Ξαφνική εμπλοκή με τη χρηματοδότηση του έργου της υπογειοποίησης που δεν έγινε δεκτή από την Κομισιόν – Συναγερμός σε υπ. Υποδομών και ΕΡΓΟΣΕ

    Ημερομηνία:

    Πολύ σοβαρές φαίνεται πως είναι οι εξελίξεις στο θέμα της υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής στην Πάτρα, μετά την απόρριψη του αιτήματος χρηματοδότησης που είχε υποβάλλει η ΕΡΓΟΣΕ στη Κομισιόν.

    Φλίγκος

    Η αρνητική εξέλιξη επιβεβαιώθηκε στην εφημερίδα «Πελοπόννησος» από αξιόπιστες πηγές της ΕΡΓΟΣΕ, η οποία όμως δεν έχει λάβει ακόμα επίσημη θέση, καθώς το θέμα φαίνεται πως ανέλαβε να χειριστεί το Υπουργείο Υποδομών, που επίσης δεν περίμενε μια τέτοια τροπή στην υπόθεση.

    Το αίτημα για χρηματοδότηση ύψους 168 εκατ. ευρώ, μέσω του μηχανισμού «Συνδέοντας την Ευρώπη (Connecting Europe Facility), αφορούσε στο τμήμα του σιδηροδρομικού έργου μεταξύ Ρίου-Αγίου Διονυσίου, που είναι συνολικού κόστους 198 εκατ. ευρώ και αποτελεί το προτελευταίο τμήμα πριν η γραμμή φτάσει στο νέο λιμάνι.

    ICECAP

    Η Κομισιόν φέρεται να το απέρριψε γιατί θεωρεί δαπανηρή την λύση της πλήρους υπογειοποίησης στο τμήμα της γραμμής Ρίο – Αγιος Διονύσιος – Νέο Λιμάνι μήκους 6,5 χιλιομέτρων, που αποτελεί πάγιο αίτημα του Δήμου Πατρέων και φορέων της περιοχής, αλλά και απόφαση του Υπουργείου Υποδομών.

    Ακόμα η Κομισιόν φέρεται να προβάλλει κινδύνους εκτροχιασμού του χρονοδιαγράμματος του έργου, λόγω καθυστερήσεων στην ολοκλήρωση των απαιτούμενων απαλλοτριώσεων και της αδειοδότησης από την Αρχαιολογική Υπηρεσία.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Στα «κάγκελα» τα κόμματα της αντιπολίτευσης για την στάση της κυβέρνησης μετά το πόρισμα Καρώνη για τα Τέμπη

    Η ερμηνεία που έκανε η κυβέρνηση στο πόρισμα Καρώνη για την...

    ΠΑΤΡΑ: Αύριο το τελευταίο αντίο στον Γιώργο Μπαλάση

    Αύριο η κηδεία του 62χρονου Γιώργου Μπαλάση με καταγωγή...