Η Abarth, έκανε την επανεμφάνισή της στη βραζιλιάνικη αγορά με εντυπωσιακό τρόπο. Οι άνθρωποι της εταιρείας πήραν το Pulse, ένα SUV το οποίο προορίζεται για τη νοτιοαμερικανική χώρα, και το μετέτρεψαν σε ένα όχημα επιδόσεων και με σπορτίφ οδική συμπεριφορά. Με τη δημιουργία της συγκεκριμένης έκδοσης η ιταλική εταιρεία αποκτά ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των εκεί ανταγωνιστών της.
To αυτοκίνητο βασίζεται στη πλατφόρμα «MLA» («Modular Architecture») της Fiat η οποία έχει προσαρμοστεί κατάλληλα για την περίσταση. Όπως ανακοινώθηκε, η ανάρτηση του Abarth Pulse έχει ρυθμιστεί κατάλληλα ώστε να ανταποκρίνεται στον χαρακτήρα του. Σύμφωνα με την εταιρεία, τα ελατήρια και τα αμορτισέρ είναι κατά 13% πιο σκληρά σε σχέση με την απλή έκδοσή του.
Εμπρός, έχει τοποθετηθεί μεγαλύτερης διαμέτρου αντιστρεπτική ράβδος, ενώ η ανάρτηση στο πίσω μέρος είναι κατά 15% πιο δύσκαμπτη. Αντίστοιχα, η ακαμψία τού πλαισίου έχει αυξηθεί κατά 10%, συγκριτικά.
Οι διαστάσεις τού Abarth Pulse είναι 4.115 χλστμ. μήκος, 1.777 χλστμ. πλάτος και 1.544 χλστμ. ύψος. Το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.532 χλστμ., το βάρος του είναι 1.281 κιλά, ενώ το ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος είναι 217 χλστμ.
Έχει τον τετρακύλινδρο turbo κινητήρα των 1,3 λίτρων ο οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 180 ίππους/5.750 σ.α.λ. (185 ίπποι με τη χρήση βιοαιθανόλης) και μέγιστη ροπή 270 Nm/1.750 σ.α.λ. Σύμφωνα με την εταιρεία, επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 215 χλμ./ώρα. Tο κιβώτιο ταχυτήτων του είναι αυτόματο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.
Το Abarth Pulse έχει υψηλό επίπεδο εξοπλισμού και διαθέτει σύστημα παραμετροποίησης μετάδοσης της ροπής στους τροχούς το οποίο έχει τρία διαφορετικά προγράμματα τα οποία ονομάζονται «Normal», «Manual» και «Poison».
Αυτή την εβδομάδα η ιταλική εταιρεία είχε έντονη δραστηριότητα καθώς παρουσίασε και το Abarth 500e (φωτογραφίες) τη σπορ έκδοση του αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της. Το αυτοκίνητο έχει μπαταρίες ενεργειακής χωρητικότητας 42 kWh και ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 155 ίππους και 235 Nm ροπής.
Όπως ανακοινώθηκε, το Abarth 500e είναι ταχύτερο από το 695 το οποίο αντικαθιστά. Συγκεκριμένα, επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,0 δευτερόλεπτα, ενώ ο χρόνος που σημείωσε στην πίστα τής Fiat στο Balocco ήταν ταχύτερος περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο, συγκριτικά. Τέλος, η τελική ταχύτητα του Abarth 500e περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 155 χλμ./ώρα.