Υπεγράφη η σύμβαση για την κατασκευή του σιδηροδρομικού έργου στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο

    Ημερομηνία:

    Παρουσία του Έλληνα πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών Γιώργου Καραγιάννη και του διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστου Βίνη, υπεγράφη σήμερα, κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής στην είσοδο της σήραγγας Παναγοπούλα στην Αχαΐα, η σύμβαση για την κατασκευή του σιδηροδρομικού έργου στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο, που αποτελεί ένα ακόμη ορόσημο στην πορεία προς την ολοκλήρωση κρίσιμων έργων αναβάθμισης του κεντρικού σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.

    Ανάδοχος του έργου είναι η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – Μυτιληναίος Α.Ε.. Το κόστος του έργου ανέρχεται στα 129,5 εκατ.€, ενώ οι εργασίες αναμένεται να διαρκέσουν 36 μήνες.

    Για το έργο έχει εξασφαλιστεί συγχρηματοδότηση από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το ΕΣΠΑ 2014-2020, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ).

    Η κατασκευή διπλής σιδηροδρομικής γραμμής και η εγκατάσταση σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης με ETCS στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο που προβλέπει το έργο, αναβαθμίζει την ασφάλεια, τη μεταφορική ικανότητα του δικτύου και την καλύτερη εξυπηρέτηση και άνεση του επιβατικού κοινού.

    Κυριάκος Μητσοτάκης Συγκαταλέγεται στα έργα συνολικού προϋπολογισμού 515,3 εκατ. €, τα οποία έχουν ως τελικό στόχο τον εκσυγχρονισμό και την αναμόρφωση συνολικά του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου.

    Συγκεκριμένα, το αντικείμενο του έργου αφορά σε κατασκευή:

    • 28,8 χλμ διπλής σιδηροδρομικής επιδομής

    • 4 σιδηροδρομικών στάσεων (Ροδοδάφνη, Σελιανίτικα, Καμάρες, Άγιος Βασίλειος)

    • 3 σιδηροδρομικών σταθμών (Ψαθόπυργος, Αραχωβίτικα και Ρίο)

    • ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων εντός της σήραγγας Παναγοπούλας,

    • συστήματος αμφίδρομης σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση και ETCS επιπέδου 1.

    • συστήματος ηλεκτροκίνησης

    • συστήματος τηλεπικοινωνιών.

    Αναφορικά με την υπογραφή της σύμβασης, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Βίνης σημείωσε: «Τα τελευταία τρία χρόνια με σταθερό βηματισμό και σε απόλυτη συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε κομβικά έργα, προσηλωμένοι στην προσπάθεια για την ταχύτερη δυνατή αναβάθμιση του ελληνικού σιδηρόδρομου.

    Η κατασκευή αυτού του έργου, μας φέρνει ακόμη ένα βήμα πιο κοντά στη στρατηγική στόχευση να αποκτήσει η χώρα μας ένα σιδηροδρομικό δίκτυο, αντάξιο των σύγχρονων αναγκών στον τομέα των μεταφορών».

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Τι είναι το phubbing και πώς να το σταματήσετε – Το έχουμε κάνει όλοι με το κινητό μας

    Σας έχει τύχει να συνομιλείτε με κάποιον και να...

    Ποιοι και γιατί χτίζουν ουρανοξύστες χωρίς παράθυρα – Δεν έχουν διαμερίσματα ή γραφεία

    Στο ανατολικό άκρο του Μέλανα Δρυμού της Γερμανίας, έξω...

    ΟΛΥΜΠΙΟΝ: Διεθνής Ημέρα Ακτινολογίας, 8 Νοεμβρίου 2024

    Η διεθνής ημέρα ακτινολογίας, τιμά την ανακάλυψη των ακτίνων...

    Διονύσης Τεμπονέρας: Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει τελειώσει – Παρακολουθούμε τη διάλυσή του σε ζωντανή μετάδοση

    Για τις εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ μίλησε ο Διονύσης Τεμπονέρας στα...
    Best Shop