Ξεπέρασε το 1 δισ. ευρώ ο ηλεκτρονικός τζίρος των προϊόντων μόδας το 2021

    Ημερομηνία:

    Φορέματα, γυναικεία και ανδρικά sneakers, σανδάλια αλλά και μαγιό μπικίνι ήταν μερικές από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες ηλεκτρονικών αγορών που πραγματοποίησαν οι Ελληνες το 2021, χρονιά ρεκόρ για το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας. Την ίδια στιγμή, ο εντονότερος ανταγωνισμός, η ανάγκη εξατομίκευσης των websites αλλά και ο πληθωρισμός αποτελούν για τις επιχειρήσεις του κλάδου μόδας τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τη φετινή χρονιά.

    Σύμφωνα με την ετήσια ανασκόπηση Fashion e-commerce, Year in review, για το 2021 της μηχανής αναζήτησης προϊόντων μόδας Glami, το 2021 ήταν μια χρονιά που ο κλάδος της μόδας (ένδυση, υπόδηση, αξεσουάρ) ανέκαμψε, με το ηλεκτρονικό εμπόριο να υπερβαίνει σε αξία το 1 δισ. ευρώ. Το 2021 οι πωλήσεις σε φυσικά καταστήματα ανήλθαν στα 3,77 δισ. ευρώ έναντι 3,48 δισ. ευρώ το 2020, ενώ οι πωλήσεις στα ηλεκτρονικά καταστήματα ξεπέρασαν ελαφρώς το φράγμα του 1 δισ. ευρώ (1,010 δισ.), από 874 εκατ. ευρώ τη χρονιά που προηγήθηκε. Βάσει και των στοιχείων της έρευνας, οι πωλήσεις στα φυσικά καταστήματα αυξήθηκαν μεν σημαντικά μετά την επανεκκίνηση της αγοράς τον Μάιο του 2021, η αύξηση όμως αυτή δεν ήταν αρκετή για να επανέλθει η αξία των πωλήσεων στα επίπεδα πριν από την πανδημία. Οι δε ηλεκτρονικές πωλήσεις σημειώνουν σημαντική άνοδο, με αποτέλεσμα η αξία τους να φθάνει πλέον να αντιπροσωπεύει πάνω από το 20% του συνόλου των πωλήσεων του κλάδου μόδας.

    Για το 2022 ο online τζίρος της αγοράς μόδας αναμένεται να αυξηθεί κατά 10%, φθάνοντας το 1,1 δισ.

    Το 2022 η αύξηση του online εμπορίου μόδας διαμορφώνεται κοντά στο 10%, με τον τζίρο να εκτιμάται πως θα σκαρφαλώσει φέτος στο 1,11 δισ. ευρώ, φθάνοντας το 1,2 δισ. ευρώ το 2023 και το 1,27 δισ. ευρώ το 2024. Ο αντίστοιχος τζίρος των φυσικών καταστημάτων στην ελληνική αγορά αναμένεται φέτος να αγγίξει τα 4,2 δισ. ευρώ, τα 4,44 δισ. ευρώ το 2023 και τα 4,58 δισ. ευρώ το 2024, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική που θα συνεχίσουν να έχουν τα φυσικά καταστήματα. Η Glami, η οποία δημιουργήθηκε στην Τσεχία το 2013, είναι μια μηχανή αναζήτησης προϊόντων μόδας που συνεργάζεται στην Ελλάδα με περισσότερα από 350 e-shops και μετρά πάνω από 4 εκατομμύρια επισκέψεις τον μήνα στη χώρα μας.

    Σύμφωνα με την ανασκόπηση, 3 στους 10 συνεργάτες της εταιρείας εκτιμούν πως οι πωλήσεις σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα αυξήθηκαν λίγο (29%) κατά την περυσινή χρονιά, ενώ ο παραγόμενος τζίρος για τα συνεργαζόμενα με την Glami (GMV) e-shops σημείωσε μεγάλη άνοδο τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο, την περίοδο της Black Friday. Οσον αφορά τον πληθωρισμό, που αποτελεί βασική ανησυχία των εμπόρων, το 20% των e-shops σχεδιάζει αύξηση των τιμών για το 2022, με αυτήν να φθάνει το 3%-5%.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Επεξεργασμένα τρόφιμα: τα 4 σημεία-κλειδιά στις ετικέτες

    Ας υποθέσουμε ότι αποφασίσαμε να βελτιώσουμε τις διατροφικές μας...

    Πατάτες τηγανητές με τον τρόπο της Κρήτης

    Την πρώτη φορά που άκουσα από τον Στέλιο Τριλυράκη...

    Δράκος του Κόμοντο: Ο πιο στυγερός «δολοφόνος» της φύσης

    Τα πριονωτά δόντια του διαβόητου δράκου του Κομόντο φέρουν...

    Ένας ψυχολόγος εξηγεί γιατί μπορεί να ονειρευόμαστε τους πρώην μας

    Στα όνειρά μας συχνά πρωταγωνιστούν άνθρωποι που γνωρίζουμε καλά,...