Ένα είναι το δεδομένο. Ότι με τους ρυθμούς που γίνεται η κατασκευή του «σύγχρονου τρένου», η Ιαπωνία θα χει πετύχει κίνηση τρένων χωρίς ράγες και εμείς θα «ψαχνόμαστε» για το αν θα περάσει από κάτω, από πάνω ή επίγεια. Τι μας είπε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σταϊκούρας; Πως… το 2025 θα ξανασυζητήσει με την Ευρωπαϊκή επιτροπή το ζήτημα της χρηματοδότησης Πάτρα – Ρίο! Ζήσε Μάη μου…! Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Χρήστος Κορδάς ήταν κατηγορηματικός: Αν το έργο ήταν επιλογή της κυβέρνησης θα το είχε θέσει ως προτεραιότητα, άρα η Ευρωπϊκή Επιτροπή δεν θα μπορούσε να πει «όχι»! Όμως η κυβέρνηση δεν το έχει επιλέξει οπότε και η Επιτροπή… κάνει οικονομία! Εμείς ένα ξέρουμε. Ότι κάποτε μας έλεγαν ότι το 2018 το τρένο θα βρίσκεται στο λιμάνι της Πάτρας. Φθάσαμε στο 2024 και ακόμη ψαχνόμαστε για το πότε θα περάσει το Αίγιο, πως θα φθάσει στο Ρίο και τι θα γίνει μέχρι την Πάτρα. Τι σημαίνει αυτό; Με βάση τα χρονοδιαγράμματα και το «ιστορικό» των καθυστερήσεων, δεν πρόκειται να δούμε τρένο… ούτε το 2035! Στο μεταξύ οι εκπρόσωποι των τοπικών φορέων συνεχίζουν να «μάχονται»! Ο Πελετίδης λέει για υπογειοποίηση, ο Ψωμάς θύμισε την πρόταση του Χρήστου Οικονόμου (στελέχους του ΟΣΕ) για υπέργειο τρένο που ναι πιο φθηνό από το υπόγειο, άλλοι λένε για μισό μισό, άλλοι τα βάζουν με άλλους, και στο τέλος… μένουμε χωρίς τρένο! Με την Ηγουμενίτσα να προοδεύει και το λιμάνι της Πάτρας να «ψάχνεται» για τα εμπορεύματά του»!