, κινεζικούς χαρακτήρες και πινακίδες στο δρόμο. Αυτά τα 176 emoji λειτούργησαν σαν βάση για όλα τα υπόλοιπα εικονίδια που δημιουργήθηκαν έκτοτε.

    Το emoticon με τα δάκρυα γέλιου κυκλοφόρησε για πρώτη φορά η ιαπωνική SoftBank. Η χρήση των emoticon εκτοξεύθηκε μετά το 2011, όταν η Apple τα συμπεριέλαβε στο λογισμικό των συσκευών της.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι μεταξύ των emoticon που σχετίζονται με την υγεία μόνο δύο μπόρεσαν να μπουν στο top 100 φέτος. Το εικονίδιο με την μάσκα κατέλαβε την θέση 156 από 186 το 2019.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Κόβουμε από τρόφιμα, δίνουμε για κινητά

    Η βόλτα στο σουπερμάρκετ μοιάζει με κυνήγι θησαυρού, καθώς...

    Ακίνητα: Κατά 35% εκτινάχθηκαν τα ενοίκια από το 2019

    Σημαντική παραμένει η υστέρηση των πραγματικών εισοδημάτων των νοικοκυριών...
    Best Shop