Η μητέρα της την εκβίαζε και της φερόταν υποτιμητικά. O σύζυγός της Τζιοβάνι Μπατίστα Μενεγκίνι την έκλεψε για να τη γλιτώσει από την οικογενειακή βαναυσότητα και τελικά για να την εκμεταλλεύεται εκείνος.
Ο διευθυντής του κορυφαίου Juilliard School της Νέας Υόρκης την παρενοχλούσε σεξουαλικά, ενώ ο μεγάλος της έρωτας με τον μεγιστάνα της ναυτιλίας Αριστοτέλη Ωνάση εκτός από το άδοξο τέλος και την εγκατάλειψη για χάρη της Τζάκι Κένεντι υπήρξε -όσο διήρκεσε- εξαιρετικά βίαιος.
Τα πρόσωπα της ιστορίας είναι μυθικά. Οι ιστορίες -σε γενικές γραμμές- χιλιοειπωμένες. Ωστόσο, οι λεπτομέρειες που αυτή τη φορά βλέπουν το φως της δημοσιότητας είναι πιο ανατριχιαστικές από ποτέ. Τις αποκαλύψεις κάνει η Λίντσι Σπενς στη νέα της βιογραφία με τίτλο «Cast a Diva: The Hidden Life of Maria Callas», η οποία βασίστηκε σε πολύμηνη έρευνα αλλά και πρόσβαση σε ανέκδοτη αλληλογραφία της Μαρίας Κάλλας.
Σύμφωνα με την «Γκάρντιαν», η Κάλλας ήταν απογοητευμένη από την τροπή του γάμου της με τον Μενεγκίνι, τον περιέγραφε με το χαρακτηρισμό «ψείρα» (ρεμάλι στην αργκό) και τον ειρωνευόταν καθώς «περνιόταν για εκατομμυριούχος, ενώ δεν έχει δεκάρα… Ο σύζυγός μου κλέβει τα μισά λεφτά μου. Από τότε που παντρευτήκαμε βάζει πάντα δίπλα στο όνομά μου το δικό του. Ημουν ανόητη που τον εμπιστεύτηκα».
Η μεγαλύτερη ντίβα της όπερας όλων των εποχών λατρεύτηκε από το κοινό σε όλο τον κόσμο, αλλά φαίνεται ότι ποτέ κανείς δεν θα μάθει πόσο τραγική ζωή έζησε πίσω από τους προβολείς της δημοσιότητας. Το βιβλίο της Λίντσι Σπενς που θα κυκλοφορήσει την 1η Ιουνίου επιμένει πως ο Γολγοθάς της ξεκίνησε από την παιδική ηλικία όταν μίσησε τη μητέρα της διότι όχι μόνο εργαζόταν ως πόρνη κατά τη διάρκεια του πολέμου, αλλά προσπαθούσε να «πασάρει» και τη Μαρία στους ναζί.
Αργότερα, μάλιστα η μητέρα της Κάλλας πούλησε ιστορίες στον Τύπο και την εκβίασε με περαιτέρω αποκαλύψεις αν δεν της αγόραζε σπίτι. «Ξέρεις Μαρία τι κάνουν οι καλλιτέχνες ταπεινής προέλευσης μόλις γίνουν πλούσιοι; Ξοδεύουν τα πρώτα τους χρήματα για να προσφέρουν σπίτι στους γονείς τους… Τι έχετε να πείτε, Μαρία;», φέρεται να της έγραφε.
Οσο για τις επιστολές αλλά και τις σελίδες του ημερολογίου της που αφορούν τον Αριστοτέλη Ωνάση αποκαλύπτουν ότι ασκούσε πάνω της σωματική βία, ότι «της έδινε ναρκωτικά, κυρίως για σεξουαλικούς λόγους» κι ενίοτε απευθυνόμενη στη γραμματέα της, η Κάλλας παραδεχόταν: «Δεν θέλω να μου τηλεφωνήσει και να αρχίσει ξανά να με βασανίζει».
Το αδημοσίευτο υλικό υπογραμμίζει ότι τα προβλήματα υγείας της και η εξάρτησή της από τα ναρκωτικά επηρέασαν την απόδοσή της, της στέρησαν αρκετές φορές τη φωνή και καθόρισαν τη μικρή διάρκεια της ερμηνευτικής της καριέρας αλλά και τον αιφνίδιο θάνατο της το 1977 σε ηλικία 53 ετών στο παρισινό της διαμέρισμα.
Ηταν μόνη κι απελπισμένη, αλλά σύμφωνα με την Σπενς, που ισχυρίζεται ότι εντόπισε τον νευρολόγο που φρόντισε τη ντίβα πριν από τον θάνατό της, η Κάλλας «υπέφερε από τη δεκαετία του 1950 από νευρομυϊκή διαταραχή, αλλά οι γιατροί τότε την χαρακτήριζαν τρελή».