Αυτή είναι η σειρά με τις περισσότερες αναζητήσεις στυλιστικού χαρακτήρα στη Google για το 2020!

    Ημερομηνία:

    βασίλισσα του mix & match, Emily Cooper, έκανε τους περισσότερους από μας να ουρλιάζουμε καθ’ όλη τη διάρκεια του Emily in Paris, καθώς προκάλεσε εξαιρετικά σχόλια με τα στοιχειώδη γαλλικά που μιλούσε με αμερικανική προφορά, με το γαλλικό love story με τον Gabriel αλλά και με τα μποτάκια Tabis του οίκου Margiela, συνδυασμένα με maximal τρόπο. Κάθε σκηνή της δημοφιλούς σειράς του Netflix είναι μια ωδή στο αμερικανικό στιλ που εισήλθε απροσδόκητα στην γαλλική κουλτούρα.

     

    Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα “Year In Fashion” του Lyst, η οποία δημοσιεύτηκε πριν από λίγες ημέρες, οι προβολές της σελίδας στα καπέλα του Kangol αυξήθηκαν κατά 324% όταν η Emily έμαθε την ακριβή ονομασία τους από την ευγενή ηθοποιό/μοντέλο Brooklyn Clark. Επιπλέον, οι αναζητήσεις για τις Ganni φούστες αυξήθηκαν κατά 289% μετά το επεισόδιο στο οποίο φάνηκε να φοράει μια κίτρινη ασύμμετρη από τη σκανδιναβική μάρκα. Με το Netflix να επιβεβαιώνει πρόσφατα ότι έρχονται δύο ακόμη σεζόν, εμείς μπορούμε να μαντέψουμε τη σίγουρη παρουσία της Patricia Field, της στυλίστριας που βρίσκεται πίσω από πολλές κινηματογραφικές επιτυχίες, όπως Sex and the city και The Devil wears Prada.

     

    Άλλες μεγάλες ποπ στιγμές που έκαναν τους ανθρώπους να σπεύσουν στη γραμμή αναζήτησης του Google, ήρθαν αμέσως μετά την κυκλοφορία του εμβληματικού βίντεο “WAP” της Cardi B και της Megan Thee Stallion, με τους φανς να ψάχνουν μανιωδώς ρούχα με το print της λεοπάρδαλης και snake skin, αυξάνοντας έτσι τα ποσοστά κατά 201%. Επιπλέον, το άλμπουμ Black Is King της Beyoncé ήταν μια τεράστια στιγμή για τον σχεδιαστή Marine Serre, σημειώνοντας άνοδο των αναζητήσεων κατά 426% σε μόλις 48 ώρες.

     

    Ωστόσο ήταν μια κερδοφόρα χρονιά για την άνετη μόδα, με Crocs, Birkenstocks, Ugg παντόφλες, παντελόνια Nike και σορτς Prada να μπαίνουν σε όλο και περισσότερα ηλεκτρονικά καλάθια online καταστημάτων, ενώ δεν μας εκπλήσσει το γεγονός ότι οι αναζητήσεις για μάσκες αυξήθηκαν κατά 502 %.

     

    Οι περισσότερες αναζητήσεις οφείλουν την αναπάντεχη αύξησή τους σε ποπ φιγούρες της μόδας του 2020, όπως Harry Styles, Lizzo, Travis Scott και το μέλος του κορεάτικου συγκροτήματος BTS, Kim Namjoon.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ασπίδα το εμβόλιο της γρίπης – Εξι είναι τα σκευάσματα που κυκλοφορούν φέτος στη χώρα, τα δύο «ενισχυμένα»

    ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: https://ygeiasthemata.gr/%ce%b1%cf%83%cf%80%ce%af%ce%b4%ce%b1-%cf%84%ce%bf-%ce%b5%ce%bc%ce%b2%cf%8c%ce%bb%ce%b9%ce%bf-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b3%cf%81%ce%af%cf%80%ce%b7%cf%82-%ce%b5%ce%be%ce%b9-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9/

    Οι τιμές δεν πέφτουν στα ράφια: Τρεις μέρες μετά τη συμφωνία, οι καταναλωτές βλέπουν… καβουροδαγκάνες – ΒΙΝΤΕΟ

    Τρεις ημέρες μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας του υπουργείου...

    Πάτρα: Αυτός είναι ο πιο επικίνδυνος δρόμος στην Αχαϊα – Κανείς δεν έχει ενδιαφερθεί να γίνει το έργο

    Πριν μερικούς μήνες κάναμε ρεπορτάζ για τον δρόμο –...

    Ο Μιχάλης Βοριαζίδης του Άρη διαγνώστηκε με εξεργασία στα γεννητικά όργανα

    Μία δυσάρεστη είδηση προέκυψε από σχετική ενημέρωση της ΠΑΕ Άρης,...