Ακρίβεια: Τις προσφορές 1+1 προτιμούν οι καταναλωτές

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Σε φθηνότερες μάρκες, σε προσφορές, αλλά και σε περικοπές κάποιων αγορών προχωρούν πλέον αρκετοί Ελληνες καταναλωτές, οι οποίοι αναζητούν τρόπους να μειώσουν τις δαπάνες τους για να αντεπεξέλθουν σε καθημερινές βασικές ανάγκες.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Ο πληθωρισμός έχει «ροκανίσει» ένα μέρος του εισοδήματος των Ελλήνων καταναλωτών, με το 51% να δηλώνει πως έχει κόψει τελείως κάποιες αγορές στην προσπάθειά του να εξοικονομήσει χρήματα για τους επόμενους 12 μήνες. Το αντίστοιχο ποσοστό σε άλλες χώρες παγκοσμίως κινείται χαμηλότερα και ανέρχεται στο 33%.

    Σύμφωνα με πρόσφατη διεθνή έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Πώς επηρεάζει ο πληθωρισμός την αγοραστική δύναμη και τις συνήθειες των καταναλωτών», που παρουσιάζει τις τάσεις στην Ελλάδα σε σύγκριση με άλλες 18 χώρες (Γαλλία, Kίνα, Πολωνία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστραλία, ΗΠΑ, Ινδονησία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα κ.ά.), το 62% των Ελλήνων καταναλωτών, έναντι 34% στις υπόλοιπες χώρες του εξωτερικού, επιλέγει φθηνότερες μάρκες, ενώ το 58% των Ελλήνων, έναντι 22% διεθνώς, δηλώνει πως τα περισσότερα προϊόντα που αγόρασε είναι σε προσφορά «1+1 δώρο».

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Ενα εξίσου υψηλό ποσοστό, ήτοι το 53% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα, παραδέχεται πως περιμένει να έρθει η περίοδος των εκπτώσεων για να κάνει τις αγορές του (έναντι 35% στις υπόλοιπες χώρες), ενώ 5 στους 10 έχουν κόψει τελείως κάποιες αγορές.

    Εξαιτίας της ακρίβειας και του επίμονου πληθωρισμού, ειδικά στα είδη τροφίμων (με αποκορύφωμα την τιμή του λαδιού), το 46% παραδέχεται πως διατηρεί σφιχτό προϋπολογισμό, ενώ ένα υψηλό ποσοστό της τάξης του 37% λέει πως έχει στραφεί σε προϊόντα χαμηλότερης ποιότητας. Αντίθετα, μόλις 15% των υπόλοιπων χωρών απαντούν πως έχουν κάνει αντίστοιχες εκπτώσεις στην ποιότητα.

    Στη λίστα των αγορών τους φαίνεται πως δεν συμπεριλαμβάνουν καθόλου πλέον οι Ελληνες καταναλωτές προϊόντα που δεν αποτελούν είδη πρώτης ανάγκης. Ετσι, τις αγορές για ρούχα/παπούτσια/αξεσουάρ έχει κόψει τελείως τους τελευταίους 12 μήνες το 35% των καταναλωτών, ενώ 5 στους 10 περιμένουν να έρθει η περίοδος των εκπτώσεων για να προβούν σε τέτοιες αγορές. Παράλληλα, οι περισσότεροι Ελληνες αγοράζουν προϊόντα ομορφιάς σε προσφορά, ενώ το 33% έχει επιλέξει να μην τα προμηθεύεται καθόλου. Διστακτικοί και σφικτοί με το budget τους θα συνεχίσουν να είναι και το επόμενο διάστημα οι Ελληνες καταναλωτές.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ανήλικες ξυλοκόπησαν 16χρονη και βιντεοσκόπησαν την επίθεση

    Νέο περιστατικό βίας μεταξύ ανηλίκων σημειώθηκε στα Διαβατά της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με την...

    Η Ryanair μήνυσε επιβάτη και ζητά 15.000 ευρώ επειδή πτήση άλλαξε αναγκαστικά πορεία λόγω της συμπεριφοράς του

    Η Ryanair μηνύει έναν επιβάτη που, όπως ισχυρίζεται, διέκοψε την πτήση από Δουβλίνο προς Λανθαρότε, ζητώντας...

    Ο Μπάνον στηρίζει Μασκ: Με τα λεφτά του μπορεί να γεμίσει κάθε χώρα στην Ευρώπη με λαϊκιστές

    Η τεράστια περιουσία και η παγκόσμια επιρροή του Έλον Μασκ παρουσιάζονται...

    Τάφους 4.000 ετών και αγάλματα από την εποχή της φαραώ Χατσεψούτ ανακάλυψαν αρχαιολόγοι στην Αίγυπτο – Δείτε φωτογραφίες

    Η Αίγυπτος ανακοίνωσε νέες αρχαιολογικές ανακαλύψεις που περιλαμβάνουν τάφους υψηλόβαθμων αξιωματούχων πριν από...
    Best Shop