Η τροποποιημένη μήνυση του Τζάστιν Μπαλντόνι κατά της Μπλέικ Λάιβλι και του συζύγου της, Ράιαν Ρέινολντς, περιλαμβάνει σημειώσεις από τον συντονιστή σκηνών οικειότητας της ταινίας «It Ends With Us», τις οποίες παρέλαβε ο σκηνοθέτης σε συνάντηση στην οποία η πρωταγωνίστρια δεν παρευρέθηκε.
Σύμφωνα με τη νέα καταγγελία, που κατατέθηκε στις 31 Ιανουαρίου, ο Τζάστιν Μπαλντόνι ισχυρίζεται ότι βρέθηκε στη «λιγότερο ιδανική θέση» να μεταφέρει ο ίδιος τις σημειώσεις στην Μπλέικ Λάιβλι. Όπως αναφέρεται στα νομικά έγγραφα, ο ηθοποιός επισκέφθηκε το ρετιρέ της στη Νέα Υόρκη, όπου εκείνη φέρεται να είχε ζητήσει να γίνει η συνάντηση, για να συζητήσουν τις σκηνές σεξ της ταινίας.
Οι σημειώσεις του συντονιστή, που φέρονται να χρονολογούνται από τον Απρίλιο του 2023, περιλάμβαναν προτάσεις για μια σκηνή στην οποία ο χαρακτήρας του Μπαλντόνι «ικανοποιεί στοματικά» τον χαρακτήρα της Λάιβλι, καθώς και άλλες στιγμές οικειότητας και ερωτικού παιχνιδιού. Σύμφωνα με τη μήνυση, η Λάιβλι φέρεται να εξέφρασε την αντίθεσή της στη σκηνή, δηλώνοντας πως δεν επιθυμούσε να εμφανίζεται να «ολοκληρώνει» στην οθόνη, γιατί ήταν «πολύ μεγάλη για αυτό».
Ο Μπαλντόνι ισχυρίζεται ότι της παρουσίασε μια εναλλακτική πρόταση από τον συντονιστή, αλλά εν τέλει προχώρησαν παρακάτω. «Στο τέλος, η Λάιβλι απέρριψε όλες τις προτάσεις του συντονιστή και επέλεξε να ξαναγράψει τις σκηνές μόνη της», αναφέρει η μήνυση.
Ο σκηνοθέτης ισχυρίζεται επίσης ότι οι σημειώσεις αυτές αποτέλεσαν τη βάση της καταγγελίας της Μπλέικ Λάιβλι, στην οποία η ηθοποιός υποστηρίζει πως ο Τζάστιν Μπαλντόνι μιλούσε για την προσωπική του σεξουαλική ζωή και εισήγαγε ακατάλληλες σκηνές με τον χαρακτήρα της να έχει οργασμό.
Παράλληλα, η νομική ομάδα του Μπαλντόνι αρνείται τις κατηγορίες της Λάιβλι σχετικά με τη σκηνή γέννας, στην οποία η ηθοποιός υποστήριξε ότι γυρίστηκε σε ένα «χαοτικό» και «υπερπλήρες» σετ, χωρίς τις απαραίτητες συνθήκες προστασίας, τη στιγμή που φορούσε μόνο ένα μικρό κομμάτι υφάσματος για να καλύψει τα επίμαχα σημεία της. Στη μήνυση του Μπαλντόνι, ωστόσο, αναφέρεται ότι η ηθοποιός φορούσε «μαύρο εσώρουχο, ένα ειδικό προσθετικό για εγκύους και ένα νοσοκομειακό φόρεμα που κάλυπτε το πάνω μέρος του σώματός της».
Η αντιπαράθεση ανάμεσα στους δύο ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2024, όταν η Λάιβλι υπέβαλε καταγγελία στο Τμήμα Πολιτικών Δικαιωμάτων της Καλιφόρνια και αργότερα μήνυσε τον Μπαλντόνι, κατηγορώντας τον για σεξουαλική παρενόχληση και προσπάθεια καταστροφής της φήμης της.
Στην καταγγελία της, η ηθοποιός υποστηρίζει πως πραγματοποιήθηκε μια «συνάντηση όλων των εμπλεκομένων» για τη συμπεριφορά του Μπαλντόνι, στην οποία του ζητήθηκε να σταματήσει να μιλά για τον εθισμό του στο πορνό και να δείχνει γυμνά βίντεο ή εικόνες γυναικών. Επίσης, του ζητήθηκε να μην προσθέτει επιπλέον ερωτικές σκηνές που δεν υπήρχαν στο αρχικό σενάριο.
Ο Μπαλντόνι αρνήθηκε όλες τις κατηγορίες και κατέθεσε αγωγή ύψους 400 εκατομμυρίων δολαρίων εναντίον της Λάιβλι και του Ρέινολντς στις 16 Ιανουαρίου. Στη μήνυσή του, ισχυρίζεται ότι η ηθοποιός προέβη σε εκβιασμό και υπερέβαινε τα όρια του ρόλου της στην παραγωγή. Επιπλέον, την κατηγορεί για υποτιμητικά σχόλια προς το πρόσωπό του, μεταξύ των οποίων και η φερόμενη παρότρυνσή της να υποβληθεί σε επέμβαση για να αλλάξει τη μύτη του.