Η ακρίβεια δεν αντιμετωπίζεται με παλιομοδίτικα κόλπα

    Ημερομηνία:

    DIVICO

     

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Έγινε από όλους ορατό πως απεγνωσμένα, όλα τα παπαγαλάκια στα ευρω-μπουκωμένα κανάλια καταβάλουν φιλότιμες προσπάθειες, για να βρουν και να δείξουν στις κάμερες φθηνά είδη, στο πολυδιαφημισμένο «καλάθι του νοικοκυριού».

    Και όμως τελικά δεν βρίσκουν!

    Η ακρίβεια δεν αντιμετωπίζεται με παλιομοδίτικα κόλπα και ψεύτικα προεκλογικά τρικ.

    Άρα να έχουν καταλάβει στο ΜΑΞΙΜΟΥ, τι λέει για ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΟ, ο κόσμος της βιοπάλης που παραμένει απροστάτευτος, στη συνεχώς αυξανόμενη ακρίβεια και την έκρηξη τιμών;

    Έχουν συνειδητοποιήσει οι ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ του συστήματος, πως οι τιμές των προϊόντων δεν έχουν τελικά τόσο μεγάλη διαφορά όσο με πριν την Μητσοτάκη εποχής;

    Ας μάθουν, ότι παρά την εικόνα που παρουσιάστηκε από τον Αναπληρωτή Υπουργό Ανάπτυξης Παπαθανάση, «το 20-40% των προϊόντων αφορούν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας», εν τούτοις δυστυχώς, υπάρχουν αλυσίδες που περιλαμβάνουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε ποσοστό περίπου 80% του συνόλου.

    Αλλά τι να πεις.

    Μήπως έχει πάει ποτέ κάποιος από το πολυκομματικό παρεάκι της «ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΑΕ» σε σουπερμάρκετ για να ξέρει;

    Ίσως για πρώτη φορά να πήγε για το τηλεοπτικό σόου ο «τελάλης» Αντιπρόεδρος;

    Οι έρευνες που δημοσιοποιήθηκαν, κατέδειξαν πως η κυβερνητική πρωτοβουλία είναι μια κοροϊδία!

    Η μεγάλη κοροϊδία στα ευρήματα αποκαλύπτουν πως φέρνει τσαντίλα, νεύρα και προκαλεί συσσωρευμένο θυμό.

    Επίσης η αντίδραση εκφράζεται στα super market, από τους νεόπτωχους Έλληνες καταναλωτές σε άπταιστα «ΓΑΛΛΙΚΑ», το ίδιο βέβαια συμβαίνει και με τους χρήστες του Twitter, που δίνουν… ρεσιτάλ στο βρισίδι και δεν περιγράφεται.

    Τζίφος και απάτη είναι το καλάθι του νοικοκυριού ή μάλλον τελικά, θα μπορούσε να είναι και το φυλλάδιο προσφορών των σούπερ μάρκετ ή και η λίστα των προϊόντων τους ιδιωτικής ετικέτας!

    Χάρη στο δίδυμο ΚΟΥΛΗ-ΑΔΩΝΙ οι ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤΑΔΕΣ τώρα, θα’ χουν και ΤΖΑΜΠΑ κρατική διαφήμιση.

    Οι πρώτες αξιολογήσεις αναφέρουν πως οι ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤΑΔΕΣ έχουν τώρα άλλη μια ευκαιρία ακόμα, για αισχροκέρδεια, αφού σχεδόν όλα τα προϊόντα του καλαθιού είναι ιδιωτικής ετικέτας, των οποίων την προώθηση ηθελημένα ή αθέλητα ανέλαβε να κάνει ο Υπουργός Ανάπτυξης.

    Τώρα που τους πήρανε στη πλάκα οι συμπατριώτες μας, αλλάζουν το παραμύθι.

    Οι τηλεοπτικοί κυβερνητικοί μαϊντανοί με πρώτο και καλύτερο τον Σπύρο τον Αδώνιδα:

    «Δεν είπαμε ποτέ ότι θα είναι φθηνότερα τα προϊόντα, αλλά μια δυνατότητα σύγκρισης προσφέρει το καλάθι του νοικοκυριού.»

    Τέτοιο ελεεινό και αδιάντροπο δούλεμα, δεν έχουμε ξαναφάει.

    Μιλάμε ότι μας κάνουν τη χάρη, όχι να συγκρατήσουν τις τιμές , αλλά να μην τις ανεβάσουν πάρα πολύ.

    Ανεξάντλητη βλακεία!

    Η ένωση καταναλωτών διαπίστωσε ότι κάποιες αλυσίδες, έχουν καταχωρήσει προϊόντα σε άλλες κατηγορίες προϊόντων, με συνέπεια, την παραπλάνηση του καταναλωτή (αλλά και του Υπουργείου), π.χ. στην κατηγορία προϊόντων «πουλερικά» έχει καταχωρηθεί χυμός πορτοκάλι, στην κατηγορία προϊόντων «αλεύρι» έχει καταχωρηθεί πατέ γάτας ή στην κατηγορία «γάλα φρέσκο» έχει καταχωρηθεί τηγανιά χοιρινή.

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Πρόκειται για ένα προεκλογικό τρικ που επέτρεψε, μια άθλια φιέστα για την φτώχεια των ανθρώπων, την ώρα μάλιστα που ρίχνουν το φαγοπότι της ζωής τους από το δημόσιο χρήμα και που με την πολιτική τους, κατάντησαν τον λαό ζητιάνο.

    Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει.

    Είναι για να κλαίμε.

    Όχι όμως δεν μας αξίζει τέτοιος εμπαιγμός.

    Επιβάλλεται επιτέλους να σταματήσουμε να γινόμαστε αποδέκτες της προπαγάνδας και των αφηγημάτων.

    Όχι δεν μας αξίζει να ψωνίζουμε με δελτίο.

    Όχι δεν ξεχνάμε τον Μητσοτάκη τον Β! τον μικρό, που έλεγε το 2019: «Θα γίνουμε μια φιλελεύθερη οικονομία και όχι σοβιετική Ένωση».

    Το καλάθι όμως είναι τόσο μακριά από το φιλελευθερισμό, όσο η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΤΟΥ από τη δημοκρατία.

    Κατάντησε το 2022 να διαλαλεί μεταφορικά «εν τοις πράγμασι»:

    «Πάρτε ένα κουπόνι food pass ενώ θα έχετε επίσης και το καλάθι του νοικοκυριού».

    Ο Μητσοτάκης και η πράσινο- κόκκινη συνομοταξία του έταξαν, ανάπτυξη και ευημερία και τώρα ζητούν να ψωνίζουμε προϊόντα, με κοντινή ημερομηνία λήξης πιο ακριβά απ’ ότι τα παίρναμε το αντίστοιχο φρέσκο πριν.

    Έταξαν επενδύσεις, καλές δουλειές, οικονομική ανάπτυξη και αύξηση εισοδήματος και τι κατάφεραν;

    Χαμηλή τιμή στα ζυμαρικά αλλά μόνο στο μακαρόνι Νο 6.

    Νομίζουν οι βαστάζοι του Μητσοτάκη ότι απευθύνονται σε ηλίθιους και μετονόμασαν το φυλλάδιο προσφορών, σε καλάθι του νοικοκυριού.

    Τι απομένει ακόμα να μας πουν;

    Σταματήστε να αναπνέετε για μισή ώρα να αυξηθεί το οξυγόνο στον πλανήτη.

     

    Ο Ελληνικός λαός έχει καταλήξει πως πρόκειται για την πιο ανίκανη, ανάλγητη, διεφθαρμένη και επικίνδυνη κυβέρνηση.

    Που αφ ενός μεν προμοτάρει τις μεγάλες αλυσίδες sm και αφετέρου, αρέσκεται να παίζει, αλλά και να εμπαίζει τις ζωές και την αξιοπρέπεια των πολιτών.

    Και να που με μια ατάκα ένας ηλικιωμένος κύριος ακύρωσε όλη την προπαγάνδα της κυβέρνησης!

    Τι άλλο να πει κανείς όταν ακόμα και τα κανάλια των βαρόνων της ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ, αρχίζουν να “αδειάζουν” τη συμμορία.

    Γνωρίζουν τι έρχεται…

    Ο κόσμος το έχει τούμπανο.

    Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΕΡΧΕΤΑΙ!

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΜΕ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΓΙΟ ο νέος αν. Υπουργός Εξωτερικών του Τραμπ – Ποιος είναι ο Μιχάλης Ρήγας

    Καταγωγή απ’ το Αίγιο έχει ο Μιχάλης Ρήγας (MichaelRigas)...

    ΠΑΤΡΑ: “Ασπιρίνη για τον καρκίνο” χαρακτηρίζει τα μέτρα για τις Τράπεζες ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου

     του Αχιλλέα Ροδίτη «Καμία ‘ανάσα΄ δεν θα δοθεί στους εμπόρους...

    ΠΑΤΡΑ: Κι άλλη ληστεία σε ανήλικο από ανήλικους! Τον στρίμωξαν στην Τρ. Συμμάχων για να του πάρουν το χαρτζιλίκι…

    του Αχιλλέα Ροδίτη Σε «γάγγραινα» έχει εξελιχθεί η υπόθεση εγκληματικότητας...
    Best Shop