Ο Τζόνι Ντεπ μπήκε στο TikTok και ετοιμάζει θριαμβευτική επιστροφή

    Ημερομηνία:

    Ο Τζόνι Ντεπ φαίνεται πως σχεδιάζει θριαμβευτικό come back μετά την ηχηρή του νίκη στη δίκη με την Άμπερ Χερντ. Χθες μάλιστα ο διάσημος ηθοποιός εμφανίστηκε στο TikTok, καθώς ο ίδιος συνεχίζει την περιοδεία του με τον μουσικό Τζεφ Μπεκ.

    Οι θαυμαστές του σταρ παρατήρησαν ότι το απόγευμα της Δευτέρας, ο 58χρονος Ντεπ μπήκε στην εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης με ένα επαληθευμένο προφίλ. Το βιογραφικό του γράφει «περιστασιακός θεατρίνος» και από τα πρώτα λεπτά είχε καταφέρει να συγκεντρώσει περισσότερους από 250.000 followers και πλέον αγγίζει τους 2 εκατομμύρια ακολούθους.

    depp1

     

    Πηγή από το περιβάλλον του Ντεπ δήλωσε στην Post ότι ο κινηματογραφικός αστέρας θέλει οπωσδήποτε να επιστρέψει στη μεγάλη οθόνη και ελπίζει ότι η καριέρα του ως ηθοποιός θα αναζωογονηθεί στο μέλλον.

    Προς το παρόν, η πηγή είπε ότι ο Ντεπ επικεντρώνεται στον εαυτό του και στη μουσική του και απολαμβάνει το βάρος που έβγαλε από τους ώμους του, η νίκη στη δίκη εναντίον της πρώην συζύγου του Άμπερ Χερντ.

    Ο Ντεπ παρέμεινε στο Ηνωμένο Βασίλειο για να συνοδεύσει τον φίλο μουσικό και συνεργάτη του Μπεκ, στην περιοδεία του. Έχει εμφανιστεί στη σκηνή σε αρκετές συναυλίες του κιθαρίστα, μεταξύ των οποίων και σε μία στο Royal Albert Hall του Λονδίνου στα τέλη του περασμένου μήνα.

    Κερδοφόρο brand name, έχουν εκτοξευτεί οι πωλήσεις του οίκου Dior

    Το όνομά του φαίνεται επίσης να είναι και πάλι ένας κερδοφόρο brand name. Η Dior, η οποία στάθηκε στο πλευρό του σταρ πριν από την ετυμηγορία, φέρεται να είδε ένα άλμα στις πωλήσεις του «Sauvage», της κολώνιας που προωθεί ο Depp.

    Οι θαυμαστές του αγοράζουν το εν λόγω άρωμα, το οποίο πωλείται στα 155 δολάρια για να δείξουν την υποστήριξή τους στον ηθοποιό, ανέφερε η Wall Street Journal την περασμένη εβδομάδα.

    Η Dior δεν δημοσιεύει τους αριθμούς των πωλήσεών της, αλλά η Journal ανέφερε ότι το άρωμα του Ντεπ είναι η κορυφαία σε πωλήσεις ανδρική κολόνια στα ηλεκτρονικά καταστήματα Sephora και Ulta. Το WWD ανέφερε ότι είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές άρωμα στον κόσμο.

    «Γνωρίζει ότι η Dior, ειδικότερα, ήταν σταθερή και ακλόνητη στην υποστήριξή του και θα είναι πάντα ευγνώμων σε αυτούς και σε όλους όσους τον υποστήριξαν μέσω των πωλήσεων για λογαριασμό του», δήλωσε εκπρόσωπος του Ντεπ στην Journal. Στο TikTok, τα βίντεο με το hashtag #diorsauvage έχουν προβληθεί περί τις 350 εκατομμύρια φορές.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ferrari: Μετά το “touch” επαναφέρει τους φυσικούς διακόπτες στο τιμόνι

    Σε μια εποχή που η τεχνολογία κατακλύζει τα αυτοκίνητα και τα...

    Εφιάλτης οι ιπτάμενες κατσαρίδες στις πόλεις

    Λιώσιμο των παγετώνων, απώλεια ενδιαιτημάτων, συρρίκνωση ζωικών πληθυσμών, εξάπλωση...

    ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Οι επιβάτες περίμεναν το τρένο μία ώρα – Απίστευτη ταλαιπωρία μέσα στη ζέστη

    Τις προηγούμενες ημέρες σταμάτησε το τρένο να λειτουργεί καθώς...

    Αφρική: Τέσσερις δισεκατομμυριούχοι πλουσιότεροι από τη μισή ήπειρο – 750 εκατ. άνθρωποι κάτω από το όριο της φτώχειας

    Οι τέσσερις πιο πλούσιοι Αφρικανοί κατέχουν συνολικά περιουσία 57,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων (48,9 δισ....