Ξεπέρασε το 1 δισ. ευρώ ο ηλεκτρονικός τζίρος των προϊόντων μόδας το 2021

    Ημερομηνία:

    Φορέματα, γυναικεία και ανδρικά sneakers, σανδάλια αλλά και μαγιό μπικίνι ήταν μερικές από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες ηλεκτρονικών αγορών που πραγματοποίησαν οι Ελληνες το 2021, χρονιά ρεκόρ για το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας. Την ίδια στιγμή, ο εντονότερος ανταγωνισμός, η ανάγκη εξατομίκευσης των websites αλλά και ο πληθωρισμός αποτελούν για τις επιχειρήσεις του κλάδου μόδας τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τη φετινή χρονιά.

    Σύμφωνα με την ετήσια ανασκόπηση Fashion e-commerce, Year in review, για το 2021 της μηχανής αναζήτησης προϊόντων μόδας Glami, το 2021 ήταν μια χρονιά που ο κλάδος της μόδας (ένδυση, υπόδηση, αξεσουάρ) ανέκαμψε, με το ηλεκτρονικό εμπόριο να υπερβαίνει σε αξία το 1 δισ. ευρώ. Το 2021 οι πωλήσεις σε φυσικά καταστήματα ανήλθαν στα 3,77 δισ. ευρώ έναντι 3,48 δισ. ευρώ το 2020, ενώ οι πωλήσεις στα ηλεκτρονικά καταστήματα ξεπέρασαν ελαφρώς το φράγμα του 1 δισ. ευρώ (1,010 δισ.), από 874 εκατ. ευρώ τη χρονιά που προηγήθηκε. Βάσει και των στοιχείων της έρευνας, οι πωλήσεις στα φυσικά καταστήματα αυξήθηκαν μεν σημαντικά μετά την επανεκκίνηση της αγοράς τον Μάιο του 2021, η αύξηση όμως αυτή δεν ήταν αρκετή για να επανέλθει η αξία των πωλήσεων στα επίπεδα πριν από την πανδημία. Οι δε ηλεκτρονικές πωλήσεις σημειώνουν σημαντική άνοδο, με αποτέλεσμα η αξία τους να φθάνει πλέον να αντιπροσωπεύει πάνω από το 20% του συνόλου των πωλήσεων του κλάδου μόδας.

    Φλίγκος
    GLEARNET

    Για το 2022 ο online τζίρος της αγοράς μόδας αναμένεται να αυξηθεί κατά 10%, φθάνοντας το 1,1 δισ.

    Το 2022 η αύξηση του online εμπορίου μόδας διαμορφώνεται κοντά στο 10%, με τον τζίρο να εκτιμάται πως θα σκαρφαλώσει φέτος στο 1,11 δισ. ευρώ, φθάνοντας το 1,2 δισ. ευρώ το 2023 και το 1,27 δισ. ευρώ το 2024. Ο αντίστοιχος τζίρος των φυσικών καταστημάτων στην ελληνική αγορά αναμένεται φέτος να αγγίξει τα 4,2 δισ. ευρώ, τα 4,44 δισ. ευρώ το 2023 και τα 4,58 δισ. ευρώ το 2024, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική που θα συνεχίσουν να έχουν τα φυσικά καταστήματα. Η Glami, η οποία δημιουργήθηκε στην Τσεχία το 2013, είναι μια μηχανή αναζήτησης προϊόντων μόδας που συνεργάζεται στην Ελλάδα με περισσότερα από 350 e-shops και μετρά πάνω από 4 εκατομμύρια επισκέψεις τον μήνα στη χώρα μας.

    Σύμφωνα με την ανασκόπηση, 3 στους 10 συνεργάτες της εταιρείας εκτιμούν πως οι πωλήσεις σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα αυξήθηκαν λίγο (29%) κατά την περυσινή χρονιά, ενώ ο παραγόμενος τζίρος για τα συνεργαζόμενα με την Glami (GMV) e-shops σημείωσε μεγάλη άνοδο τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο, την περίοδο της Black Friday. Οσον αφορά τον πληθωρισμό, που αποτελεί βασική ανησυχία των εμπόρων, το 20% των e-shops σχεδιάζει αύξηση των τιμών για το 2022, με αυτήν να φθάνει το 3%-5%.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Επιστολή του Περιφερειάρχη Νεκτάριου Φαρμάκη για την στήριξη των κτηνοτρόφων που πλήττονται από τη νόσο της ευλογιάς

    Την ανάγκη για αποζημίωση των κτηνοτρόφων λόγω των περιοριστικών...

    Κυριάκος Μητσοτάκης: Συνέντευξη στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ANT1 και τον Νίκο Χατζηνικολάου την Τετάρτη

    Ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, θα παραχωρήσει την Τετάρτη (17/9) συνέντευξη...

    Τέλος οι παλιές ταυτότητες το 2026 – Τι αλλάζει για ταξίδια στην Ε.Ε.

    Οι παλιές αστυνομικές ταυτότητες, που βασίζονται σε προδιαγραφές της δεκαετίας του...

    Κοτόπουλο piccata με σάλτσα λεμονιού και κάππαρης – Απλό και πεντανόστιμο, έτοιμο σε 25′

    Το κοτόπουλο piccata είναι μια κλασική ιταλοαμερικάνικη συνταγή με σάλτσα λεμονιού, βουτύρου...