Υπέρταση: Το υπερτρόφιμο που ρίχνει την πίεση στους 60ρηδες

Ημερομηνία:

Δεν είναι φύλακας μόνο του εντέρου, χάρη στα πολύτιμα προβιοτικά του, αλλά και της καρδιάς ασθενών με υπέρταση, ισχυρίζεται για το γιαούρτι πρόσφατη μελέτη από τα Πανεπιστήμια της Πολιτείας του Μέιν και της Νότιας Αυστραλίας.

PHILOXENIA

Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της μελέτης Maine-Syracuse Longitudinal Study (MSLS) και δημοσιεύεται στο International Dairy Journal, διαπίστωσε ότι η κατανάλωση του γαλακτοκομικού σχετίζεται με μειωμένες τιμές της αρτηριακής πίεσης και, συνεπώς, αποτελεί μια δυνητικά ισχυρή παρέμβαση στην αντιμετώπιση της υπέρτασης, παράγοντα αυξημένου κινδύνου για την καρδιαγγειακή νόσο, πρώτη αιτία θανάτων παγκοσμίως, καθώς και για το έμφραγμα και τον διαβήτη.

Κοινοποίηση:

Τελευταία Νέα

Κοινοποίηση:

Περισσότερα Άρθρα
Σχετικα

Μύρτιλα: 3 οφέλη των blueberries για την υγεία, σύμφωνα με ειδικό – Τι δείχνουν μελέτες

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: https://ygeiasthemata.gr/%ce%bc%cf%8d%cf%81%cf%84%ce%b9%ce%bb%ce%b1-3-%ce%bf%cf%86%ce%ad%ce%bb%ce%b7-%cf%84%cf%89%ce%bd-blueberries-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%85%ce%b3%ce%b5%ce%af%ce%b1-%cf%83%cf%8d%ce%bc/

Αρκάνσας: Μαθητής προπονήθηκε με δηλητηριώδες φίδι κρυμμένο στο κράνος του

Ένα απρόοπτο περιστατικό σημειώθηκε σε προπόνηση σχολικής ποδοσφαιρικής ομάδας...

Η «Μελαία» του Παναγιώτη Φράγκου στα Καλάβρυτα ΦΩΤΟ

Μια ξεχωριστή πολιτιστική βραδιά, με έντονο το στοιχείο της...

Την Κυριακή 23 Αυγούστου, το Διακοπτό υποδέχεται την Ανδρομάχη

Την Κυριακή 23 Αυγούστου, το Koursaros Beach Club υποδέχεται την Ανδρομάχη για ένα live...