Η Audi, μέσω της στρατηγικής Vorsprung 2030, θα επιταχύνει τον μετασχηματισμό της προς την αειφόρο κινητικότητα, επικεντρωμένη στην κερδοφορία και τη διαφοροποίηση. Επιπλέον, στοχεύει να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 50% σε σχέση με σήμερα, έως το 2030, και να προσφέρει στους πελάτες ηλεκτρικών οχημάτων μια απαράμιλλη εμπειρία, με δικό της, ειδικά εξελιγμένο οικοσύστημα.
Από το 2026, η Audi θα κυκλοφορεί στην παγκόσμια αγορά αποκλειστικά μοντέλα που θα είναι εξοπλισμένα με ηλεκτρικά κινητήρια συστήματα, ενώ θα σταματήσει σταδιακά την παραγωγή των κινητήρων εσωτερικής καύσης, έως το 2033. Αυτή είναι η κεντρική ιδέα δηλώσεων του Markus Duesmann, CEO της Audi, σε εκδήλωση της Audi αφιερωμένη στο μέλλον της εταιρείας, με τίτλο #FutureReady.
Η Audi επενδύει στον ρόλο της ως πρωτοπόρου και οδηγού καινοτομίας στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το “Vorsprung durch Technik”, ως εταιρικό σλόγκαν, έχει ορίσει το DNA της Audi εδώ και 50 χρόνια. Για να διασφαλιστεί η διατήρησή του στη νέα εποχή, η Silja Pieh, επικεφαλής στρατηγικής της Audi και η ομάδα της, ανέπτυξαν μια νέα διαδικασία για τη δημιουργία μιας αειφόρου, μελλοντικής εταιρικής στρατηγικής. Μαζί με περίπου 500 υπαλλήλους της Audi από ποικίλα ιεραρχικά επίπεδα και από μεγάλες αγορές όπως η Κίνα και οι Ηνωμένες Πολιτείες, πέρασαν μήνες αναλύοντας περισσότερες από 600 παγκόσμιες τάσεις στον τομέα της κινητικότητας έως το 2030, που θα μπορούσαν να υιοθετηθούν από την εταιρεία.
Κατέληξαν σε νέους στρατηγικούς τομείς δραστηριότητας, τους οποίους η ομάδα συζήτησε και αξιολόγησε σε βάθος με το Διοικητικό Συμβούλιο. Μερικές από τις γνώσεις είναι προφανείς – οι πωλήσεις και τα κέρδη θα μετατοπιστούν σταδιακά, για παράδειγμα, αρχικά από οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αργότερα, όταν η αυτόνομη οδήγηση προσφέρει επιπλέον δυναμική ανάπτυξης, σε λογισμικό και υπηρεσίες.
Εκτός από το σχέδιο σταδιακής κατάργησης του κινητήρα εσωτερικής καύσης, η πιο έντονη διαφοροποίηση των ηλεκτρικών οχημάτων της Audi από τον ανταγωνισμό μέσω της ποιότητας και του σχεδιασμού, καθώς και η αύξηση της προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες, παίζουν σημαντικό ρόλο. Σε αυτά περιλαμβάνεται ένα ειδικά εξελιγμένο οικοσύστημα για ηλεκτρική και αυτόνομη οδήγηση.
Tα Audi spacef rame, quattro, προβολείς matrix LED και πολυάριθμα διπλώματα ευρεσιτεχνίας σχετίζονται με την ηλεκτρική κινητικότητα – ο κατάλογος των καινοτομιών της Audi είναι μακρύς και θα γίνει ακόμη μεγαλύτερος στο μέλλον. Στην εποχή της νέας κινητικότητας, το “Vorsprung”, η Πρόοδος, δεν ορίζεται μόνο ως μηχανική παγκόσμιας κλάσης, σχεδιασμός τελευταίας τεχνολογίας και μια σαγηνευτική ψηφιακή εμπειρία. Στο μέλλον, η εστίαση θα είναι ολοένα και περισσότερο σε ολιστικές λύσεις κινητικότητας, συμπεριλαμβανομένης της περιβάλλουσας υποδομής.
Η Audi θα βιώσει τον μεγαλύτερο μετασχηματισμό στην 112 χρόνων ιστορία της – η πιο δύσκολη δεκαετία στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι μπροστά. Αυτό περιλαμβάνει τη σταθερά αυξανόμενη εστίαση στο λογισμικό, στα οχήματα και την αυτόνομη οδήγηση. Στο μέλλον, οι πελάτες θα μπορούν να αναβαθμίζουν τα οχήματά τους και να ενημερώνουν ή να εγκαθιστούν υποσυστήματα όπως απαιτείται. Οι ιδιοκτήτες οχημάτων με κινητήρες καύσης σε διάφορες χώρες θα λάβουν επίσης εξαιρετική εξυπηρέτηση, καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους.
Η κινεζική αγορά θα συνεχίσει να παίζει σημαντικό ρόλο στη νέα στρατηγική της εταιρείας. Η Audi εκτιμά ότι η αγορά των premium οχημάτων στην Κίνα θα αυξηθεί σε 4,5 εκατομμύρια μονάδες ετησίως έως το 2030 – το 2020, ο αριθμός αυτός ανήλθε σε 3,1 εκατομμύρια οχήματα. Επιπλέον, το μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων σε αυτό το σύνολο είναι δυνατό να αυξηθεί από 10% σήμερα, σε έως και 40% μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Μέχρι σήμερα, η Audi έχει διαθέσει συνολικά περισσότερα από 7 εκατομμύρια οχήματα στην κινεζική αγορά, με πωλήσεις 727.358 οχημάτων στην Κίνα μόνο το 2020. Το πρώτο εξάμηνο του 2021, ο αριθμός αυτός ανήλθε σε 418.749 οχήματα.