Το υπονοούσαν αρκετοί μηχανικοί και επιστήμονες του τεχνικού κόσμου για το σύγχρονο τρένο και την έλευση του στον αστικό ιστό της Πάτρας.
Το cut and cover, η μερική βύθιση του τρένου, στο πλαίσιο της υπόγειας χάραξης του, θα δημιουργήσει τοιχώματα στα σημεία που θα βυθίζεται και θα αναδύεται, τα οποία δεν θα διαφέρουν και τόσο από το φράγμα που φοβούνται οι κάτοικοι της βόρειας Πάτρας στο ενδεχόμενο μιας επίγειας διέλευσης του.
Η φωτογραφία του Θανάση Κούστα είναι από την περιοχή των Αραχωβιτίκων, σε ένα σημείο όπου το τρένο θα έχει επιφανειακή χάραξη. Όπως βλέπετε από τις εργασίες έχει διαμορφωθεί ένα όρυγμα μήκους άνω των 500 μέτρων.
Το ερώτημα που προκύπτει και έχει προκαλέσει προβληματισμό είναι ότι στα σημεία που το τρένο θα αναδύεται μετά την μερική βύθιση του, το όρυγμα που θα χρειαστεί να διαμορφωθεί, δεν θα πρέπει να είναι ακόμα μεγαλύτερο και βαθύτερο;
Τουλάχιστον αυτό λέει η λογική. Μένει να δούμε το σύνολο του έργου για να το κρίνουμε σωστά. Όμως το κακό είναι ότι όταν το δούμε αυτό, ίσως να είναι και αργά…