Κόπηκε ξανά από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή η χρηματοδότηση μέσω του μηχανισμού CEF II (Connecting Europe Facility II) του έργου υπογειοποίησης της νέας διπλής ηλεκτροκίνητης σιδηροδρομικής γραμμής, από το Ρίο μέχρι το νότιο λιμάνι της Πάτρας.
Πρόκειται για τη δεύτερη στη σειρά απόρριψη του συγκεκριμένου έργου από το ανταγωνιστικό πρόγραμμα της ΕΕ. Να σημειωθεί ότι την ώρα που απορριπτόταν το αίτημα της Πάτρας, ανακοινωνόταν από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η ένταξη στο CEF II των εξής 4 σιδηροδρομικών έργων, προϋπολογισμού άνω του μισού δις. ευρώ:
→ Αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας στο τμήμα Μουριές-Προμαχώνας (112.075.200 ευρώ).
→ Αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής ΣΚΑ- Οινόη (192.142.704 ευρώ).
→ Αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Πύθιο-Ορμένιο (ΕΡΓΟΣΕ) (186.667.916,75 ευρώ).
Το αντικείμενο του έργου αφορά στην κατασκευή νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ρίο–Νέος Λιμένας Πατρών, μήκους 10,2 χλμ., με υπογειοποίηση σε μήκος περίπου 5,2 χλμ., από Κανελλοπούλου έως Αγ. Ανδρέα, με κατασκευή οκτώ στάσεων, εκ των οποίων οι πέντε στο υπόγειο τμήμα.
Τον Ιανουάριο του 2024, υποβλήθηκε αίτηση για χρηματοδότηση από τον «Μηχανισμό Συνδέοντας την Ευρώπη» 2021-2027, η οποία είχε αρνητική τροπή για δεύτερη συνεχόμενη φορά, μετά την πρώτη απόρριψη που είχε γίνει το καλοκαίρι του 2022.