Σε φάση εκκίνησης μπαίνουν στα τέλη Οκτωβρίου 4 μεγάλα σιδηροδρομικά έργα από την ΕΡΓΟΣΕ συνολικού ύψους 374 εκατ. ευρώ. Μαζί σε θέση μάχης μπαίνουν και οι μεγάλες τεχνικές εταιρείες που θα διεκδικήσουν 2 μεγάλα έργα στην περιοχή της Αχαϊας και αφορούν στην κατασκευή και λειτουργία της νέας διπλής γραμμής Αίγιο-Ρίο και τις επαναδημοπρατήσεις για την ηλεκτροκίνηση σε Κιάτο-Αίγιο, με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2014-2020.
Οι δημοπρατήσεις των έργων έχουν πάρει παράταση 2 εβδομάδων, ο καθένας λόγω αιτημάτων των τεχνικών εταιρειών που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν και αναμένεται να ξεκινήσουν μετά τις 25 του μήνα.
Οι διαγωνισμοί ξεκινούν με την ηλεκτροκίνητη του τμήματος Κιάτο-Αίγιο. Ο διαγωνισμός έχει προϋπολογισμό 83,97 εκατ. ευρώ. Η γραμμή λειτουργεί από τον Ιούλιο του 2020, όμως η απουσία ηλεκτροκίνησης δεν επιτρέπει στα ηλεκτροκίνητα τρένα να συνεχίζουν τη διαδρομή μετά το Κιάτο. Με την εγκατάσταση και λειτουργία της ηλεκτροκίνησης τα τρένα από το Αίγιο θα μπορούν να συνδέονται απευθείας με Αθήνα, Πειραιά και αεροδρόμιο και δεν θα χρειάζεται μετεπιβίβαση. Τα έργα εκτιμάται ότι θα διαρκέσουν 30 μήνες και εφόσον ξεκινήσουν το 2022 τότε, θα μπορούν να ολοκληρωθούν το 2025.