Πρωταγωνίστρια σε ένα σκάνδαλο, αυτή τη φορά με οικονομική χροιά, βρίσκεται η πριγκίπισσα Μάρθα Λουίζα της Νορβηγίας, που ήδη θεωρείτο το «μαύρο πρόβατο» του βασιλικού οίκου της χώρας.
Η μοναχοκόρη του Βασιλιά Χάραλντ του 5ου και της βασίλισσας Σόνια βρίσκεται στο στόχαστρο των αρχών που ερευνούν τυχόν οικονομική διασύνδεση της με ένα αναμνηστικό ποτό τζιν που έχει δημιουργηθεί προς τιμήν του επικείμενου γάμου της με τον Αμερικανό επιχειρηματία και bisexual σαμάνο, Ντουρέκ Βέρετ.
Παρά το γεγονός ότι η 52χρονη πριγκίπισσα έχει αποποιηθεί των επίσημων βασιλικών καθηκόντων της και του τίτλου της «βασιλικής υψηλότητας» εδώ και δύο χρόνια, ο πατέρας της της επέτρεψε να διατηρήσει τον τίτλο της πριγκίπισσας και κάποια από τα προνόμια που είχε, υπό την προϋπόθεση πως θα κρατούσε αυστηρές διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στις επιχειρηματικές δραστηριότητες της και του ρόλου της ως μέλους του βασιλικού οίκου της Νορβηγίας.
Εξάλλου, το βασιλικό πρωτόκολλο απαγορεύει αυστηρά την χρήση μοναρχικών τίτλων και συμβόλων για εμπορικούς σκοπούς.
Ωστόσο, το ζευγάρι που πρόκειται να παντρευτεί στις 31 Αυγούστου σε ένα γραφικό χωριό των φιορδ, στο πλαίσιο μιας τετραήμερης λαμπρής φιέστας, κινήθηκε σε «γκρίζα ζώνη» όταν έδωσε την έγκριση για τη δημιουργία ενός εορταστικού τζιν προς τιμήν του χαρμόσυνου γεγονότος. Μάλιστα, το πίσω μέρος της ετικέτας στο μπουκάλι φέρει τα ονόματα του ζευγαριού, τον τίτλο της πριγκίπισσας και ένα βασιλικό μονόγραμμα.
Το αναμνηστικό τζιν με αρώματα από φρούτα του δάσους που παραπέμπουν στην νορβηγική εξοχή δημιουργήθηκε από το γνωστό νορβηγικό διυλιστήριο τζιν Oslo Håndverksdestilleri (OHD).
Μετά τη χιονοστοιβάδα επικριτικών σχολίων από το κοινό που στρέφονταν και κατά του Παλατιού, ζητώντας του να πάρει θέση, οι νορβηγικές αρχές αναγκάστηκαν να παρέμβουν προκειμένου να εξετάσουν την υπόθεση δεδομένων και των πολύ αυστηρών κανόνων που διαθέτει η χώρα στο ζήτημα της προώθησης και διαφήμισης αλκοολούχων ποτών.
Έτσι, λοιπόν, έγινε γνωστό ότι το διυλιστήριο έλαβε επιστολή από τις αρμόδιες υγειονομικές αρχές, οι οποίες ζήτησαν εξηγήσεις από την εταιρεία.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του τοπικού Τύπου, η OHD υποστήριξε ότι η ιδέα ήταν του ζευγαριού, που συμμετείχε και στον σχεδιασμό της αναμνηστικής ετικέτας.
Επίσης υποστήριξε ότι η πριγκίπισσα προσωπικά ήταν ενήμερη και απόλυτα σύμφωνη με την προοπτική πώλησης του τζιν στην ανοιχτή αγορά μέσα από τα καταστήματα της κρατικής εταιρείας λιανικής πώλησης αλκοολούχων ποτών Vinmonpolet.
Με την έρευνα να συνεχίζεται το πιθανότερο είναι πως το τελικό πόρισμα δεν πρόκειται να εκδοθεί πριν το Σεπτέμβριο. Έτσι, αν μη τι άλλο δεν φαίνεται πως θα χαλάσει το πολυήμερο πάρτι των μελλονύμφων, που ξεκινά από τις 29 Αυγούστου.