Συνάντηση Πέτρου Ψωμά με επαγγελματίες-εμπόρους της Πατρέως

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis

    Με τους εμπόρους της οδού Πατρέως, Βασίλη Αναστασόπουλο και Αδάμ Τσαρούχη, συναντήθηκαν ο επικεφαλής του σπιράλ, Πέτρος Ψωμάς και το μέλος της Πολιτικής Γραμματείας της παράταξης, Χάρης Κοντογιαννάτος, προκειμένου να συζητήσουν μαζί τους ένα κοινό αίτημα επαγγελματιών και εμπόρων του κεντρικού δρόμου της πόλης, που αφορά συγκεκριμένες προτάσεις ανάπλασης.

    Όπως τονίζεται σαε ανακοίνωση τοιυ σπιραλ, εν όψει της ανακαίνισης των ιστορικών κλιμάκων του κέντρου (ανάμεσά τους και της Πατρέως) οι αιτούντες συγκέντρωσαν 80 υπογραφές και απέστειλαν σχετικό αίτημα στο Δήμο Πατρέων, ζητώντας τη μετατροπή της οδού σε δρόμο διέλευσης οχημάτων αποκλειστικά και όχι στάθμευσης. Στο εν λόγω αίτημα διατυπώνουν την πρόταση να διαπλατυνθούν τα πεζοδρόμια και στις δύο πλευρές «ώστε να απελευθερωθεί δημόσιος χώρος προς όφελος των δημοτών και να διευκολυνθεί η μετακίνηση».

    GYMALL

    Η πρόταση στηρίζεται σε αρχικές διαπιστώσεις που αφορούν «την αισθητική και λειτουργική υποβάθμιση της Πατρέως διαχρονικά» και στην υπενθύμιση ιστορικών στοιχείων που την αφορούν: α) φέρει το όνομα του ιδρυτή της πόλης, β) είναι η νοητή προέκταση της οδού Γερμανού, αποτελώντας τη συντομότερη σύνδεση Άνω και Κάτω πόλης, γ) είναι ο μόνος δρόμος του κέντρου από όσους καταλήγουν σε σκάλες που δεν έχει πεζοδρομηθεί (Αγίου Νικολάου, Γεροκωστοπούλου,Παντανάσσης οι υπόλοιποι). Η συγκεκριμένη «παρέμβαση-πρόταση» τέθηκε υπ’ όψη του σπιράλ, συζητήθηκε σε αυτή την πρώτη συνάντηση και θα μελετηθεί στις αρμόδιες Ομάδες Εργασίας της παράταξης.

    Ο Πέτρος Ψωμάς εξέφρασε την ανησυχία του για το ρυθμό ολοκλήρωσης των έργων ανάπλασης της κάτω πόλης και για το εύρος των παρεμβάσεων που θα γίνουν στις σκάλες, ενώ πρότεινε τη μεταφορά του αιτήματος ως πρόταση προς τους μελετητές του ΣΒΑΚ (Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας). Ταυτόχρονα επανέλαβε την πάγια θέση του σπιράλ πως «οποιεσδήποτε παρεμβάσεις στο κέντρο πρέπει να στηρίζονται σε σύγχρονες ολοκληρωμένες κυκλοφοριακές μελέτες που θα λαμβάνουν υπόψηεπικαιροποιημένα δεδομένα. Μόνο τότε, ακολουθώντας τις υποδείξεις των ειδικών, θα μπορέσουμε να καταστήσουμε την Πάτρα, πόληπροσβάσιμη, λειτουργική, σύγχρονη, φιλόξενη και επισκέψιμη».

    Αλγεινή εντύπωση προκαλεί, τέλος,το γεγονός πως, ενώ το έντυπο με τις υπογραφές των συνδημοτών μας έχει πρωτοκολληθεί στο Δήμο Πατρέων από τις 17 Μαΐου 2022, η επιθυμία των υπογραφόντων να ενημερωθούν τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου δεν έχει ακόμα υλοποιηθεί! Ρωτάμε τον απερχόμενο δήμαρχο: «Εάν, εντός του δήμου, απαιτούνται 45 μέρες για να φτάσει ένα έγγραφο στους αποδέκτες του, πόσα χρόνια πρέπει να περιμένουν οι Πατρινοί για να δουν τα έργα να ολοκληρώνονται στους δρόμους όπου κατοικούν, εργάζονται και κυκλοφορούν; Ευτυχώς, σε 15 μήνες έχουμε δημοτικές εκλογές!».

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Πόσο κοστίζει το κινέζικο supercar που κοιτάζει στα μάτια Ferrari και Lamborghini;

    Σ’ αυτή τη λυσσαλέα μάχη τεχνολογίας και καινοτομίας, έχει προστεθεί -όσο ποτέ...

    Έλενα Παπαρίζου: Έκανε Ανάσταση στη Σουηδία με τον Φωκά Ευαγγελινό ενόψει Eurovision

    Η Έλενα Παπαρίζου συνάντησε τον Φωκά Ευαγγελινό και τους παρουσιαστές της Eurovision,...

    Στην Κύπρο ο Θεόδωρος Βασιλόπουλος

    Στην Κύπρο βρίσκεται αυτές τις ημέρες ο Αντιπεριφερειάρχης Εξυπηρέτησης...

    Ιωάννα Τούνη: Δείχνει στους ακολούθους της τις εξωτικές διακοπές της – Δείτε φωτογραφίες

    Η Ιωάννα Τούνη δεν σταματά να αναρτά βίντεο και φωτογραφίες στο...