«Χτυποκάρδια» για Πατρινούς επιχειρηματίες που διαθέτουν χώρους εκδηλώσεων για γάμους και βαπτίσεις, μια και εφοριακοί στην Πάτρα έχουν λάβει εντολή όχι απλά να κάνουν ελέγχους, αλλά και να «σαρώνουν» facebook και instraram ώστε να διαπιστώνουν… πόση «κίνηση» είχαν οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις εν μέσω καλοκαιρινής περιόδου. Κτήματα και ανοιχτοί χώροι κοινωνικών εκδηλώσεων (γάμοι, βαπτίσεις, πανηγύρια και άλλοι εορτασμοί) έχουν μπει στο μικροσκόπιο των ελεγκτών της ΑΑΔΕ προκειμένου να αποτρέψουν ή και να «χτυπήσουν» τη φοροδιαφυγή. Εκτός από τα social όμως γίνονται και καταγγελίες. Συνήθως από… δυσαρεστημένους πελάτες, αλλά και πάλι οι επιχειρηματίες… μπορεί να βρουν τον μπελά τους. Και στην Αχαϊα δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου αποκαλύπτεται εκτεταμένη φοροδιαφυγή, με το «μαύρο χρήμα» να μην λείπει από τον… χορό. Ετσι γενικότερα κάθε τύπου διοργανώσεις όπου μεγάλο μέρος των πληρωμών γίνεται με μετρητά και φυσικά χωρίς παραστατικά… «έλκουν» τα στελέχη του υπουργείου Οικονομικών! Το «εργαλείο» που χρειάζεται να διαθέτει η ΑΑΔΕ είναι ο χρόνος και ο τόπος των εκδηλώσεων, στοιχεία τα οποία στην πλειονότητα των περιπτώσεων αποκαλύπτονται από τους ίδιους τους συμμετέχοντες που… εκθέτουν κάθε λεπτομέρεια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στην πρώτη γραμμή των ελέγχων βρίσκονται αυτή την περίοδο και οι αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα, και άλλες πλατφόρμες συναλλαγών. Οι έλεγχοι από την Α’ ΔΟΥ Πατρών αλλά και εφοριακούς που έρχονται στην Πάτρα από άλλες περιοχές θα συνεχιστούν μέχρι και τέλος… Σεπτέμβρη!